Frågan är ju fall han ens vill komma hem och spela i ES. Sen har han aldrig varit speciellt känd för att ha en bra defensiv och en center ska vara bra åt båda hållen. Men visst han är en bra spelare inget snack om saken.Billx skrev:Oscar Möller vore ändå drömvärvningen! en bra center som kan ersätta krüger som dessutom öser in poäng i AHL.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- reservjesus
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
clowns to the left of me, jokers to the right
Tror ni att Robin Figren går till DIF till nästa säsong?
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården
F<33
F<33
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
JRJ_RBF skrev:Tror ni att Robin Figren går till DIF till nästa säsong?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8640583.ab
Vet inte hur pass säkra källor "En dingding värld" har.. men det vore ju jävligt typiskt lin-köping.. jädra nötter...
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Jag skulle inte vilja se honom i Djurgården i dagsläget när vi har massa forwards, och mycket bättre att han väljer LHC före AIK enligt mig.SebastianK skrev:JRJ_RBF skrev:Tror ni att Robin Figren går till DIF till nästa säsong?
Vet inte hur pass säkra källor "En dingding värld" har.. men det vore ju jävligt typiskt lin-köping.. jädra nötter...
No Rules In The Animal Kingdom
-
agree. kanske bättre att bygga laget bakifrån och framåt som det ser ut i dagsläget..carne skrev:Jag skulle inte vilja se honom i Djurgården i dagsläget när vi har massa forwards, och mycket bättre att han väljer LHC före AIK enligt mig.SebastianK skrev:JRJ_RBF skrev:Tror ni att Robin Figren går till DIF till nästa säsong?
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Frågan är dock vem faen som vill spela i Linköping? :p Men visst, bättre än att han gick till AIK. :p
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården
F<33
F<33
Robin Figren väljer Linköping om man ska tro artikeln. Själv tycker jag det är skönt att den okrönte konungen av ineffektivitet inte kommer till oss iaf ! 

– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- SkönaDjurgårn
Jag gillar verkligen Figren som person men att vi gick miste om honom som spelare tycker inte spelar så stor roll.
sant. bör tillägga även jag att han verkar ha en skön personlighet.SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar verkligen Figren som person men att vi gick miste om honom som spelare tycker inte spelar så stor roll.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Bara därför blommar han väl ut nästa år som en sjukt effektiv enpoängs-spelare..SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar verkligen Figren som person men att vi gick miste om honom som spelare tycker inte spelar så stor roll.

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SkönaDjurgårn
...och han kommer definitivt sänka DIF några gånger, så är det ju alltid.sensei skrev:Bara därför blommar han väl ut nästa år som en sjukt effektiv enpoängs-spelare..SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar verkligen Figren som person men att vi gick miste om honom som spelare tycker inte spelar så stor roll.

Äh, hoppas han signar på 1 år sen blommar ut rejält, sen kommer han hem igen.SkönaDjurgårn skrev:...och han kommer definitivt sänka DIF några gånger, så är det ju alltid.sensei skrev:Bara därför blommar han väl ut nästa år som en sjukt effektiv enpoängs-spelare..SkönaDjurgårn skrev:Jag gillar verkligen Figren som person men att vi gick miste om honom som spelare tycker inte spelar så stor roll.
Han verkar vara en skön grabb men inte den spelartyp vi behöver få in mer av nästa säsong.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Jag vill verkligen inte ha tillbaka Figren, han var en skön karaktär med någon vidare hockeyspelare är han inte. Nu var han visserligen bara 20 bast sist han lirade i DIF, men då tyckte jag att han var en av de sämsta i laget.
Nej tack till Figren, vi behöver spets, inte en dussinlirare.
Nej tack till Figren, vi behöver spets, inte en dussinlirare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- DIF_Soldier
Varför var det snack om Ryan Gunderson från Örebro? Visst, stabil poängskörd (11+28 på 52 matcher), men det är alltid ett osäkert kort att plocka folk från Allsvenskan även om något säger mig att killen skulle göra bra ifrån sig...
Min poäng är att om man vill ha en spelskicklig nordamerikan vet vi ju redan en som klarar det ganska hyfsat...
Min poäng är att om man vill ha en spelskicklig nordamerikan vet vi ju redan en som klarar det ganska hyfsat...
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Om man vill ha en sån spelartyp tillbaka är det ju mycket bättre att ringa Kyle som bevisligen varit bra här förut, dessutom ett år i AHL i benen och tjänat piss där, skulle nog inte tacka nej till 100 papp i månaden i DIF.DIF_Soldier skrev:Varför var det snack om Ryan Gunderson från Örebro? Visst, stabil poängskörd (11+28 på 52 matcher), men det är alltid ett osäkert kort att plocka folk från Allsvenskan även om något säger mig att killen skulle göra bra ifrån sig...
Expert.