K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Re: K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Domare:
Wolmer Edqvist
Patrik Sjöberg
Wolmer Edqvist
Patrik Sjöberg
Tycker att du och alla som tycker som du är så jäkla fel ute. Jag kan lova att det inte finns en enda person i DIFs organisation som är missnöjda med vad fabriken och alla andra gör i samband med DIFs matcher. Nu vill klubben bjuda tillbaka till publiken, okej visst kunde dom ha skänkt pengar till fabriken men jag tycker att det är helt rätt att dom tar ett sådant här initiativ. Förra året blev det en succé. Även om tröjor kanske är en mer effektfull grej än halsdukar så tycker jag att det är bättre än inget alls och när hela Hovet står med sina halsdukar så är jag jäkligt säker på att det kommer att bli riktigt bra.FabbeK skrev:Det är inte just halsduken det är fel på, det är hela grejen.Capcash skrev:Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
KÄMPA DIF!! 1.5h till nedsläpp!
Läktaren tillhör oss supportrar. Vill Djurgården att vi ska arrangera något så får de mer än gärna skänka pengar till Fabriken. Nu inkräktar de på vår mark, igen. Det var inte sålänge sedan som de gick in och stoppade ett tifo.
Det är så plastigt och äckligt när en klubb betalar och arrangerar en egen koreografi. NHL-klubbar och fotbollslag som Barcelona gör detta för att de inte har tillräckligt med engagerade/organiserade fans som har någon vilja att skapa stämning kring matcherna.
Fyfan vad man mår dåligt...
Var inte bitter, dra ditt strå till stacken istället och se till att blir en sjukt bra fest på Hovet.
-
- Säsongskort: Ja
Till er som gnäller om halsdukarna: vill ni hellre ha det som för ett par år sen när DIF sket totalt i publiken? Det finns en enkel lösning . Rör inte halsduken om det nu e så jävla dåligt.
Djurgårdens IF
Grattis till Luleå som leder matchserien med 2-0.PNY skrev:Domare:
Wolmer Edqvist
Patrik Sjöberg
Avgå Jocke.
Word!crike skrev:Tycker att du och alla som tycker som du är så jäkla fel ute. Jag kan lova att det inte finns en enda person i DIFs organisation som är missnöjda med vad fabriken och alla andra gör i samband med DIFs matcher. Nu vill klubben bjuda tillbaka till publiken, okej visst kunde dom ha skänkt pengar till fabriken men jag tycker att det är helt rätt att dom tar ett sådant här initiativ. Förra året blev det en succé. Även om tröjor kanske är en mer effektfull grej än halsdukar så tycker jag att det är bättre än inget alls och när hela Hovet står med sina halsdukar så är jag jäkligt säker på att det kommer att bli riktigt bra.FabbeK skrev:Det är inte just halsduken det är fel på, det är hela grejen.Capcash skrev:Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
KÄMPA DIF!! 1.5h till nedsläpp!
Läktaren tillhör oss supportrar. Vill Djurgården att vi ska arrangera något så får de mer än gärna skänka pengar till Fabriken. Nu inkräktar de på vår mark, igen. Det var inte sålänge sedan som de gick in och stoppade ett tifo.
Det är så plastigt och äckligt när en klubb betalar och arrangerar en egen koreografi. NHL-klubbar och fotbollslag som Barcelona gör detta för att de inte har tillräckligt med engagerade/organiserade fans som har någon vilja att skapa stämning kring matcherna.
Fyfan vad man mår dåligt...
Var inte bitter, dra ditt strå till stacken istället och se till att blir en sjukt bra fest på Hovet.

Sjung för DIF, som som fan!!! Nu ska det bli skoterraggar-mos!!!
(Sitter vid en dator i Frankfurt.. den saknar a med prick över.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Du har så rätt. Grymt otacksamt att gnälla när DIF faktiskt lagt ner tid och pengar på att bjuda tillbaka till fansen och bidra till stämningen.crike skrev:Tycker att du och alla som tycker som du är så jäkla fel ute. Jag kan lova att det inte finns en enda person i DIFs organisation som är missnöjda med vad fabriken och alla andra gör i samband med DIFs matcher. Nu vill klubben bjuda tillbaka till publiken, okej visst kunde dom ha skänkt pengar till fabriken men jag tycker att det är helt rätt att dom tar ett sådant här initiativ. Förra året blev det en succé. Även om tröjor kanske är en mer effektfull grej än halsdukar så tycker jag att det är bättre än inget alls och när hela Hovet står med sina halsdukar så är jag jäkligt säker på att det kommer att bli riktigt bra.
Avgå Jocke.
Positivt är att Wolmer och Sjögräs inte gillar spelförstörande inslag och vill Lulea spela ryggsäckshockey kommer det att kosta manga 2or ikväll.B.I.B.A skrev:Grattis till Luleå som leder matchserien med 2-0.PNY skrev:Domare:
Wolmer Edqvist
Patrik Sjöberg
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Är det bara jag som har en helt fuckad bild?
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej, jag medHenkos skrev:Är det bara jag som har en helt fuckad bild?
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Samma här...Henkos skrev:Är det bara jag som har en helt fuckad bild?
Helvete vad man är uppe i varv nu. Önskar man vore på Hovet.
Matchtröjan är på iaf, kom igen nu DIF!
Kämpa! - Framåt! - Kämpa!
Matchtröjan är på iaf, kom igen nu DIF!
Kämpa! - Framåt! - Kämpa!
Frammåt kämpa Djurgården vårt blårandiga lag!!!
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns som om man blev ruskigt illa informerad här, avgår med omedelbar verkan!Frasse skrev:Ingen 51:a med i dagens match, "upper body injury" även om undertecknad gissar på ljumskarna.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Så jäkla nervös, pulsen passerar 200 snart och jag tror att hjärtat ska hoppa ur bröstkorgen.
Kom igen nu mitt älskade DIF!
Kom igen nu mitt älskade DIF!
Crash the net nu Djurgårn.