K3: Luleå HF - Djurgårdens IF, 12/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: K3: Luleå HF - Djurgårdens IF, 12/3 2011

Inlägg av Jim Morrison »

Så jävla värdelöst. 1 match från att glömma den här skitsäsongen. Helvete.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Får lite samma känsla som när vi mötte frölunda för några år sen. 1-8, 1-8. Kanske inte lika mycket mål men just att vi inte har NÅGONTING att sätta emot gör att jag får samma känsla som då.
spocksbeard
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spocksbeard »

Tomt.... :shock:
victorr

Inlägg av victorr »

Det är inte dommarnas fel ! Det är vi som är så jävla värdelösa ! Backarna är så nervösa när dem får pucken i egen zon så dem ser ut som 5 åringa ! vi skapar inget framåt ! tillbringar max 10 sekunder i offensiv zon och då är det längst sargen ! jag skäms !
Stummo

Inlägg av Stummo »

Vilket jävla skitgäng! Men dom har ett jävla oflyt!
Härliga Djurgår´n
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

victorr skrev:Det är inte dommarnas fel ! Det är vi som är så jävla värdelösa ! Backarna är så nervösa när dem får pucken i egen zon så dem ser ut som 5 åringa ! vi skapar inget framåt ! tillbringar max 10 sekunder i offensiv zon och då är det längst sargen ! jag skäms !
DU KAN JU BARA TA OCH HÅLLA KÄFTEN. Det är till stor del domarnhelvetesjävlarhorornas fel, så JÄVLA tveksamma utvisningar så man spyr på dom idioterna. Vi kämpade bra i tredje, men synd bara att det var för sent.

HELVETES FAN. Jävla skoterraggare som inte är värda det här någonstans!
Djurgårn

Inlägg av Djurgårn »

Stummo skrev:Vilket jävla skitgäng! Men dom har ett jävla oflyt!

Tycker inte det handlar så mycket om oflyt, tycker man ser en klasskillnad
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Fy fan säger jag bara, så jävla sjukt less.

Jag brukar helt ärligt inte lägga energi på domaren men nivån var "något" märklig ikväll. Solklara utvisningar som Printz boarding åker man inte för men däremot för sjukt andra tveksamma utvisningar. Vad var det, 8 DIF utvisningar och 2 Luleå? Tjena....
victorr

Inlägg av victorr »

DU KAN JU BARA TA OCH HÅLLA KÄFTEN. Det är till stor del domarnhelvetesjävlarhorornas fel, så JÄVLA tveksamma utvisningar så man spyr på dom idioterna. Vi kämpade bra i tredje, men synd bara att det var för sent.

HELVETES FAN. Jävla skoterraggare som inte är värda det här någonstans![/quote]

Visst att dem var kassa! men kolla bara på oscar eklund? vad gör karln? Det är ju inte dommarnas fel att vi inte skapar ett skit framåt?
tomten

Inlägg av tomten »

FabbeK skrev:
Kentta skrev:
FabbeK skrev:Vad håller vår klack på med egentligen? All credd för att ni finns på plats men mycket mer är det ju inte...

Drar igång en rökbomb för att sedan stå tysta resten av matchen. Luleå(!!!!) sjunger sönder oss.

Skärpning!
Som någon sa tidigare i tråden, känns lite vajsing att klaga på dom som är där när du själv sitter hemma (?).
Absolut. Men med tanke på UCS/Fabriken osv snackade om att de skulle sjunga ut hela jävla arenan och dessutom introducera någon ny ramsa så lever de inte riktigt upp till förväntningarna.
Äh vafan, tycker de jobbar på bra. Va väl typ 150 vs 1000
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Inte fan kan vi skylla hela säsongen på domarna. Hade man spelat bra en enda gång under säsongen så hade man säkert kunna bjuda upp till dans i årets slutspel.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Domarna var sämst idag. Dom har varit bra tidigare men idag var det så uselt att man mår illa
Senast redigerad av DIFVästertorp den 2011-03-12 18:59:50, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgårdens IF
Kuben

Inlägg av Kuben »

Bra Hardy!! Ta för guds skulle inte ut Mark när vi har lite press! Han är ju så insnöad den
gamle åsnan att det gör mig vansinnig!

Trodde aldrig att jag skulle säga det, men nu vill jag banne mig inte se Hardy i båset till nästa säsong. Han har gjort mkt bra under åren men nu har tiden hunnit i kapp och förbi den mannens sätt att tänka hockey!
Mark gör ingen dåligt match på något sätt men han har som vanligt en drös med tveksamma ingripanden som i kombination med lagets totala oförmåga att skapa heta chanser till slut avgör matchen.
Användarvisningsbild
zOscaR

Inlägg av zOscaR »

dom hade 16 JÄVLA MINUTER I POWERPLAY? HUR FAN E DE MÖJLIGT? AVGÅ
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Heaty skrev:Inte fan kan vi skylla hela säsongen på domarna. Hade man spelat bra en enda gång under säsongen så hade man säkert kunna bjuda upp till dans i årets slutspel.
Inte hela säsongen men denna match. Det e fakta
Djurgårdens IF
Skriv svar