Vet att det är dumt att skriva detta men...jag njuter lite av att se HV bli påpissade ordentligt. Finns så många fler spelare jag ogillar i det laget än i AIH. Men ja, jobbigt läge.
Vet att det är dumt att skriva detta men...jag njuter lite av att se HV bli påpissade ordentligt. Finns så många fler spelare jag ogillar i det laget än i AIH. Men ja, jobbigt läge.
Flame away.
Alltså jag tror att många har hittat fel. Denna tråd heter alltså HATA aik.
Går in i den här tråden för att få mig ett gott skratt åt alla härinne som tokdampar efter aiks lektstuga mot Hiv, men istället så finner man er skämtandes och drivandes. Precis som det ska vara! Helt underbart... Waynes senaste inlägg håller världsklass och jag måste medge att jag satte kvällsjuicen i halsen ordentligt Sen själva penseln i sig gjord ju att jag grät tårar nere i vardagsrummet. Herregud vilken kväll!
Aih som spelar helt okej leker fullständigt med hiv som förmodligen i nuläget skulle förlora mot Glada Hudik-teatern om de snörade på sig grillor, en jättepensel lossnar från taket, Fredrik Bremberg håller på Djurgårn, grymma inlägg på forumet och för att avsluta så har råttorna från Solna ett pinsamt bortafölje ner till Fossmolandet. "Vi är överallt" jo tjena!
Jag njuter av det här... först att gnagarsvinen kommer tro de har vunnit SM-guld, VM-guld & OS-guld efter en vinst i en kvartsfinal. Sen att HV får pisk på hemmaplan.
-daniel- skrev:Jag njuter av det här... först att gnagarsvinen kommer tro de har vunnit SM-guld, VM-guld & OS-guld efter en vinst i en kvartsfinal. Sen att HV får pisk på hemmaplan.
Hur fan kan du njuta av detta? Hur i helvete kan en Djurgårdare njuta av detta? FY FAN.
-daniel- skrev:Jag njuter av det här... först att gnagarsvinen kommer tro de har vunnit SM-guld, VM-guld & OS-guld efter en vinst i en kvartsfinal. Sen att HV får pisk på hemmaplan.
Hur fan kan du njuta av detta? Hur i helvete kan en Djurgårdare njuta av detta? FY FAN.
Ja, exakt, kolla Teemu Laine liksom...hoppas bollarna fastnade i halsen på honom. En sån vidrig jävla människa. Så känner jag inte för nån i AIH (eller jo, i fotbollen).
Oj, här har vi ur-Djurgården personifierad. Fan, lugna ned dig lite.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
sen blir det inte bättre av i en innre syn se lilleman & co dampa ur totalt hemma hos mamsen och slå sönder Tant-Agdas 275 år gamla Porslinsvas från Mingdynastin.
sen blir det inte bättre av i en innre syn se lilleman & co dampa ur totalt hemma hos mamsen och slå sönder Tant-Agdas 275 år gamla Porslinsvas från Mingdynastin.
You know me to well
Äsch, nu lägger jag detta bakom mig, hur sur mamma än är och så är det full fokus på Luleå-DIF imorgon!
You know me to well
Äsch, nu lägger jag detta bakom mig, hur sur mamma än är och så är det full fokus på Luleå-DIF imorgon!
You know me to well
Haha du är rätt skön ändå, lilleman. Bra där.
Och lol åt -daniel-
Den bästa medicinen är ju annars att krypa under täcket med en snuskig bok, det gör ju i alla fall Anna Books man...
fast mamma är jäkligt förbannad just nu. Den där porslinskålen var inte att leka med tydligen.