Hehe, sant.SirDIFalot skrev:Jag tycker GNHiET var mycket roligare.
Hata aik
Re: Hata aih
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Exakt. Så jävla likt ett h är det fan inte.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, det där var kul i 5min (högst)Magnutz skrev:
Du menar förstås aih.
Precis som Super Djurgårn (?)
Att det är en & annan "Sär" i klackarna är ju inget nytt...
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Om ja ska va helt ärlig så var ju Aih inte ens roligt en sekund... Super Djurgårn (??) var ju åtminstone lite komiskt riktat med någon slags mening.
Förövrigt så var Solnas 120-års Tifo riktigt jävla snyggt, nästan i klass med JK 30-årsfirande.
Förövrigt så var Solnas 120-års Tifo riktigt jävla snyggt, nästan i klass med JK 30-årsfirande.
Kom igen nu, var inte så nödiga! Det är väl klart att det är ett 'k' i tifot men det behöver vi väl inte tala högt om. Sen var mitt "Du menar såklart aiH" ett skämtsamt menat inlägg.
Det är inte super kul [sic!] men lite roligt är det.
- Daniel942
Det stod aih, inget annat.Magnutz skrev:Kom igen nu, var inte så nödiga! Det är väl klart att det är ett 'k' i tifot men det behöver vi väl inte tala högt om. Sen var mitt "Du menar såklart aiH" ett skämtsamt menat inlägg.
DIF!
- Lee Harvey Oswald
Magnutz skrev:Kom igen nu, var inte så nödiga! Det är väl klart att det är ett 'k' i tifot men det behöver vi väl inte tala högt om.
Sen var mitt "Du menar såklart aiH" ett skämtsamt menat inlägg.
Ah, det är lugnt, jag förstod det,
Men jag har varit på sällsynt uselt humör hela dagen (PMS?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Magnutz skrev:Kom igen nu, var inte så nödiga! Det är väl klart att det är ett 'k' i tifot men det behöver vi väl inte tala högt om.
Sen var mitt "Du menar såklart aiH" ett skämtsamt menat inlägg.
Ah, det är lugnt, jag förstod det,
Men jag har varit på sällsynt uselt humör hela dagen (PMS?)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Luleå kan vända på Hovet, nemas problemas!Mattias_87 skrev:Börjar bli rädd att dom ska ta sista slutspelsplatsen nu...
Det bidde bara en pinne för aih.Kentta skrev:Luleå kan vända på Hovet, nemas problemas!Mattias_87 skrev:Börjar bli rädd att dom ska ta sista slutspelsplatsen nu...
"Buhuhuhuhu, straffar är såååå dåååligt buhuhuhuhu"
När kan vi krossa dem i slutspelet? Är det först i ev. final? Har dålig koll på regelverket. Blir episkt isåfall!
(Ledsen ni som hellre spelar "stormatcher" mot timrå, ssk, rögle och andra ointressanta bylag, men ajk som motståndare slår aningen högre för de flesta..)
(Ledsen ni som hellre spelar "stormatcher" mot timrå, ssk, rögle och andra ointressanta bylag, men ajk som motståndare slår aningen högre för de flesta..)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sen när har vi KROSSAT aik över fem matcher i år? Du menar att vi vann med 3-2 i matcher efter ett straffavgörande?sensei skrev:När kan vi krossa dem i slutspelet? Är det först i ev. final? Har dålig koll på regelverket. Blir episkt isåfall!
Säker på att vi krossar dem?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- DIF_Soldier
Åh, gud var rädda ni är för er egna personliga integritet. Att ni ens tillåter er själva att skaka för aik. Skaffa en ryggrad och sluta kryp undan.
Jag vill möta aik. Om vi förlorar så är de bättre än oss, det är den bittra sanningen - deal with it. Men man kan aldrig hävda sig bättre än någon om man inte möter dem rakt på. Återigen är rädslan att förlora större än viljan att vinna! Var är ryggraden?
SLUTA SKAKA FÖR AIK, DET ÄR PINSAMT!
Jag vill möta aik. Om vi förlorar så är de bättre än oss, det är den bittra sanningen - deal with it. Men man kan aldrig hävda sig bättre än någon om man inte möter dem rakt på. Återigen är rädslan att förlora större än viljan att vinna! Var är ryggraden?
Säg den glädje som varar
Ryggrad?DIF_Soldier skrev:Åh, gud var rädda ni är för er egna personliga integritet. Att ni ens tillåter er själva att skaka för aik. Skaffa en ryggrad och sluta kryp undan.
Så om jag förstår dig rätt så tycker du inte att vi ska vara rädda för att förlora en final? Dessutom mot ett lag som fullständigt malde ner oss i två matcher? Skulle aik slå ut oss i ett slutspel skulle vi få höra det i ALL evighet, om du vill det så får det stå för dig.
Vadå inte bättre en aik? En tabell ljuger aldrig. Vi var och är i bättre än aik i grundserien. Varför ska vi då VILJA möta dem igen när man kan möta andra lag och bara skita i aik och veta att vi är bäst stan?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.