K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
crike
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: K1: Luleå HF - Djurgårdens IF, 8/3 2011

Inlägg av crike »

Edin skrev:
Heaty skrev:
mb81 skrev:Nån som vet var man kan se matchen imorgon? Brukar kolla o´learys liljehpolmen som dessutom är någon samarbetspartner(sponsrar oss) men de ska visa barca-arsenal i hela restaurangen. Så mycket brydde de sig om laget de sponsrar! Nåt ställe som visar? Verkar svårt med o´learys överhuvudtaget om jag ska tro deras hemsidor. Nån som har nåt bra ställe? Gärna med mycket Djurgårdare!
Köp plats i min TV soffa. 250 kronor kostar spektaklet, och då ingår det valfri dryck ur vårat sortiment och en påse chips! Hemkörning från högklassiska resturanger så som Grekiska Kolgrillen, Felino's Pizzeria och Robbans Bistro utlovas mot yttligare 100 kronor!
Begränsat antal platser och det garanteras att det enbart är Djurgårdare i "TV-Soffan".
Nej men skämt åsido så borde du kunna ringa i förväg till nååågon O'learys och kolla om dem kan sätta på matchen på någon liten TV vid något bord.
O'learys kan man nog glömma, det är ju Champions League imorgon...
Ni kan ju tänka er svaret man får när man ringer till Oleary's i Malmö och ställer den frågan.
Tror personligen att det blir riktigt tufft imorgon, Luleå AKA "DIF anno 09/10" kommer göra livet surt för oss med 5 forwardspar. Finns dock inget som säger att Hardy inte väljer samma taktik (AB litar jag då inte på). Gillar att Printz står på benen igen, spelar han som i senaste derbyt är han en riktigt bra pjäs.
mb81
Säsongskort: Ja

Inlägg av mb81 »

Edin skrev:
Heaty skrev:
mb81 skrev:Nån som vet var man kan se matchen imorgon? Brukar kolla o´learys liljehpolmen som dessutom är någon samarbetspartner(sponsrar oss) men de ska visa barca-arsenal i hela restaurangen. Så mycket brydde de sig om laget de sponsrar! Nåt ställe som visar? Verkar svårt med o´learys överhuvudtaget om jag ska tro deras hemsidor. Nån som har nåt bra ställe? Gärna med mycket Djurgårdare!
Köp plats i min TV soffa. 250 kronor kostar spektaklet, och då ingår det valfri dryck ur vårat sortiment och en påse chips! Hemkörning från högklassiska resturanger så som Grekiska Kolgrillen, Felino's Pizzeria och Robbans Bistro utlovas mot yttligare 100 kronor!
Begränsat antal platser och det garanteras att det enbart är Djurgårdare i "TV-Soffan".
Nej men skämt åsido så borde du kunna ringa i förväg till nååågon O'learys och kolla om dem kan sätta på matchen på någon liten TV vid något bord.
O'learys kan man nog glömma, det är ju Champions League imorgon...
Jo men man kan ju tycka att stället som sponsrar oss vill sända årets viktigaste match än så länge! Känns lite tråkigt att sitta vid datorn iaf!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

David1891 skrev:
SebastianK skrev:Blir det någon liknande "kampanj" som det var förra året? Fullt med röda tröjor på matcherna, eller har man skippat detta i år eftersom alla tog efter det?
Går ju rykten om att det blir halsdukar nu.. Dock endast rykten och personligen tycker jag att man borde köra på 1000 flaggor temat, hade lätt blivit bäst!
Varför inte bara köra tröjor igen? Klart effektfullare än halsduakr som känns lite Frölunda. Jag vill se ett rött hav igen!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jockmaniac skrev:Sportbladet har följt samtliga lagens träningar.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8673910.ab

Tydligen är alla förutom Ridderwall och Ölvestad tillgängliga för närvarande och följande formationer tränas in:

Owuya (Sandberg)

Holmqvist - Falk
Kronwall - Printz
Eklund - Boumedienne
Claesson - Lassen

Widing - Ottosson - Tjärnqvist
Nilson - Norman - Brodin
Hannula - Zibanejad - Krüger
Kempe - Fimpen - Eriksson
Ex: Cehlin
Tycker kedjorna ser mycket intressanta ut!

