Hata aik
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Hata aik
En fråga:
Är det bara jag som kommer att drömma om penslar i natt?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Vi är två.Datsyuk_13 skrev:En fråga:

You´re not alone my friend. Både det och mammas porslinvas. Vilken blandning.Datsyuk_13 skrev:En fråga:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Tar flyttkartongen och flyttar in här nu.
Ni (vissa av er) har ju blivit glada att det har gått bra för dem? Hur kan jag inte vara läskunnig då?-daniel- skrev:Tänker inte heller fortsätta skriva här om det men jag konstaterar krasst att du inte verkar läskunnig.Daniel942 skrev:Hahaha, herregud.-daniel- skrev: Så fruktansvärt barnslig. Hur gammal är du?14?
Ni säger ju nästan att ni glädjs åt att det går bra för aik.
MEN nu droppar vi detta här och flyttar in i hata aik tråden istället.
DIF!
- -daniel-
Du verkar något sinnesslö i frågan. Det är väl för fan ingen som är GLAD att det går bra för Aik... man kan stundtals (som jag skrev tidigare) tycka det är roligt av olika anledningar (exempelvis hybrisen som fullständigt kokar över i Solna, eller att äckelmotståndare i HåVe får spö) och känna att Aik vinner rättvist för att de har ett homogent lag som jobbar tillsammans i 3x20 minuter. Något som verkligen inte årets DIF gör.Daniel942 skrev:Ni (vissa av er) har ju blivit glada att det har gått bra för dem? Hur kan jag inte vara läskunnig då?
Men du tycker säkert bara att Aik har tur och att det är en konspiration i Hockeyförbundet som tagit dem vidare till slutspel.
- Daniel942
Nej verkligen inte. Får skylla det på Modo-daniel- skrev:Du verkar något sinnesslö i frågan. Det är väl för fan ingen som är GLAD att det går bra för Aik... man kan stundtals (som jag skrev tidigare) tycka det är roligt av olika anledningar (exempelvis hybrisen som fullständigt kokar över i Solna, eller att äckelmotståndare i HåVe får spö) och känna att Aik vinner rättvist för att de har ett homogent lag som jobbar tillsammans i 3x20 minuter. Något som verkligen inte årets DIF har.Daniel942 skrev:Ni (vissa av er) har ju blivit glada att det har gått bra för dem? Hur kan jag inte vara läskunnig då?
Men du tycker säkert bara att Aik har tur och att det är en konspiration i Hockeyförbundet som tagit dem vidare till slutspel.

Men hur kan man tycka att det är roligt när de vinner?
DIF!
- -daniel-
The higher you climb the further you fall.Daniel942 skrev: Men hur kan man tycka att det är roligt när de vinner?
- SkönaDjurgårn
942>> Drygast och osmartast på forumet. Hur orkar du?
- Daniel942
Hur jag orkar? Jag är skitförbannad efter att DIF har förlorat på världens sämsta sätt.SkönaDjurgårn skrev:942>> Drygast och osmartast på forumet. Hur orkar du?
DIF!
- SkönaDjurgårn
Ja det är vi alla. Men precis varje dag blandar du in AIK i detta och försöker få det till att alla älskar dem blabla...jävligt tröttsamt att läsa och total osanning. Vart vill du komma? Det börjar likna seriösa psykiska problem nästan. En slags skum besatthet som är helt onödig. Ta ett chillpill...Daniel942 skrev:Hur jag orkar? Jag är skitförbannad efter att DIF har förlorat på världens sämsta sätt.SkönaDjurgårn skrev:942>> Drygast och osmartast på forumet. Hur orkar du?
- -daniel-
Ja vissa verkar ha en obsatt kärlek av att hata Aik så mycket att det måste påpekas överallt. En slags Aikfobi. Lite som homofober som egentligen är bögar.
Således...är....alltså....Daniel942 gnagare. Där har vi det.
- Daniel942
Gör mig inte mer förbannad för helvete. Hela denna kväll är piss piss piss.-daniel- skrev:Ja vissa verkar ha en obsatt kärlek av att hata Aik så mycket att det måste påpekas överallt. En slags Aikfobi. Lite som homofober som egentligen är bögar.
Om någon är gnagare här så är det du, som sitter och hyllar laget.
DIF!
- SkönaDjurgårn
Hahaha 

- -daniel-
Det var ett försök till skämt. Ta ett chillpill och lugna ner dig.Daniel942 skrev:Gör mig inte mer förbannad för helvete. Hela denna kväll är piss piss piss.-daniel- skrev:Ja vissa verkar ha en obsatt kärlek av att hata Aik så mycket att det måste påpekas överallt. En slags Aikfobi. Lite som homofober som egentligen är bögar.
Om någon är gnagare här så är det du, som sitter och hyllar laget.
...och framförallt, släpp Solna för en stund. Det mår du gott av.
Det är samma jävla argument hela tiden
Att vi vill att aik ska åka ut mer än vi älskar DIF, att man mår bättre av att släppa Solna ett tag etc... ren jävla bullshit.
Jag mår fruktansvärt dåligt av att konstatera att aik är bättre än oss i slutspelet... och det hjälper inte att folk sitter och säger " roligt av olika anledningar" att aik vinner.
Akta mamma, snart kommer nästa porslinvas träffa stengolvet.
Att vi vill att aik ska åka ut mer än vi älskar DIF, att man mår bättre av att släppa Solna ett tag etc... ren jävla bullshit.
Jag mår fruktansvärt dåligt av att konstatera att aik är bättre än oss i slutspelet... och det hjälper inte att folk sitter och säger " roligt av olika anledningar" att aik vinner.
Akta mamma, snart kommer nästa porslinvas träffa stengolvet.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.