Huvudbonad

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Hoogerbooger

Huvudbonad

Inlägg av Hoogerbooger »

Skulle vilja pryda mitt småländska bula med en djurgårds-mössa i vinter men ser nu att den endast finns i rött och vitt.
Kommer det att bli någon ändring på det månne? :shock:
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Bild

Ingen röd iaf!

Finns i webshoppen!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Wilhelm Arwe

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Don_T skrev:
Ingen röd iaf!

Finns i webshoppen!
Om du öppnade ögonen ser du att det endast finns en röd mössa kvar i shoppen för tillfället...
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Wilhelm Arwe skrev:Om du öppnade ögonen ser du att det endast finns en röd mössa kvar i shoppen för tillfället...
Kollade bara på bilden!

Är rätt säker på att det kommer in fler mössor snart.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Skulle vara mycket trevligt om det kom ut en varm och rymlig DIF-mössa i vinter. Ser helst att den går i mörkblått samt endast en diskret och snygg DIF-logga. Absolut inga jävla flames eller annat strunt. Kvalitén skall givetvis vara i toppklass dessutom. En sådan mössa hade varit värd rätt många kronor i min bok.
Gripen

Inlägg av Gripen »

köp inte mössan som don T vissar bild på... om du inte har ett huvud med en omkrets av 3cm... de är den minsta mössan jag sett/provat/ägt...

håller med föregående talare att en snygg, clean enkel och rymlig mössa lagom till hösten skulle vara perfekt.

allt handlar om stil och klass ... vi är inte ajk !!
Hoogerbooger

14 Sept. FORTFARANDE INGEN MÖSSA!!!

Inlägg av Hoogerbooger »

Snart är det sässong och ännu finns det ingen prydlig mössa att tillgå i shopen (förutom i rött och vitt och enligt erfarna i alldeles dör små storlekar). Fan ska man bli tvungen att förlita sig till sina bristande kunskaper sen syslöjden och virka ihop fanskapet själ. :evil:
Hoogerbooger

Inlägg av Hoogerbooger »

för övrigt tryckte jag på fel knapp när jag skrev. Tanken var inte att skapa en ny tråd eftersom det redan fanns en som behanflade detta. Så inget jävla liv om de nu.
Skriv svar