Känns riktigt bra faktiskt.
mb81

Inlägg av mb81 »

-daniel- skrev:

Tydligen är alla förutom Ridderwall och Ölvestad tillgängliga för närvarande och följande formationer tränas in:

Owuya (Sandberg)

Holmqvist - Falk
Kronwall - Printz
Eklund - Boumedienne
Claesson - Lassen

Nilson - Norman - Brodin
Tycker kedjorna ser mycket intressanta ut!

Känns riktigt bra faktiskt.
Mycket bra kedjor! Mika x2 och otto widing lines ser grymma ut!!!!
lilleman

Inlägg av lilleman »

Enbom, du som bor i Luleå... Du orkar inte köpa med dig ett antal penslar?
Fan vad jag taggad jag blev på penseltema under kvartsfinal 3 också, tänk om alla skulle ha med sig penslar och kasta in på isen vid domslut som går i mot oss. Mynt får man ju tydligen inte kasta in, men gigantiska penslar. Nu jävlar! :wink:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Släpp puckjäveln!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Owuya (Sandberg)

Holmqvist - Falk
Kronwall - Printz
Eklund - Boumedienne
Claesson - Lassen

Nilson - Norman - Brodin

Vore sjukt om Kempe går före Cehlin om man frågar mig?
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att de särar på Cehlin och GallerMika? Tycker de hittar varandra rätt bra. Hoppas även på att Nilson höjer sig en HEL del inför dessa oerhört viktiga matcher. Owuya håller garanterat, 1-3 DIF imorgon
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Challen skrev: Owuya (Sandberg)

Holmqvist - Falk
Kronwall - Printz
Eklund - Boumedienne
Claesson - Lassen

Nilson - Norman - Brodin

Vore sjukt om Kempe går före Cehlin om man frågar mig?
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att de särar på Cehlin och GallerMika? Tycker de hittar varandra rätt bra. Hoppas även på att Nilson höjer sig en HEL del inför dessa oerhört viktiga matcher. Owuya håller garanterat, 1-3 DIF imorgon[/quote]

Vet inte...
Hannula-Zibanejad-Krüger känns helt gjuten (tycker iaf jag...)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

SebastianK skrev:Blir det någon liknande "kampanj" som det var förra året? Fullt med röda tröjor på matcherna, eller har man skippat detta i år eftersom alla tog efter det?
Hoppas det blir tröjor och inte Halsdukar som någon sa. Missade hela slutspelet förra året eftersom Farsan fick jobb i USA.. Hoppas det blir något FETT!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Ska bli intressant att se om deras pygméhockey är effektiv mot oss i ett slutspel. Jag har ruskiga brynäsvibbar från förra säsongen. Det känns tryggt det här. Vi är ju trots allt Sveriges Största Klubb Genom Tiderna.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Jag älskar att surfa runt på luleåforum. Dom tror allvarligt att dom har en chans på läktarn på lördag!

Nu jävlar kör vi. Släpp pucken, upp med en matchtråd för K3. Brodin får ta och smälla Arlbrandt ganska tidigt. Mika drar ut någon Abbott i båset och Honken kan ju sänka den andra från båset.
Användarvisningsbild
_DIFAdde_

Inlägg av _DIFAdde_ »

Usch.. nervöst som fan.. Men kan vi bara höja oss ett antal stepp från grundserien så tror ja att vi har en bra chans mot luleå. :) Kvällens match blir svårtippad.. men ja tror vi krigar oss till en seger

2-3 Tjärnqvist, Hannula, Zibbe :)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kommer att följa kvällens batalj via wi-fi i telefonen här i Frankfurt. I och med att Luleee har 4-1 pa oss efter grundserien tror jag pa en tuff omgang där vi kan se fram emot en lang serie. Nu hoppas jag att jag har alldeles tokfel och att vi tar det i fyra raka, men jag räknar inte med det.

Mot Guld för Nisse och för alla andra Djurgardare där ute!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
PutteDIF

Inlägg av PutteDIF »

Skriv svar