http://www.jarnkaminerna.se/forum/viewt ... 805#p16805mannge skrev:Biljett till K2 sökes... Var så dum så jag gav bort min biljett till en polare då jag var "tvungen" att gå på en fest med en kund... som nu väljer att flytta på datumet.... blir så lack..
någon som har en biljett över till en säsongare som gav (tog inga pengar) för sin biljett?betalar givetvis.. PM vid intresse.
Biljettråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
DIF!
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Daniel942 skrev:http://www.jarnkaminerna.se/forum/viewt ... 805#p16805mannge skrev:Biljett till K2 sökes... Var så dum så jag gav bort min biljett till en polare då jag var "tvungen" att gå på en fest med en kund... som nu väljer att flytta på datumet.... blir så lack..
någon som har en biljett över till en säsongare som gav (tog inga pengar) för sin biljett?betalar givetvis.. PM vid intresse.
Tackar, såg också precis den.
EDIT: Finns fortfarande klackbiljetter nere i shoppen (var där idag onsdag precis innan de stängde) för de som letar.
Blue Brigade A11
Någon som vet om det kommer att finnas möjlighet att hämta ut biljetterna till K4 i shopen idag eller är det entrén på matchdagen som gäller?
Det ska gå att hämta ut biljetter redan nu (om du har beställt dom), men var då i riktigt god tid.Steeper skrev:Någon som vet om det kommer att finnas möjlighet att hämta ut biljetterna till K4 i shopen idag eller är det entrén på matchdagen som gäller?
Vad är anledningen till att man släpper 100 biljetter nu?
luncano skrev:Vad är anledningen till att man släpper 100 biljetter nu?
Det är nog dom platserna längst ner, rad 1 och 2.
Extra pengar in i kistan
"Whatever you want"
Säljer biljett till k4, 150 kr.
Hämtas i Sollentuna.
0707898992
Hämtas i Sollentuna.
0707898992
Plast.lök skrev:Säljer biljett till k4, 150 kr.
Hämtas i Sollentuna.
0707898992
När släpps K6 biljetterna i globen ???? någon som vet ?....
-
Undrar också! Setat och spammat F5nyllet skrev:När släpps K6 biljetterna i globen ???? någon som vet ?....
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ska åka till butiken imorgon och köpa biljett. Vad är det för prisskillnad på klack respektivt AS?
Avskaffa tre mot tre.
Jag behöver en biljett men kan inte komma till shoppen. kan någon fixa en plåt till mig?! PM så ordnar vi det.Mattias_87 skrev:Ska åka till butiken imorgon och köpa biljett. Vad är det för prisskillnad på klack respektivt AS?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.