Jag tyckte att han spelar som han brukar.. Duttar, klantar sig i egen zon och brukar inte försöka städa upp sina misstag som exempelvis Brodin kämpar benhårt på.Hawk skrev:starvin_marwin skrev:Vet att Enköpings SK letar backar som får hoppa in till och från i PP, har vi tur är de intresserade av att ta över Bombom. Han kan säkert plocka ut en 13 - 14k i månaden dessutom gratis lunch 3 dagar i veckan i restaurang Pucken, vilket vore sjukt överbetald men det är Enköpings problem..
Bombom har väl inte varit dålig i matchen tills han tog den idiotiska utvisningen?
Eller är det bara jag som tycker det..
K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Re: K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Finner endast ett ord; SKÄMS!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Maaark
!! Ja du var bra idag, men du måste förfan täcka isen.
Tack Josef, verkligen tack.

Tack Josef, verkligen tack.
Avgå Jocke.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Saknar ord. Lätt sämsta insatsen jag någonsin sett. "¤#YR?)¤#"UR`=#¤R=!T)OHFJDK=#"JU`¤#"=#"/¤`=#"/¤%/`¤"!)=#?`!"?!("¤%¤#)&%Y?O&¤G?IK¤TF%=&%¤/?¤&%
Undrar nu hur många matcher Josef har förlorat åt DIF tack vare korkade utvisningar under slutskedet av matcherna. Det börjar bli förbannat irriterande detta.
Det här är oacceptabelt! För jävla USEL insats! Hoppas de skäms för det är så jävla uselt.
Och som vanligt står Monten och smilar i tv och säger att vi spelat bra och kommer ta detta. Bara vi håller ut i början.
Jag är så jävla förbannad att jag inte vet vart fan jag skall ta vägen.
Och som vanligt står Monten och smilar i tv och säger att vi spelat bra och kommer ta detta. Bara vi håller ut i början.
Jag är så jävla förbannad att jag inte vet vart fan jag skall ta vägen.
-
- Säsongskort: Ja
Jag är bara så jävla besviken och sur, det känns inte som det finns något ljus i tunneln nu även fast jag vet att det går att vända serien, så känns det knappast att det kommer hända så och fyfan vad tråkigt om vi inte kommer längre än kvartsfinal. Tack o hej.
Sådär ja. Verkligen resolut spel när pucken bara SKA väck. Bra utvisning Bom-Bom tar med. Varför känns det alltid som att han efter att ha sluppit undan utvisning i första läget efter en crosschecking i ryggen på motståndaren går in ÄNNU hårdare i situationen efter? Nästan så det verkar som att han vill bli utvisad.
Hursomhelst, fullt rättvist. Vi skapade någonstans 1-3 riktiga målchanser precis som vanligt.
Det var nog denna matchen vi skulle tagit där uppe. Och dessutom säger någonting mig att Luleå har stoooora möjligheter att ta minst en match på Hovet. Nja, nu får man nog gå och spy och drömma sig tillbaka till förra årets slutspel då det verkligen spelades SLUTSPELSHOCKEY. Detta var riktigt äckligt tråkigt...
Hursomhelst, fullt rättvist. Vi skapade någonstans 1-3 riktiga målchanser precis som vanligt.
Det var nog denna matchen vi skulle tagit där uppe. Och dessutom säger någonting mig att Luleå har stoooora möjligheter att ta minst en match på Hovet. Nja, nu får man nog gå och spy och drömma sig tillbaka till förra årets slutspel då det verkligen spelades SLUTSPELSHOCKEY. Detta var riktigt äckligt tråkigt...
-
Ni som gnäller på Printz kan dra åt helvete! Det är inte första gången lagets idiot Boumedienne drar DIF i smutsen. Jag kommer aldrig under hela mitt liv att stödja det där jävla svinet en gång till. En gång är ingen gång, två gånger är en gång men Josef har gjort det här tvåsiffriga gånger och då är det fan för mycket. Han ska bort!
Resten av laget gör en dålig match och förtjänar inte lönen, men Josef ska fan stämmas för ren jävla idioti! Undrar om karln är sjuk på något sätt eller om han bara är gnagare. Hoppas han skadar sig eller liknande för han lär inte bänkas. Vill inte se honom nått mer nu, det här är för mycket! Claesson eller Lassen, det kvittar jag vill ha en frisk man på hans position.
Resten av laget gör en dålig match och förtjänar inte lönen, men Josef ska fan stämmas för ren jävla idioti! Undrar om karln är sjuk på något sätt eller om han bara är gnagare. Hoppas han skadar sig eller liknande för han lär inte bänkas. Vill inte se honom nått mer nu, det här är för mycket! Claesson eller Lassen, det kvittar jag vill ha en frisk man på hans position.
100% DJURGÅRDSJ***L
- SkönaDjurgårn
Vi kommer ju inte göra ett enda mål på resten av kvartsfinalserien med det här spelet. TROTS ATT DERAS MÅLVAKT SLÄPPER IN ALLT FRÅN HALVA PLANEN.
Hoppas det stämmer att Jimmie spelar nästa match.
Jahapp. Dåligt av Printz i boxen. Men BomBom får ta på sig torsken med sin urbota dumma 2:a.
Men det är väl inte mer än rättvist egentligen.
Mark är bäste djurgårdare. Mackan Nilson och Zibbe är också bra idag. Det är mina tre plus.
Men det är väl inte mer än rättvist egentligen.
Mark är bäste djurgårdare. Mackan Nilson och Zibbe är också bra idag. Det är mina tre plus.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi kommer vinna bäst av sju iallafall, det känns surt nu men vi kommer till semi.
Avskaffa tre mot tre.
Hoppas verkligen Bom-Bom får sig en skrapa av HELA laget.
DIF ska flyga hem, bom-bom kan ta sig hem bäst fan han vill.....
Även om vi spelade Bp så måste man fan vara mer vaken än så i början av den fjärde.
DIF ska flyga hem, bom-bom kan ta sig hem bäst fan han vill.....
Även om vi spelade Bp så måste man fan vara mer vaken än så i början av den fjärde.
There is no I in TEAM!!!!
Någon eller något måste ju väcka laget i alla fall..warrant skrev:Hoppas det stämmer att Jimmie spelar nästa match.