K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011

Inlägg av Daniel942 »

Mattias_87 skrev:Värdelöst att Tv4 Sport sänder den.
Varför det? Orkar du inte gå på matchen?
DIF!
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Daniel942 skrev:
+1
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Jag håller med. Det hade varit bättre att kunna sitta hemma och se lördagsmatchen. Morgondagens match kommer man ju att se i vilket fall. Men jag förstår Tv4. Titta bara på hur dött det var i Coop i går och jämför det med hur det brukar vara på våra matcher. Det går inte ens att jämföra.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Daniel942 skrev:
Jag hinner bara gå på helgmatcher eftersom jag inte hinner till Hovet från jobbet på vardagarna.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mattias_87 skrev:
Daniel942 skrev:
Jag hinner bara gå på helgmatcher eftersom jag inte hinner till Hovet från jobbet på vardagarna.
Äääh, plötsligt sjuk heter det ;)
DIF!
Användarvisningsbild
yobeez

Inlägg av yobeez »

Metal Machine skrev:En polare till mig fick förhinder och kan inte gå i morgon. Du skulle kunna ta hans biljett. Det är i klacken.

Vore jätteschysst! Jag köper den om den fortfarande är till salu? :D
Jimmie Ölvestad - Mannen, myten, legenden!
Norrortsgrabben

Inlägg av Norrortsgrabben »

Riktigt jävla nervös men samtidigt riktigt jävla taggad inför imorgon. Den som inte sjunger kommer få det jävligt svårt. Imorgon ska vi visa tattarna från solna att vi har det bästa trycket.

Så skippa snacket om halsdukarna, det kan vi ta efter säsongen! Imorn kör vi!

TAGGA! HATA ajk! HATA luleå!
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
yobeez

Inlägg av yobeez »

Norrortsgrabben skrev:Riktigt jävla nervös men samtidigt riktigt jävla taggad inför imorgon. Den som inte sjunger kommer få det jävligt svårt. Imorgon ska vi visa tattarna från solna att vi har det bästa trycket.

Så skippa snacket om halsdukarna, det kan vi ta efter säsongen! Imorn kör vi!

TAGGA! HATA ajk! HATA luleå!

Samma här, är riktigt jävla nervös nu! Lär inte bli många timmars sömn inatt....vinst imorgon är ett måste!

Angående halsdukarna har du helt rätt i vad du säger men måste ändå bara säga att om vi får med sittplats på "Framåt kämpa Djurgården vårt blårandiga lag"-ramsan så kommer nog ingen som är skeptisk just nu (inklusive jag) att skämmas ett dugg när 8 000 galna och mentala Djurgårdare går loss med dessa halsdukar....

Sen få vi se om det blir så (att hela sittplats hakar på), man kan ju alltid hoppas :D
Jimmie Ölvestad - Mannen, myten, legenden!
Norrortsgrabben

Inlägg av Norrortsgrabben »

helvete går ju inte och sova. Så jävla jävla nervös så de finns inte. Om vi inte vinner imorgon så kommer alla solnatattare att ge mig(oss) ett helvete.

VI ska bära fram laget till seger!
VI ska visa hur läktarkultur ska se ut!
VI är Djurgården!

KOM IGEN NU FÖRIHELVETE! TAGGA!

Ses på östra.
Djurgår'n tills jag dör!
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Håller med om vad många andra skrivit. Kom igen nu!! Vi på aktiv sittplats och ni i klacken ska upp 3-4 snäpp och sjunga skiten ur lUUUUUlä och deras "fans". Inflyttade bönder som kallar oss fjolliga 08or. Dom kan dra åt helvete!! Mår illa av att höra om solna aiks "fantastiska" stämning och att hv aldrig hört nått liknande osv. Personligen e jag inte lika imponerad över solnas stämning. Samma ramsor och inte särskilt hög volym. Ok jag e partisk.
Nu vill jag se DIF gå ut och bara köra som man gjort i endel matcher iår. Åka skridskor och tackal resten kommer av sig själv! Krossa lUUUUlä
Djurgårdens IF
SebastianK

Inlägg av SebastianK »

Mattias_87 skrev:
Daniel942 skrev:

Jag hinner åka från Linköping för att se Djurgården spela! Prioritera heter det! :wink:
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
lefflan

Inlägg av lefflan »

Vart är allt folk. Tycker man inte har sett så mycket av alla "kändisar" här nu,Men och andra sidan har inte jag vart aktiv här på flera veckor för jag har haft/har det ett helvete med min flickvän/ex? Knappt vart spänd som jag brukar under matcherna,men matcherna har vart en upphöjare även om jag inte sett dom senaste.. aja...

Har haft en bild sen långt tillbaka att Aik skulle ta sista platsen.Såg jag sen länge och sa det till polaren som är gnagare,det stämde. Har även 3 olika scenarion vilka som möter vilka i slutet. Visar sig snart kanske,har inte haft orken eller tid att syna det än;) Har en känsla för ikväll med.

Kom igen nu Djurgården höj upp mitt humör! det hjälper mycket med allt! precis som för många andra som älskar Djurgården,så hjälper det en under dagen. Får man inte en upphöjare när Djurgården vinner då har man inte heller något hjärta för klubben!
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

lefflan skrev:Vart är allt folk. Tycker man inte har sett så mycket av alla "kändisar" här nu,Men och andra sidan har inte jag vart aktiv här på flera veckor för jag har haft/har det ett helvete med min flickvän/ex? Knappt vart spänd som jag brukar under matcherna,men matcherna har vart en upphöjare även om jag inte sett dom senaste.. aja...

Har haft en bild sen långt tillbaka att Aik skulle ta sista platsen.Såg jag sen länge och sa det till polaren som är gnagare,det stämde. Har även 3 olika scenarion vilka som möter vilka i slutet. Visar sig snart kanske,har inte haft orken eller tid att syna det än;) Har en känsla för ikväll med.

Kom igen nu Djurgården höj upp mitt humör! det hjälper mycket med allt! precis som för många andra som älskar Djurgården,så hjälper det en under dagen. Får man inte en upphöjare när Djurgården vinner då har man inte heller något hjärta för klubben!
Beklagar för dina kärleksproblem, sjung ut din frustration ;). Är taggad uti bara HELVETE nu!
pinga19

Inlägg av pinga19 »

Nån som vet vad det står på halsdukarna? Enligt ajk:are ska vi ha snott det från dom..
Wikman

Inlägg av Wikman »

pinga19 skrev:Nån som vet vad det står på halsdukarna? Enligt ajk:are ska vi ha snott det från dom..
Tror det är:
"Mesta Mästarna. Djurgården Hockey. Snart så är det dags igen".
Skriv svar