Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- alltidoavs1
- Säsongskort: Ja
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Det blir ju våldtäkt. Men det går nog bra ändå.
Någon som har en aning om vad det stog på DFGs banderoll idagens match?
No Rules In The Animal Kingdom
http://jarnkaminerna.se/bilder/media/63 ... 6bf432.jpgcarne skrev:Någon som har en aning om vad det stog på DFGs banderoll idagens match?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Tack!Skywalker skrev:http://jarnkaminerna.se/bilder/media/63 ... 6bf432.jpgcarne skrev:Någon som har en aning om vad det stog på DFGs banderoll idagens match?
Och vila i frid Robin.
No Rules In The Animal Kingdom
Grymma hyllningar idag, tack till alla som var med! Om någon skulle kunna lägga upp ett klipp från tv-sändningen när vi hyller Nisse skulle jag bli skitglad!
Losing all hope was freedom.
Kalla på knäpp för att jag inte hänger med, men vem är Robin?
Ja det undrar jag med! Antar att detta var en kille inom DFG...Rufus skrev:Kalla på knäpp för att jag inte hänger med, men vem är Robin?
Och vad är detta? En som inte hänger med i fotbollens värld? Eller ska ja kalla det skådespelarnas värld...alltidoavs1 skrev:Det blir ju våldtäkt. Men det går nog bra ändå.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför anammas inte Coca Carolas låtar oftare på läktarna? Många av låtarna är riktigt klockrena och ger mig rysningar. Dessutom vet jag att vi inom DIF föredrar sånger framför ramsor.
Låtar som
Vi älskar er
Stockholms Stolthet (titeln på klippet är fel)
Adrenalin
Vi är Djurgår'n
Min tröja
En järnkamin (kan bli jävligt mäktig)
och så vidare...
Tyvärr verkar det som att få i klacken kan dessa låtar. Jag kan samtliga utantill och skulle kunna s junga sjunga med för full hals i samtliga.
Låtar som
Vi älskar er
Adrenalin
Vi är Djurgår'n
Min tröja
och så vidare...
Tyvärr verkar det som att få i klacken kan dessa låtar. Jag kan samtliga utantill och skulle kunna s junga sjunga med för full hals i samtliga.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Jag vet inte... Men tycker de där låtarna känns så bondiga eller lantiga eller hur man ska uttrycka det. Känns som de mest är DIF-bönder som lyssnar på dem. (No offence DIF_Soldier, men det verkar vara så)DIF_Soldier skrev:Varför anammas inte Coca Carolas låtar oftare på läktarna? Många av låtarna är riktigt klockrena och ger mig rysningar. Dessutom vet jag att vi inom DIF föredrar sånger framför ramsor.
Låtar som
Vi älskar er
Adrenalin
Vi är Djurgår'n
Min tröja
och så vidare...
Jag känner i alla fall ingen ur "hardcore-kärnan" som går på match efter match som faktiskt verkar gilla dom där.
Expert.
Oh, väntar på reaktionen! hahaha, tension.... oliiidlig! DIF-bönder...SirDIFalot skrev:Jag vet inte... Men tycker de där låtarna känns så bondiga eller lantiga eller hur man ska uttrycka det. Känns som de mest är DIF-bönder som lyssnar på dem. (No offence DIF_Soldier, men det verkar vara så)DIF_Soldier skrev:Varför anammas inte Coca Carolas låtar oftare på läktarna? Många av låtarna är riktigt klockrena och ger mig rysningar. Dessutom vet jag att vi inom DIF föredrar sånger framför ramsor.
Låtar som
Vi älskar er
Adrenalin
Vi är Djurgår'n
Min tröja
och så vidare...
Jag känner i alla fall ingen ur "hardcore-kärnan" som går på match efter match som faktiskt verkar gilla dom där.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Låtarna är ruskigt bra, men tror att de bara inte funkar på läktaren helt enkelt. Det blir inget tryck.SirDIFalot skrev:Jag vet inte... Men tycker de där låtarna känns så bondiga eller lantiga eller hur man ska uttrycka det. Känns som de mest är DIF-bönder som lyssnar på dem. (No offence DIF_Soldier, men det verkar vara så)DIF_Soldier skrev:Varför anammas inte Coca Carolas låtar oftare på läktarna? Många av låtarna är riktigt klockrena och ger mig rysningar. Dessutom vet jag att vi inom DIF föredrar sånger framför ramsor.
Låtar som
Vi älskar er
Adrenalin
Vi är Djurgår'n
Min tröja
och så vidare...
DIF!
Hur blire i slutspelet kommer det bli som förra året med de röda t-shirtarna elr?
- SkönaDjurgårn
Fram med popcorn och cola och bara vänta, Magnutz. Håller med om att repliken kan bli priceless.