Slutspelet 2011
Re: Slutspelet 2011
Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?
Idag, 20.45 sänds Slutspelsvalet på Canal+ Sport 1.DIFDIF skrev:Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir en intressant hockeykväll med först de avgörande matcherna och sedan lottning.Kentta skrev:Idag, 20.45 sänds Slutspelsvalet på Canal+ Sport 1.DIFDIF skrev:Någon som vet när tränarna väljer vilka dom vill möta och om det kommer att sändas?

Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Samtidigt så tror jag LHC är löjligt revanschsugna efter de två senaste hemmatorskarna mot DIF / Solna. Förvånar mig inte om de krigar till sig poäng i den matchen. Fast o andra sidan har väl SAIK också torskat två i rad när jag tänker efter...SkönaDjurgårn skrev: Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
ES-Hockey anno 2010/2011 är omöjligt att tippa.
Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport?
Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.

http://www.hockeyligan.seRufus skrev:Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport?Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
DIF
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Slutspelet sänds väl ändå i TV4 Sport och TV4?Rufus skrev:Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport?Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Dessvärre. Dock kanske de alternerar mellan Canal+ och TV4 för att kunna visa så många matcher som möjligt. Har för mig att det var så förra året, fast med kanal- 5 och 9 samt Canal+...Snazzi skrev:Slutspelet sänds väl ändå i TV4 Sport och TV4?Rufus skrev:Är det någon som vet om det blir någon form av liveuppdatering för oss som inte har Canal+ sport?Annars skulle jag vara hjärtligt tacksam om någon kunde höra av sig lite här i forumet.
DIF
Givetvis gör dom det. En match sänds i skitkanalen och resten i C+.
Men slutspelsvalet sänds i C+ enbart vad jag sett.
Men slutspelsvalet sänds i C+ enbart vad jag sett.
Börjar själv slutspelsvecka 1 i Frankfurt.. fan
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Uppmanar alla att köpa biljett nu innan det blir klart vilka vi får i kvarten. Hovet ska koka.
- SkönaDjurgårn
Jo, men jag tror inte LHC har hjärtat att kriga hårt i en betydelselös match på bortaplan. Samtidigt som Skellefteå nog verkligen skulle se en serieseger som en rejäl fjäder i hatten. Oddset på SAIK var igår typ 1.65 vilket känns hyfsat bra satt men ändå hyfsat spelbart.-daniel- skrev:Samtidigt så tror jag LHC är löjligt revanschsugna efter de två senaste hemmatorskarna mot DIF / Solna. Förvånar mig inte om de krigar till sig poäng i den matchen. Fast o andra sidan har väl SAIK också torskat två i rad när jag tänker efter...SkönaDjurgårn skrev: Undra om man ska gå allin på Skellefteåvinst? De spelar ju för seriesegern på hemmaplan, borde vara en ganska bra morot...
ES-Hockey anno 2010/2011 är omöjligt att tippa.
Vad tror du om AIK-MoDo?
Mmm, helt omöjligt att tippa matcherna nuförtiden - alla kan slå alla.
Jag brukar sällan sportsbetta men är lite sugen idag (som om inte dramatiken skulle räcka till ändå).

-
Om Färjestad kommer 3:a så tror jag dom väljer oss, annars så möter vi Luleå.
- -daniel-
Inte helt övertygad om att FBK skulle välja oss, tror det är 50/50 läge där. Just nu skiter jag i vilket, bring 'em on!Torpedo Novgorod skrev:Om Färjestad kommer 3:a så tror jag dom väljer oss, annars så möter vi Luleå.
@ SkönaDjurgårn: Jag tror Solna vinner. Modo darrar mer än betänkligt och Aik har verkligen allt att vinna.
Själv skulle jag föredra Luleå, då jag tror att vi har bäst förutsättningar att nå en semi, men samtidigt skulle det vara jäkligt kul att få ta sig an FBK.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.