Nu åker jag upp till norrland, vi ses i eftermiddag!
15 timmar upp - Match - 15 timmar ner.Daniel942 skrev:Nu är man påväg till luleå!
Hälsar att ölen smakar gott.
-daniel- skrev:Äh, nu sparar vi negget till efter matchen. Vi har fortfarande en chans att vända det här... vi kanske kan ha lite flyt och istället för att retligt torska med 1-2 få in en (det handlar om EN jävla puck) mer än Luleå?
Inget tyder förvisso på det men jag hoppas verkligen samtliga inser att tåget håller på att gå nu. KRIGA nu för helvete DIF. Gör som ni när ni vände derbytrenden!
EDIT: haha "spara negget till efter matchen". Snacka om räkna med förlust innerst inne.
Hehe jo....Lee Harvey Oswald skrev:-daniel- skrev:Äh, nu sparar vi negget till efter matchen. Vi har fortfarande en chans att vända det här... vi kanske kan ha lite flyt och istället för att retligt torska med 1-2 få in en (det handlar om EN jävla puck) mer än Luleå?
Inget tyder förvisso på det men jag hoppas verkligen samtliga inser att tåget håller på att gå nu. KRIGA nu för helvete DIF. Gör som ni när ni vände derbytrenden!
EDIT: haha "spara negget till efter matchen". Snacka om räkna med förlust innerst inne.
Haha...
Avslöjad
Äh, det där var ett sista desperat "skrockinlägg" från min sida.
Det brukar väldigt ofta gå bra för DIF då, man gör ju liksom vad man kan...
-daniel- skrev:
Hehe jo....
Efter torsdagens match var jag helt urlakad och tom. Nu har det återigen byggts upp något slags hopp om att vi kan vända det här.
Börjar bli rejält nojig för stunden, jag får för mig massa "måsten" om att leta rätt på gamla kläder man hade när DIF vann någon viktig match, sitta på ett speciellt sätt i TV-fotöljen osv. Ja det har ju verkligen betydelse för matchens utgång! Verkligen. Känns som man får en rejäl psykisk störning när DIF spelar viktiga matcher. Fy fan vilket jävla psykfall jag låter som.
Lee Harvey Oswald skrev:-daniel- skrev:
Hehe jo....
Efter torsdagens match var jag helt urlakad och tom. Nu har det återigen byggts upp något slags hopp om att vi kan vända det här.
Börjar bli rejält nojig för stunden, jag får för mig massa "måsten" om att leta rätt på gamla kläder man hade när DIF vann någon viktig match, sitta på ett speciellt sätt i TV-fotöljen osv. Ja det har ju verkligen betydelse för matchens utgång! Verkligen. Känns som man får en rejäl psykisk störning när DIF spelar viktiga matcher. Fy fan vilket jävla psykfall jag låter som.
Haha..![]()
Skönt att se at man inte är ensamt psykfall iaf.
Jag brukar leta fram ett par gamla fula Nike träningsoverallbyxor, som dessutom måste sitta på ett speciellt ganska obekvämt sätt, då kan det faktsikt bli vinst.
Tippade 20 spänn 6-0 till djurgårn! hahalajjnus skrev:Skönt att man inte kan se matchen. Vågar inte tippa den heller. Vinn bara DIF.
Har du en smartphone kan du iallafall titta liverapporteringen medans han spelar!Magnutz skrev:Sonen snart 7 år har hockey-cup idag.. idiotarrangörerna måste va sorkar...