Känner mig väldigt mycket som DIF, har en bra formkurva och jag är starkt tveksam till att någon kommer att välja mig frivilligt.
Kolla vetgirigtabellen om ni vill se vad som väntar er
Måste tyvärr meddela att livesändningen är inställd. Detta på grund av att tre av de fyra bästa är upptagna och inte kan ringa in idag och då försvann poängen med hela sändningen.
Istället kommer jag, 16.00, att meddela kvartsfinalerna i denna tråd.
lilleman skrev:Måste tyvärr meddela att livesändningen är inställd. Detta på grund av att tre av de fyra bästa är upptagna och inte kan ringa in idag och då försvann poängen med hela sändningen.
Haha, då borde ju den som kan få välja ändå. Han kan ju inte hjälpa om de andra är ute och äter sniglar...
lilleman skrev:Måste tyvärr meddela att livesändningen är inställd. Detta på grund av att tre av de fyra bästa är upptagna och inte kan ringa in idag och då försvann poängen med hela sändningen.
Haha, då borde ju den som kan få välja ändå. Han kan ju inte hjälpa om de andra är ute och äter sniglar...
De har fått välja i vanlig ordning ändå, Jepe först, sen Edin, sen DIF nacka sen -daniel fast allt har gjorts via PM.
Jag tog ett snack med de två bästa i tävlingen och började med Jepe:
" Jepe, varför valde du att möta Kentta i kvartsfinalen?"
" Han bor i Solna! Och så vill jag inte välja den sista. Ser fram emot en jämn och hård kamp. Säger som Hardy- skönt med Norrlandresor", säger Jepe med ett skratt.
Och nu Edin:
" Edinho, varför väljer du Bombom Bouchard?"
" Killen har varit på mig hela säsongen, vässat med snack om att jag skulle vara en arbetslös p12:a. Han måste sättas på plats." säger Edin och snyter.
Lycka till alla!
Semifinalerna kommer att bli på följande vis:
Eftersom fem stycken kommer att gå till semi så kommer det att bli en tabell efter kvartsfinalerna., där poängen åter igen nollställs och de två bästa i semifinalstabellen går till final.
Men det tar vi när vi kommer till semifianlen.
crike skrev:Känner mig väldigt mycket som DIF, har en bra formkurva och jag är starkt tveksam till att någon kommer att välja mig frivilligt.
Kolla vetgirigtabellen om ni vill se vad som väntar er
Enligt AB så har visst -Daniel- drabbats av en mjukdelsskada och hans deltagande i kvartsfinalen är högst osäkert. Enligt en mer tillförlitlig källa har han bara skitit sig i brallan och är rädd för att möta mig.
Jag tog ett snack med de två bästa i tävlingen och började med Jepe:
" Jepe, varför valde du att möta Kentta i kvartsfinalen?"
" Han bor i Solna! Och så vill jag inte välja den sista. Ser fram emot en jämn och hård kamp. Säger som Hardy- skönt med Norrlandresor", säger Jepe med ett skratt.
Och nu Edin:
" Edinho, varför väljer du Bombom Bouchard?"
" Killen har varit på mig hela säsongen, vässat med snack om att jag skulle vara en arbetslös p12:a. Han måste sättas på plats." säger Edin och snyter.
Lycka till alla!
Semifinalerna kommer att bli på följande vis:
Eftersom fem stycken kommer att gå till semi så kommer det att bli en tabell efter kvartsfinalerna., där poängen åter igen nollställs och de två bästa i semifinalstabellen går till final.
Men det tar vi när vi kommer till semifianlen.
Shell the best man overcome!
Vald av p12:an "Galler-Edin". Han måste verkligen längta till en tidig sommarträning. Själv ser jag faktiskt redan fram emot semifinalen.
Visserligen har han plus-statistik under grundserien. Men gamla gubbar som jag och LHO behöver i likhet med Falk ett slutspel för att tända till.
crike skrev:Enligt AB så har visst -Daniel- drabbats av en mjukdelsskada och hans deltagande i kvartsfinalen är högst osäkert. Enligt en mer tillförlitlig källa har han bara skitit sig i brallan och är rädd för att möta mig.
Leif Stoork / Hockeyexpressen:
"-daniel- tar hem det i 4:a raka. Uppstickaren crike kommer inte ha en suck!" Efter att ha inlett säsongen tämligen svagt har köttkvarnen från Stockholm tuggat sig uppåt i tabellen, när nu slutspel hägrar så finns rutinen där. Hungern och viljan finns också där. Det blir en tämligen enkel seger där crike springer hem till lilla mamsen och gråter sig fram tills nästa säsong. Räkna med en upprullning modell värre. -daniel- kommer ha ett momentum genom hela serien. Håll i hatten! Måste också passa på att gnälla lite på Nisse Ekman och Per Ledin nu när jag står i rampljuset.