crike skrev:....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Uhum...utslagsfrågan? Du tippade väl att DIF skulle vinna med 2 mål eller fler och att 2 av serierna skulle vara oavgjorda? Då var det väl ändå inte utslagsfrågan som avgjorde, eller har jag missat något?
Känns dock som man bryr sig föga för stunden om det här.
Du har missat så mycket så du anar inte. Tog 3p på SAIK som första utvisning då dom var 13sek snabbare än FBK. Om inte jag har fel i reglerna så bör det bli 3-3 i p.
Såg inte ens den tippningen, trodde det bara var i vår match frågan gällde.
Aja, kampen fortsätter imorgon...känner mig väl inte sådär jätteladdad, men vad vet man? Kanske tänder till imorrn igen.
Sådär då... då var man just hemma från Luleå så ställningen och frågorna uppdaterade. Svaren skickas i PM.
Denna gång presenterar jag svaren i tråden.
Till fråga 2 är det alltså vilka av hockeyserierna som är avgjorda och inte vilka serier i tippningstävling som kanske vissa mindre begåvade människor som Edin och -daniel- inte förstod
lilleman skrev:Till fråga 2 är det alltså vilka av hockeyserierna som är avgjorda och inte vilka serier i tippningstävling som kanske vissa mindre begåvade människor som Edin och -daniel- inte förstod
Måste säga att jag tycker att jag borde få en extra stjärna som även tippade rätt på vad ställningen skulle vara i tippningstävlingen
crike PM till Lilleman skrev:Hatar att behöva tippa för eller emot DIF, men ok jag viker mig för massan.
Frågorna till kvartsfinal 3:
1. Leder Luleå med 3-0 i matcher? NEJ, för i helvete VINN NU!
2. Har DIF gjort mål innan minut 15.37 in i matchen? JA
3. Tippa lördagens matcher med resultat( med 1, X, 2). En poäng för varje rätt.
Luleå-DIF: X
FBK-BIF: 1
SAIK-LHC: X
Suddenfråga: Hur många skott skjuts sammanlagt i alla tre matcher?
155 st
BTW, jag har redan rättat åt dig så du kan bara copy/pasta nedanstående
Ställningen och frågorna uppdaterade! Skicka svaren i PM. Edin eller Bombom kan inte svara längre då Edin är utslagen. Bombom får ta semester fram till semifinalen. Snazzi är också utslagen så inloss kan ta semester till semin.
Då ingen av DIFnacka eller DIFvästertorp skickade in sina svar står det fortfarande 1-2 i matcher.
Då det står 2-2 i matchserien mellan Lhc-Saik så innebär det att, oavsett om vi och Brynäs åker ut imorgon så blir det minst en omgång till på fredag.
Såhär svarade ni förövrigt:
Kentta:
Frågorna till kvartsfinal 3( Vissa frågor kan relatera till aik-Hv71 på tisdag):
1. Vinner Brynäs? Nej
2. Hur många serier är avgjorda efter tisdagens omgång? 1
3. Vem gör matchens första mål mellan DIF-Luleå? DIF
Suddenfråga: Hur mycket publik kommer det sammanlagt till alla fyra matcher? 32294
Jepe:
Frågorna till kvartsfinal 3 (antar att du menar 4:a) ( Vissa frågor kan relatera till aik-Hv71 på tisdag):
1. Vinner Brynäs?
Nej
2. Hur många serier är avgjorda efter tisdagens omgång?
1
3. Vem gör matchens första mål mellan DIF-Luleå?
Tjärnqvist (menar du lag så är det DIF)
Suddenfråga: Hur mycket publik kommer det sammanlagt till alla fyra matcher?
29 000st
Snazzi:
1. Ja
2. 0
3. Tj'rnqvist
Suddenfråga: 24000
Inloss:
Frågorna till kvartsfinal 3( Vissa frågor kan relatera till aik-Hv71 på tisdag):
1. Vinner Brynäs?
Nej
2. Hur många serier är avgjorda efter tisdagens omgång?
1
3. Vem gör matchens första mål mellan DIF-Luleå?
Zibbe
30,001
Bombom Bouchard:
rågorna till kvartsfinal 4( Vissa frågor kan relatera till aik-Hv71 på tisdag):
1. Vinner Brynäs? Nej
2. Hur många serier är avgjorda efter tisdagens omgång?1
3. Vem gör matchens första mål mellan DIF-Luleå? DIF, A. Holmqvist
28950
Crike:
1. Vinner Brynäs? Nej
2. Hur många serier är avgjorda efter tisdagens omgång? 1
3. Vem gör matchens första mål mellan DIF-Luleå? Tjärna
Suddenfråga: Hur mycket publik kommer det sammanlagt till alla fyra matcher? 30 682st
Edin:
1. Nej
2. 1
3. DIF, Honken.
25.001
Facit:
1. Nej
2. 1
3. C.Abbott, Luleå
Suddenfråga:31863.
De som alltså fortfarande är kvar i tävlingen är Jepe, Kentta, DIFnacka,DIFvästertorp, -daniel- och crike och det är ni som ska skicka PM till mig innan imorgon 19.00.
Kentta skrev:
För övrigt, åkte inte regerande tipsmästaren ut i kvartsfinal?!
Jo han gjorde ju det, och jag kan inte göra mer än skämmas och be så hemskt mycket om ursäkt till Snazzi! Det var inte med mening att göra så här med dig! Känner mig som pestsmittarna från solna just nu