K3: Luleå HF - Djurgårdens IF, 12/3 2011
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K3: Luleå HF - Djurgårdens IF, 12/3 2011
Bara att konstatera att vi har alldeles för många spelare i laget som är dumma i huvudet. Långt många fler än andra lag. Printz, O. Eklund, Boumedienne, Staffan, Brodin, Mackan. Samtliga saknar helt hjärnceller. Dessutom förstår jag inte varför inte Jimmie spelar. Om han kan spela på måndag hade han lika gärna kunnat spela idag. Pinsamma Djurgår'n och pinsamma domare!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker som du Daniel. Kämpainsatsen är beundransvärd och inställningen är det inget fel på. Tyvärr har vi helt kört fast mot Luleå köttmur. Desperationen lyser igenom och man hade hoppats att vi i vissa lägen kunnat vara något kyligare.-daniel- skrev:Men ge dig förihelvete. Vaddå inte bry sig? Aldrig sett ett DIF som krigar, tacklar, kämpar så helvetes hårt som vi gjorde den här matchen.kotten skrev:
Mackan värdelös, precis som vanligt. Dock lär han inte bry sig. Överhuvudtaget tror jag inte så många bryr sig. Falken, ett par junisar och Micke Johansson undantaget.
Vi får absolut inget gratis och får tyvärr inte det så viktiga förstamålet denna match. Luleå har momentum och de är hela tiden kyligare med puck.
Trots att jag är förbannat besviken just nu har nya kalkyler dragits upp i mitt inre. Vi vinner hemma och gör sedan en heroisk insats igen i coopen. Denna gång avgår vi med segern och helt plötsligt är det 2-3 i matcher och vinden vänder.
Äh, jag vet, det sista jag skrev är nog bara det sista hoppet som finns kvar långt in i Djurgårdshjärtat. Det är nog fan över nu....helvete.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Tack för den här säsongen! Det ska bli skönt att kunna njuta av något så simpelt som våren. Med det här laget på banan och i båset når allt annat himmelska höjder. Vi får hoppas att vi möts av ett lag till hösten som är ordentligt omgjort. Förste man på schavotten blir föga förvånande #78 ...
Avgå DJ Yes!
Värvningarna i Widing, BomBom och Kempe känns ju sådär...
- Jack Daniel
Domaren tänker jag inte ens kommentera med några svordomar eller könsord.
Tyvärr är det uppenbart att vi spelat fel mot Luleå - vi borde tagit dom högre upp, i mittzonen - som det är nu har vi haft alldeles för långt mellan anfall och försvar.
Sen måste Boumedienne bort. Bort med dig karljävel. Ser jag dig på stan så ska jag be dig dra åt helvete!

Tyvärr är det uppenbart att vi spelat fel mot Luleå - vi borde tagit dom högre upp, i mittzonen - som det är nu har vi haft alldeles för långt mellan anfall och försvar.
Sen måste Boumedienne bort. Bort med dig karljävel. Ser jag dig på stan så ska jag be dig dra åt helvete!

Hardy kan väl lika gärna avgå nu? Tillsammans med de andra tränarna.
Den som tycker den här säsongen har varit bra behöver ett möte med en doktor.
Bästa publiksnittet för oss på vem vet hur länge och det svar spelarna ger är den sämsta säsongen på länge. Detta trots den bästa truppen på länge.
Jag måste gå och spy nu!
Den som tycker den här säsongen har varit bra behöver ett möte med en doktor.
Bästa publiksnittet för oss på vem vet hur länge och det svar spelarna ger är den sämsta säsongen på länge. Detta trots den bästa truppen på länge.
Jag måste gå och spy nu!
- Lee Harvey Oswald
Tufft, hoppas du står vid ditt ord...Jack Daniel skrev:Domaren tänker jag inte ens kommentera med några svordomar eller könsord.
Sen måste Boumedienne bort. Bort med dig karljävel.
Ser jag dig på stan så ska jag be dig dra åt helvete!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vem är du? Håller på med skitsnack om att Djurgår'n är pinsamma? Är du gnagare eller? Skärpning!!!!Anderberg skrev:Pinsamma Djurgår'n och pinsamma domare!
Alltså vem kan klaga på Bom Bom idag? Inte jag. Andreas Holmqvist slarvar dock ett antal gånger särskilt när vi tar ut målvakten.
Det är så många andra som inte levererar....
-
Avgå Hardy!
Inte för att vi har flera som är så usla idag och tar onödiga utvisningar men för att han aldrig ändrar på spelet. HELVETE
Inte för att vi har flera som är så usla idag och tar onödiga utvisningar men för att han aldrig ändrar på spelet. HELVETE
Djurgår'n tills jag dör!
- Jack Daniel
Lee Harvey Oswald skrev:Tufft, hoppas du står vid ditt ord...Jack Daniel skrev:Domaren tänker jag inte ens kommentera med några svordomar eller könsord.
Sen måste Boumedienne bort. Bort med dig karljävel.
Ser jag dig på stan så ska jag be dig dra åt helvete!
Sluta mesa dig. Kollar du matcherna eller? Karln är en KATASTROF.
V-sign skrev:Alltså vem kan klaga på Bom Bom idag? Inte jag. Andreas Holmqvist slarvar dock ett antal gånger särskilt när vi tar ut målvakten.
Jag klagar inte bara på BomBom idag. Jag klagar på hela laget. Det är för dåligt helt enkelt.
Galler-Mika, Norman och Cehlin spelade bra ihop i pp.
Låta dom spela ihop nästa match. Och även börja när DIF får pp.
Låta dom spela ihop nästa match. Och även börja när DIF får pp.
Stackars kräk som åkte upp i över 10 timmar för att få se denna skit.
Hoppas ni har gott om alkohol med er i bussen hem i alla fall.
Nu är det bara ett par dagar kvar av detta lidande i alla fall och sedan skall det tillsättas en grupp som utreder vem i DIF som har ansvaret för vad samt framför allt vilka som har haft ansvaret för lagbygget och scoutningar mm.
Den biten är tyvärr skötts bedrövligt denna säsong.
framför allt då värvningarna av tre tunga forwards som tyvärr inte visat någonting:
Mackan
Nisse
Widing
Alla tre bra hockeyspelare i rätt omgivning, men utan fungerande centrar är det rätt meningslöst med dyra forwards...
Hoppas ni har gott om alkohol med er i bussen hem i alla fall.
Nu är det bara ett par dagar kvar av detta lidande i alla fall och sedan skall det tillsättas en grupp som utreder vem i DIF som har ansvaret för vad samt framför allt vilka som har haft ansvaret för lagbygget och scoutningar mm.
Den biten är tyvärr skötts bedrövligt denna säsong.
framför allt då värvningarna av tre tunga forwards som tyvärr inte visat någonting:
Mackan
Nisse
Widing
Alla tre bra hockeyspelare i rätt omgivning, men utan fungerande centrar är det rätt meningslöst med dyra forwards...