Dags att förkorta perioderna till 10min, då hade vi varit världsmästare
Nja, bra första 10 som sagt men sen tappar vi. Laget ste precis som klacken kunna bara fortsätta köra när det kommer ett baklängesmål. Skaka av er och kör på för fan.
Marcus Nilsson borde sälla sig till de bortskämda, överbetalda och avdankade NHL-proffsen i MoDo. Glider omkring och övermätt. Vakna, det är slutspel!!!
Remy Lebeau skrev:Riktigt dålig period, och vi ska vara nöjda att vi leder med 1-0. Det är alldeles för långsamt och passningarna till stillastående forwards får man kalla kårar av.
Nej, samtliga måste upp ett steg till för att det här ska gå vägen.
Du måste ha sjukt höga förhoppningar på Djurgården?
Första 10 var RIKTIGT bra!
Sen tappade vi lite men det är normalt under en match. Nu skall vi göra som Hannula sa, fortsätta som vi gjorde i början!
Riktigt bra var det inte. Däremot öppnade dom andra perioden riktigt starkt.
Sjukt höga förväntningar? Nej du, det enda jag begär är att man kan etablera något som helst tryck i powerplay. Sedan vore det trevligt om backarna kunde kladda mindre med pucken i egen zon. Det går alldeles för långsamt.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Remy Lebeau skrev:Riktigt dålig period, och vi ska vara nöjda att vi leder med 1-0. Det är alldeles för långsamt och passningarna till stillastående forwards får man kalla kårar av.
Nej, samtliga måste upp ett steg till för att det här ska gå vägen.
Du måste ha sjukt höga förhoppningar på Djurgården?
Första 10 var RIKTIGT bra!
Sen tappade vi lite men det är normalt under en match. Nu skall vi göra som Hannula sa, fortsätta som vi gjorde i början!
Riktigt bra var det inte. Däremot öppnade dom andra perioden riktigt starkt.
Sjukt höga förväntningar? Nej du, det enda jag begär är att man kan etablera något som helst tryck i powerplay. Sedan vore det trevligt om backarna kunde kladda mindre med pucken i egen zon. Det går alldeles för långsamt.
Vårt PP är USELT! Och var fan är Widing och Nilsson? Var är Cehlin? För många av våra "bra" spelare underpresterar! Bara att gratulera Luleå till semifinalplatsen!
Luleå är så otroligt vidriga att möta om man inte leder. Väldigt svåra att få under press. Får hoppas på en stark inledning av en period återigen - och att vi sätter våra chanser denna gången.
Jag var på AIK-HV igår, och nu sitter jag på A21 på Hovet... Och jag måste säga, om man ska jämföra våran insats med aiks så var tyvär aiks otroligt mycket bättre! Inte en enda ramsa har gett öronbedövande! Dåligt... Det enda positivt från läktarens sida var tifot(och då tycker jag ändå att det var lite äckligt att DIF Hockey betala)... Medans taket höll på att lyfta igår...