K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Re: K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Det enda positiva är att luuuuleeee inte heller var bra.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Vart har du hört det? Hoppas verkligen att det är sant och inte något du tagit ur luften bara!warrant skrev:Hoppas det stämmer att Jimmie spelar nästa match.
Sas på sändningen innan matcherna på Canal+Sport 1.DIFRobbex skrev:Vart har du hört det? Hoppas verkligen att det är sant och inte något du tagit ur luften bara!warrant skrev:Hoppas det stämmer att Jimmie spelar nästa match.
- Lee Harvey Oswald
Helt rättvist.
Är det så här DIF ska spela slutspel så kan jag faktiskt vara utan.
Det är ok att förlora borta i en kvartsfinal, men inte så här.
Luleå gör ju inte ens en bra match, känns väldigt bortkastat
Har fått mina värsta farhågor besannade.
DIF har föga förvånande även i slutspelet en backbesättning som kan avgöra matcher helt själv, men åt fel håll då.
Tycker synd om Mark som gör en kanonmatch, snygga lagkamrater han har
BRyt ihop & kom igen, fort som faan.
Ser dock ut som att spelarna själva inte riktigt tror att man kan slå luleå.
Är det så här DIF ska spela slutspel så kan jag faktiskt vara utan.
Det är ok att förlora borta i en kvartsfinal, men inte så här.
Luleå gör ju inte ens en bra match, känns väldigt bortkastat
Har fått mina värsta farhågor besannade.
DIF har föga förvånande även i slutspelet en backbesättning som kan avgöra matcher helt själv, men åt fel håll då.
Tycker synd om Mark som gör en kanonmatch, snygga lagkamrater han har
BRyt ihop & kom igen, fort som faan.
Ser dock ut som att spelarna själva inte riktigt tror att man kan slå luleå.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Tre matcher från att glömma den här jävla skitsäsongen...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fan vad jag hatar att älska Djurgården.
Precis, de ser för fasiken livrädda ut för luleå spelarna på isen...Lee Harvey Oswald skrev:Ser dock ut som att spelarna själva inte riktigt tror att man kan slå luleå.
Låna ut Bom-Bom till ssk i deras kval, så ser vi inte röken av dem mer i Elitserien...
There is no I in TEAM!!!!
Det här var rent utsagt pinsamt! Tror fan inte vi kommer vända det här, trots att det bara spelats en match, ingen inställning visades, glöden fanns inte, ingenting fanns.. Varfan är taggningen?! Det är slutspel, bara att säga det borde räcka, men som det ser ut nu så skulle man kunna tro att de vill förlora.. Hoppas och drömmer om att Jimmie kan spela på torsdag, tror att det är vårt enda hopp..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Ok, det bommade jag.Kentta skrev:Sas på sändningen innan matcherna på Canal+Sport 1.DIFRobbex skrev:Vart har du hört det? Hoppas verkligen att det är sant och inte något du tagit ur luften bara!warrant skrev:Hoppas det stämmer att Jimmie spelar nästa match.
Vi behöver verkligen en hungrig Jimmie.
V-sign skrev:Det här är oacceptabelt! För jävla USEL insats! Hoppas de skäms för det är så jävla uselt.
Och som vanligt står Monten och smilar i tv och säger att vi spelat bra och kommer ta detta. Bara vi håller ut i början.
Jag är så jävla förbannad att jag inte vet vart fan jag skall ta vägen.
Precis. Om han är rädd att sanningen skall får spelarna att gråta så har han valt fel yrke!
Man lever bara en gång...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bom-Bom kan dra till Norge och bli expertkommentator på NRK istället. Fy fan.
Pucko(ut).
Pucko(ut).
DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så sant. Verkar få total kortslutning i slutet av matcher. Hur fan kan man göra sådär i slutet av en kvartsfinal? Och utan hans övriga idiotier under säsongen hade vi mycket troligt haft 4:e platsen i år. För hans eget bästa hoppas jag fan han är gnagare. Annars är det jävligt illa.Jockmaniac skrev:Ni som gnäller på Printz kan dra åt helvete! Det är inte första gången lagets idiot Boumedienne drar DIF i smutsen. Jag kommer aldrig under hela mitt liv att stödja det där jävla svinet en gång till. En gång är ingen gång, två gånger är en gång men Josef har gjort det här tvåsiffriga gånger och då är det fan för mycket. Han ska bort!
Resten av laget gör en dålig match och förtjänar inte lönen, men Josef ska fan stämmas för ren jävla idioti! Undrar om karln är sjuk på något sätt eller om han bara är gnagare. Hoppas han skadar sig eller liknande för han lär inte bänkas. Vill inte se honom nått mer nu, det här är för mycket! Claesson eller Lassen, det kvittar jag vill ha en frisk man på hans position.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
eftersom alla ni andra är grryymma på att såga sönder laget ner till molekyler väljer jag att avstå idag
Nya krafter på torsdag!

Nya krafter på torsdag!
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Man kan omöjligen ge Boumedienne all skuld den här matchen; han och Kronwall gör det bra idag. Vi lyckas inte skapa några som helst farliga målchanser på hela matchen egentligen.
Så JÄVLA besviken just nu. Gör så ont, trots att det var fruktansvärt rättvist. Men man skäms ju att torska en sån match när Luleå också är kapitalt urusla. Fy fan.
Så JÄVLA besviken just nu. Gör så ont, trots att det var fruktansvärt rättvist. Men man skäms ju att torska en sån match när Luleå också är kapitalt urusla. Fy fan.
- SkönaDjurgårn
Tappade i princip allt hopp om det här laget. Vi presterar i nivå med Frölunda i år. Bra spelare på pappret men totalt värdelösa på isen. Håller med om att man får härda ut i några matcher till sen kan man glömma den här skiten och sitta och vara bedrövad framför fotbollen i ett halvår istället.