Slutspelet 2011

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIFDIF
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Slutspelet 2011

Inlägg av DIFDIF »

Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Kentta »

DIFDIF skrev:Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?
Idag, 20.45 sänds Slutspelsvalet på Canal+ Sport 1.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Kentta skrev:
DIFDIF skrev:Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?
Idag, 20.45 sänds Slutspelsvalet på Canal+ Sport 1.
Blir en intressant hockeykväll med först de avgörande matcherna och sedan lottning. :P

Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SkönaDjurgårn skrev: Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
Samtidigt så tror jag LHC är löjligt revanschsugna efter de två senaste hemmatorskarna mot DIF / Solna. Förvånar mig inte om de krigar till sig poäng i den matchen. Fast o andra sidan har väl SAIK också torskat två i rad när jag tänker efter...

ES-Hockey anno 2010/2011 är omöjligt att tippa.
Rufus

Inlägg av Rufus »

Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport? :oops: Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
Användarvisningsbild
fern

Inlägg av fern »

Rufus skrev:Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport? :oops: Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
http://www.hockeyligan.se
DIF
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Rufus skrev:Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport? :oops: Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
Slutspelet sänds väl ändå i TV4 Sport och TV4?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
fern

Inlägg av fern »

Snazzi skrev:
Slutspelet sänds väl ändå i TV4 Sport och TV4?
Dessvärre. Dock kanske de alternerar mellan Canal+ och TV4 för att kunna visa så många matcher som möjligt. Har för mig att det var så förra året, fast med kanal- 5 och 9 samt Canal+...
DIF
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Givetvis gör dom det. En match sänds i skitkanalen och resten i C+.

Men slutspelsvalet sänds i C+ enbart vad jag sett.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Börjar själv slutspelsvecka 1 i Frankfurt.. fan
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Uppmanar alla att köpa biljett nu innan det blir klart vilka vi får i kvarten. Hovet ska koka.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

-daniel- skrev:
SkönaDjurgårn skrev: Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
Samtidigt så tror jag LHC är löjligt revanschsugna efter de två senaste hemmatorskarna mot DIF / Solna. Förvånar mig inte om de krigar till sig poäng i den matchen. Fast o andra sidan har väl SAIK också torskat två i rad när jag tänker efter...

ES-Hockey anno 2010/2011 är omöjligt att tippa.
Jo, men jag tror inte LHC har hjärtat att kriga hårt i en betydelselös match på bortaplan. Samtidigt som Skellefteå nog verkligen skulle se en serieseger som en rejäl fjäder i hatten. Oddset på SAIK var igår typ 1.65 vilket känns hyfsat bra satt men ändå hyfsat spelbart.

Vad tror du om AIK-MoDo?

Mmm, helt omöjligt att tippa matcherna nuförtiden - alla kan slå alla.

Jag brukar sällan sportsbetta men är lite sugen idag (som om inte dramatiken skulle räcka till ändå). :lol:
Torpedo Novgorod

Inlägg av Torpedo Novgorod »

Om Färjestad kommer 3:a så tror jag dom väljer oss, annars så möter vi Luleå.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Torpedo Novgorod skrev:Om Färjestad kommer 3:a så tror jag dom väljer oss, annars så möter vi Luleå.
Inte helt övertygad om att FBK skulle välja oss, tror det är 50/50 läge där. Just nu skiter jag i vilket, bring 'em on!

@ SkönaDjurgårn: Jag tror Solna vinner. Modo darrar mer än betänkligt och Aik har verkligen allt att vinna.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Själv skulle jag föredra Luleå, då jag tror att vi har bäst förutsättningar att nå en semi, men samtidigt skulle det vara jäkligt kul att få ta sig an FBK.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skriv svar