Ursäkta att jag frågar... men vem/vilka är KPL?degen skrev:Vi ska äga.SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar Leif Boork i vanliga fall men det här var väl ändå löjligt?
Från Expressens chat:
Leffe: Vilket lag kommer ha störst fördel av publiken i slutspelet? (Då menar jag att publiken bär fram sitt lag)
Leif Boork: HV är ett lag. AIK på Hovet. Skellefteås hemmapublik.
HV! Haha, kollar deras match mot Gnaget nu, man får ju inte tinnitus direkt...
KPL debuterar på torsdag dessutom.
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Leffe har noll koll, han tar fan priset.SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar Leif Boork i vanliga fall men det här var väl ändå löjligt?
Från Expressens chat:
Leffe: Vilket lag kommer ha störst fördel av publiken i slutspelet? (Då menar jag att publiken bär fram sitt lag)
På nåt vis så gillar jag den gamla tomten ändå...

Är det inte skrämmande att det fortfarande finns många biljetter kvar i klacken till på torsdag?!
Dogge
Det vet vi ingenting om.
DIF hockey har inte uppdaterat startsidan i fredags.
På ticnet finns det ca 70 biljetter på sittplats kvar. varav endast två inte är ovanför Luleås klack.
DIF hockey har inte uppdaterat startsidan i fredags.
På ticnet finns det ca 70 biljetter på sittplats kvar. varav endast två inte är ovanför Luleås klack.
Det får du seHeaty skrev: Ursäkta att jag frågar... men vem/vilka är KPL?

Djurgården
- SkönaDjurgårn
Ja precis. Ibland tar man sig verkligen för pannan, men jag måste säga att jag gillar honom ändå. Han har karaktär!-daniel- skrev:Leffe har noll koll, han tar fan priset.SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar Leif Boork i vanliga fall men det här var väl ändå löjligt?
Från Expressens chat:
På nåt vis så gillar jag den gamla tomten ändå...

Dags att tända till nu. Dags för oss på AS att ställa oss upp och prestera.
Jag är den första att såga min egna insats under säsongen. Visserligen dragits med luftrörsproblem nästan hela hösten och gjort vad jag kunnat, men har mer att plocka ut.
Ladda med klipp från förra slutspelet och tagga till nu.
En seger idag och det kommer dåna på hovet, en förlust idag och det kommer dåna på hovet. Stackars inflyttade luleåpack om dom tror att dom kan sjunga ut oss.
Nu finns det inte längre att stå med armarna i kors, vara objektiv mot domarens insats eller stå som en fågelholk. Alla domslut ska ifrågasättas.
Känner du att du har en randig keps och brukar stå med armarna i kors i klacken istället för att sjunga, ta dig en funderare. Man ser bra på tv också.
Även om laget spelar som en påse skit så borde vi sjunga. Har varit en del äckliga beteenden hos publiken i år. "Widing din fitta", buanden när vi leder med 5-1 mot skellefteå och gör ett dåligt PP i matchminut 57. Ställ krav, men ställ dom internt och ställ dom rätt.
Älska DIF till 90% och hata luleå till 10%.
Fan vad krystad "pepp"-text. Är inte meningen som en pepp-text, mer som en uppmaning.
Jag är den första att såga min egna insats under säsongen. Visserligen dragits med luftrörsproblem nästan hela hösten och gjort vad jag kunnat, men har mer att plocka ut.
En seger idag och det kommer dåna på hovet, en förlust idag och det kommer dåna på hovet. Stackars inflyttade luleåpack om dom tror att dom kan sjunga ut oss.
Nu finns det inte längre att stå med armarna i kors, vara objektiv mot domarens insats eller stå som en fågelholk. Alla domslut ska ifrågasättas.
Känner du att du har en randig keps och brukar stå med armarna i kors i klacken istället för att sjunga, ta dig en funderare. Man ser bra på tv också.
Även om laget spelar som en påse skit så borde vi sjunga. Har varit en del äckliga beteenden hos publiken i år. "Widing din fitta", buanden när vi leder med 5-1 mot skellefteå och gör ett dåligt PP i matchminut 57. Ställ krav, men ställ dom internt och ställ dom rätt.
Fan vad krystad "pepp"-text. Är inte meningen som en pepp-text, mer som en uppmaning.
Född till sportchef.
- -daniel-
Håller dock med dig fullt ut. Nu gäller det att vi alla drar åt samma håll och verkligen lyfter laget. Vi vet att vi kan. Kom igen klacken. Kom igen AS! Snart kör vi.android skrev:Dags att tända till nu. Dags för oss på AS att ställa oss upp och prestera.
Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
- -daniel-
Fast nu är ju inte AS enbart BlueBrigade. Många på sektionen står och sover. Dags att vakna!jbknigts skrev:Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
- Daniel942
Följer BB med till Luleå och firar 120?jbknigts skrev:Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
DIF!
AS var grym i förra årets slutspel, det kom av sig själv, alla på vår sektion var rejält tända, det behövdes ingen klack som sjöng att sittplats skulle ställa sig upp, det är så det ska vara, inte som med säljarklacken där allt ska vara så jävla uppstyrt. Det blir bäst tryck när det liksom "bubblar" över på AS, när alla lever med i varje situation på isen, eller när alla tänder till på domarna m.m....-daniel- skrev:Fast nu är ju inte AS enbart BlueBrigade. Många på sektionen står och sover. Dags att vakna!jbknigts skrev:Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
- -daniel-
Jag håller helt med, men nu var det ju lite så att allt flöt på så satans väl förra slutspelet. Det gäller att publiken levererar även om spelet ibland kanske går i baklås och hackar betänkligt (finns ju risk för det med den här ojämna säsongen i åtanke). AS kan höja sig brutalt mycket. klacken kan höja sig brutalt mycket. Jämfört med i grundserien, alltså...Caveman skrev:AS var grym i förra årets slutspel, det kom av sig själv, alla på vår sektion var rejält tända, det behövdes ingen klack som sjöng att sittplats skulle ställa sig upp, det är så det ska vara, inte som med säljarklacken där allt ska vara så jävla uppstyrt. Det blir bäst tryck när det liksom "bubblar" över på AS, när alla lever med i varje situation på isen, eller när alla tänder till på domarna m.m....-daniel- skrev:Fast nu är ju inte AS enbart BlueBrigade. Många på sektionen står och sover. Dags att vakna!jbknigts skrev:Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
På Torsdag kör vi.... Om inte spelarna (DIFs) kan göra matchen till ett helvete för luleå så får vi i publiken se till att trycket blir enormt, både för luleå & domarna.....
Får man fråga vad du menar med säljarklacken?Caveman skrev:AS var grym i förra årets slutspel, det kom av sig själv, alla på vår sektion var rejält tända, det behövdes ingen klack som sjöng att sittplats skulle ställa sig upp, det är så det ska vara, inte som med säljarklacken där allt ska vara så jävla uppstyrt. Det blir bäst tryck när det liksom "bubblar" över på AS, när alla lever med i varje situation på isen, eller när alla tänder till på domarna m.m....-daniel- skrev:Fast nu är ju inte AS enbart BlueBrigade. Många på sektionen står och sover. Dags att vakna!jbknigts skrev:Vi på AS kommer inte svika, ni kommer få se en galen taggad AS. Nu kör vi.....
Blue Brigade STHLM A11 Hovet