Hälsning från Nisse!
-
Hälsning från Nisse!
Hej hej. Nisse bad mig logga in och hälsa och tacka för det fina stödet på matchen i lördags. Herre gud vad fantastiskt! Ni är helt underbara! Jätte fina blommor också. Som sagt, stort stort tack. Saknar ord för hur mycket det betydde för Nisse och för hela familjen.
Mvh Johanna och Nisse
Mvh Johanna och Nisse
Re: Hälsning från Nisse!
Hej! Hälsa tillbaka, det var rejält kul att se honom där! På Hovet!johannaekman skrev:Hej hej. Nisse bad mig logga in och hälsa och tacka för det fina stödet på matchen i lördags. Herre gud vad fantastiskt! Ni är helt underbara! Jätte fina blommor också. Som sagt, stort stort tack. Saknar ord för hur mycket det betydde för Nisse och för hela familjen.
Mvh Johanna och Nisse
/M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nisse Ekman är KUNG!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan berätta att det kom både en och två tårar när jag såg Nisse på jumbotronen, och jag var nog inte ensam... Hoppas vi får se han på läktaren under slutspelet! Det värmer oerhört.
Hälsa tillbaka från hela DIF-familjen!
- Daniel942
Precis som -daniel- började jag också grina när jag såg honom på jumbotronen.-daniel- skrev:Kan berätta att det kom både en och två tårar när jag såg Nisse på jumbotronen, och jag var nog inte ensam... Hoppas vi får se han på läktaren under slutspelet! Det värmer oerhört.
Hälsa Nisse, vi älskar honom!
DIF!
Absolut inte, fick fram ett par tårar i tv-soffan.-daniel- skrev:Kan berätta att det kom både en och två tårar när jag såg Nisse på jumbotronen, och jag var nog inte ensam...
Kämpa Nisse!
No Rules In The Animal Kingdom
- SirDIFalot
Hehe... den 1337:e tråden i Djurgården Hockey delen... Hälsning från Nisse. Passande 

Expert.
- Daniel942
Nisse är elit!SirDIFalot skrev:Hehe... den 1337:e tråden i Djurgården Hockey delen... Hälsning från Nisse. Passande
DIF!
Tror det betyder lika mycket för oss att han finns där som det betyder för er att vi finns där!
Och tack så otroligt mycket Johanna för att du tar dig tid och skriver på forumet.
Och tack så otroligt mycket Johanna för att du tar dig tid och skriver på forumet.
@Johanna Ekman
Om du läser det här, kan du kolla din inkorg på forumet? Jag har skickat ett pm.
All the best,
M
Om du läser det här, kan du kolla din inkorg på forumet? Jag har skickat ett pm.
All the best,
M
- Daniel942
The painting is on the way!Magnutz skrev:@Johanna Ekman
All the best,
M

DIF!
It sure is.Daniel942 skrev:The painting is on the way!Magnutz skrev:@Johanna Ekman
All the best,
M

Det var helt sagolikt hur tyst det var i arenan (och framförallt klacken) när Nisses förinspelade hälsning visades upp på jumbotronen. Aldrig någonsing har jag upplevt klacken vara så tyst. Det var gåshud i hela kroppen under de minuterna! Förmodligen kände Nils också den respekt som visades för honom då. Vi är med dig överallt Nisse!
Uppdaterar den här tråden lite med en undran: Hur går det för Nisse? Har inte hört något alls på ett tag. Någon som vet?