Biljettråden
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Biljettråden
Någon som vet hur många klack-biljetter man får köpa i butiken imorgon? Per person alltså.
Behöver svar asap.
Tack.
Behöver svar asap.
Tack.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Biljettpriserna verkar vara hemliga. Vad kostar en AS biljett resp klackbiljett?
Avskaffa tre mot tre.
hm, har det lite knapert med pengar nu så det skulle vara skönt att veta va dem kostar.Mattias_87 skrev:Biljettpriserna verkar vara hemliga. Vad kostar en AS biljett resp klackbiljett?
Klackbiljetten borde väl kosta 200kr. Men det visar sig väl! Nån här som ska in och köpa? PMa mig. jag behöver EN biljett...twomblyx skrev:hm, har det lite knapert med pengar nu så det skulle vara skönt att veta va dem kostar.Mattias_87 skrev:Biljettpriserna verkar vara hemliga. Vad kostar en AS biljett resp klackbiljett?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Silverminken
Skulle också behöva en...Magnutz skrev:
Klackbiljetten borde väl kosta 200kr. Men det visar sig väl! Nån här som ska in och köpa? PMa mig. jag behöver EN biljett...
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Tänkte bara kolla om jag fattat en sak ang. Ticnet rätt; det står i infon att man kan boka biljetter via ticnet.se eller annat ombud samt Globens biljettkassa.
Detta "annat ombud" är det valfritt Ticnet-ombud? Tänkte det kanske kunde vara att föredra att gå den vägen då ticnet.se har en förmåga att bli överbelastat under slutspelssläpp.
Detta "annat ombud" är det valfritt Ticnet-ombud? Tänkte det kanske kunde vara att föredra att gå den vägen då ticnet.se har en förmåga att bli överbelastat under slutspelssläpp.
Jag kommer inte ha möjlighet att köpa Klackbiljett iochmed att jag bor i eskilstuna, vilken sektion tycker ni man ska köpa om man vill vara så nära klacken som möjligt? och även kunna vara aktiv utan att någon klagar.
Djuuuuuuuuuuuuu
Mans91 skrev:Jag kommer inte ha möjlighet att köpa Klackbiljett iochmed att jag bor i eskilstuna, vilken sektion tycker ni man ska köpa om man vill vara så nära klacken som möjligt? och även kunna vara aktiv utan att någon klagar.

Är inte säker på vilka sektoner klacken är på, men det är väll i all fall A15-A18 (alternativt A13-A19). I så fall är ju A13 och A19 (eller A11, A21) nära fast ändå sittplats!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vilket jävla tryck på ticnet. Hann inte ens blinka innan alla på A läktaren var slut. Suck.
Edit: Hur är det att sitta på rad 3 på A-sektionen?
Senast redigerad av Mattias_87 den 2011-03-17 10:19:56, redigerad totalt 1 gånger.
Avskaffa tre mot tre.
Tack för hjälpen, men precis som förgående så hann jag inte blinka innan A-läktaren tog slut, så fick på sektion B9, väldigt mitt i planen.lajjnus skrev:Mans91 skrev:Jag kommer inte ha möjlighet att köpa Klackbiljett iochmed att jag bor i eskilstuna, vilken sektion tycker ni man ska köpa om man vill vara så nära klacken som möjligt? och även kunna vara aktiv utan att någon klagar.
Är inte säker på vilka sektoner klacken är på, men det är väll i all fall A15-A18 (alternativt A13-A19). I så fall är ju A13 och A19 (eller A11, A21) nära fast ändå sittplats!
Djuuuuuuuuuuuuu
Du kommer väldigt nära spelet i Globen, så det är "häftigt".Mattias_87 skrev:Vilket jävla tryck på ticnet. Hann inte ens blinka innan alla på A läktaren var slut. Suck.
Djurgården
En fråga: Beställde för första gången biljetter som jag skrev ut själv. Scannas dom manuellt eller får man klippa ut dom och köra i automaten?
- -daniel-
Scannas manuellt.Don66-2 skrev:En fråga: Beställde för första gången biljetter som jag skrev ut själv. Scannas dom manuellt eller får man klippa ut dom och köra i automaten?
Oki, tackar!-daniel- skrev:Scannas manuellt.Don66-2 skrev:En fråga: Beställde för första gången biljetter som jag skrev ut själv. Scannas dom manuellt eller får man klippa ut dom och köra i automaten?