Jag vet inte om jag är ensam om denna åsikt!
Varje gång jag besöker difhockey.se så får jag en känsla att sidan är oerhört tunn och enkelt utformad. Det känns helt enkelt som om hemsidan inte innefattar så mycket som den kunde göra.
Jag erkänner dock att jag nu jämför Hockeyns hemsida med Fotbollens, som är ytterst professionellt gjord och utformad, men på någotvis så känns det som att difhockey.se kan bli så mycket bättre. Både innehålls- som utformningsmässigt!
Samma åsikt har jag om våran webbshop, den är oförskämt tunn! Om det beror på våran korta konsumtion av Hockeyns suvenirer (stavning???) eller om det bara inte prioriteras det vet jag inte. Men visst känns det som att utbudet kan bli mycket breddare och bättre.
Tunn hemsida
Tunn hemsida
I UR & SKUR
En enkelt utformad sida är underbart! Avskyr sidor är skapade utan någon som helst tanke bakom, utan enbart för att se cool ut. Nej, difhockey.se är klockren, kanske lite multimediaprylar, bilder från matcher, träningar, filmsnuttar från matcher (målen) och träningar. Sen kanske man även kan få med lite fler intervjuer med spelare. Annars kanonbra sida!
Jag säger inte att utfromningen är värdelös, det jag säger är att den känns lite väl oprofessionell..lite väl enkel. Men myckt att den gör det beror nog även på att sidan, som sagt, är lite skrall. Tex kunde A-truppen presenteras på ett mer utförligt sätt, men framförallt kunde här vara fler interjvuer, bilder osv osv (för att upprepa föregående talare;).
Dock måste jag säga att forumet är i absolut toppklass!
Dock måste jag säga att forumet är i absolut toppklass!
I UR & SKUR