K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Re: K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011
Det är ju fan sanslöst.
Bombom, bort. Bort med dig bara. Helvete vad han tror att han är bra fast han är urusel.
Bombom, bort. Bort med dig bara. Helvete vad han tror att han är bra fast han är urusel.
Undra vilket odds det va på att Bom-Bom skulle göra något sånt idiotiskt i slutet..
EJ SPELBART!!!
EJ SPELBART!!!
Senast redigerad av Bigge den 2011-03-08 21:08:47, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Snälla dumbom paja inte det här..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
lol @ BomBom. Hur kan man ha honom på planen i slutet av matcherna? BRA HARDY! AVGÅ!
Bom bom har varit hur bra som helst, men så gör han en sån jävla idiotgrej... Fan om det blir mål nu 

Känns skrämmande likt SAIK-matchen...
Vi vet ju hur den slutade.
Kom igen DIF, kom igen...
Vi vet ju hur den slutade.
Kom igen DIF, kom igen...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Men Hardy har gjort det misstaget förut och gör det IGEN!
- reservjesus
Asså det är ju inte FÖRSTA gången bombom göra så här. VARFÖR spelas han i slutet av matcherna när det gäller något????????????
clowns to the left of me, jokers to the right
BOMBOM VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED. BÄNKA BOMBOM RESTEN AV SLUTSPELET
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Synd att Bom-Bom drar fram det sedvanliga hjärnsläppsbytet när vi får ett sådant underbart skitmål.
För övrigt den absolut i särklass, ÖVERLÄGSET tråkigaste perioden jag sett i ett slutspel i hela mitt liv.
För övrigt den absolut i särklass, ÖVERLÄGSET tråkigaste perioden jag sett i ett slutspel i hela mitt liv.
Varför gör Bom Bom så där HELA tiden. Gör bra matcher men måste alltid göra nåt jävla misstag! Det där kan kosta oss matchen. För nu är det väl spel 4-3?
ÅH jag blir tokig!
ÅH jag blir tokig!
Nej det är 5 mot 4V-sign skrev:Varför gör Bom Bom så där HELA tiden. Gör bra matcher men måste alltid göra nåt jävla misstag! Det där kan kosta oss matchen. För nu är det väl spel 4-3?
ÅH jag blir tokig!
5-4. Vanliga perioder fram till att det blir mål.V-sign skrev:Varför gör Bom Bom så där HELA tiden. Gör bra matcher men måste alltid göra nåt jävla misstag! Det där kan kosta oss matchen. För nu är det väl spel 4-3?
ÅH jag blir tokig!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så oförtjänt kvittering så det finns inte. Sitter och är så jävla cp-deppad som man kan bli. Vad håller vi på med?! Jävla pissinsats. Det finns en spelare i DIF som är outstanding, det är Mark, resten kan dra åt.....ja.....vill inte säga det. Men fyfan vad lack man är.
-
Anders Nilsson håller på Djurgårn!