Han är skadad. Bibelbonden i mål är väl inte lysande men hela HV är ju katastrofalt dåliga.SirDIFalot skrev:Spyr. Ställ in Daniel Larsson i mål för i helvete?
Hata aik
Re: Hata aik
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ser ut som hela hv71 åker omkring med betongklossar.
- Lee Harvey Oswald
Alltså tänk om vi "fått" Hv istället för luleå, som dom spelar nu är man knappt topp 8:a i serien.
Lite komiskt när aik tror att man är det blivande Svenska Mästarna.
Visst har aik energi & fart i spelet, men Hv ser ut som hela laget har drabbats av magsjuka, alt rejäl bakfylla.
Sedan HV etablerat sig som stabilt topplag har jag aldrig sett dom så dåliga som nu
Lite komiskt när aik tror att man är det blivande Svenska Mästarna.
Visst har aik energi & fart i spelet, men Hv ser ut som hela laget har drabbats av magsjuka, alt rejäl bakfylla.
Sedan HV etablerat sig som stabilt topplag har jag aldrig sett dom så dåliga som nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu passar det att vara på Hovet... Jävlar råttpack, förtjänar ingen lycka alls.
Kan C+ sluta gulla med gnagetpubliken?
Kan C+ sluta gulla med gnagetpubliken?
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är nog böjd att hålla med. 99% en mental fråga.Lee Harvey Oswald skrev:Sedan HV etablerat sig som stabilt topplag har jag aldrig sett dom så dåliga som nu
Någon som tänkte på att Linkan såg ut att vara den enda i HV som jobbade i första perioden?
Vilken otrolig jävla inställning solnaiterna visar på isen. Det kan ingen ta ifrån dem. Helt sjukt vad de krigar.
Hata aik!
Hata aik!
- SirDIFalot
- Daniel942
Hahaha, pinsamt för horungarna.SirDIFalot skrev:"Vad ska jesus göra nu" på Hovets läktare....
DIF!
vad ska jesus säga nu sjöng de till och med..
Skickar en förbannelse på alla som ville att aik skulle ta poäng under serien!
Skickar en förbannelse på alla som ville att aik skulle ta poäng under serien!
- -daniel-
Akta dig, det får man inte nämna här inne tydligen. Men ja, det är ett galet hårt jobbande lag. På alla positioner.Wayne skrev:Vilken otrolig jävla inställning solnaiterna visar på isen. Det kan ingen ta ifrån dem. Helt sjukt vad de krigar.
Tycker ni FORTFARANDE att det är kul med aik:s framgångar? 

- -daniel-
Tjae.... inte speciellt, men fortfarande mest förbannad för att DIF missade sitt gyllene läge att sätta press på Luleå igår.Biaas skrev:Tycker ni FORTFARANDE att det är kul med aik:s framgångar?
Så JÄVLA jobbigt att lyssna på Råttan Parmström som "expert"-kommentator...
Mm, är imponerad av aik. Tror HV får det svårt, hittills har gnaget varit överlägsna.
Aik spelar med fart och alla visar hjärta för det eCkliga klubbmärket.
Hoppas Hv tar resten nu!
Hoppas Hv tar resten nu!

Djurgården
degen skrev:Mm, är imponerad av aik. Tror HV får det svårt, hittills har gnaget varit överlägsna.
Hoppas Hv tar resten nu!
Ja, det tar emot. Men känns som vissa spelare i DIF borde se en match då aik spelar, så de kan se hur det är att kämpa i 60 min och hjälpa varandra där ute på isen...
There is no I in TEAM!!!!
- Lee Harvey Oswald
Ah det är säkert skitkul för aik, dom ser ut att ha helskoj ute på isen.Biaas skrev:Tycker ni FORTFARANDE att det är kul med aik:s framgångar?
Tror dock HV har bra chans att vända på detta, i 3:e perioden borde man gjort minst 2mål innan aik målade i tom bur.
Då spelade regerande mästarna som alla förväntar sig att dom ska.
Men man kan väl lugnt säga att Naken-Janne i hv:s bås gjort ett klart tveksamt målvaktsval.
Larsson lär stå i nästa match.
Skulle aik gå till semi samtidigt som DIF ryker mot luleå så jo visst, det skulle smaka lite unket.
Men jag är ganska säker på att det går som det går, oavsett genuint aik-hat eller ej
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan