Att han får mest istid match efter match tyder väl på att man är nöjda. Tror garanterat att det förlängs.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Expert.
4 mål.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
11 första-assists.
11 andra-assists.
Varför hitta på något som inte är sant?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Även du måste ha förstått att han överdrev för att få fram sin poäng.Crashmash skrev:4 mål.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
11 första-assists.
11 andra-assists.
- SirDIFalot
Men han hävdar ju att han gjort alla sina poäng på andraassist. Vilket helt enkelt inte är sant. Så hans poäng stämmer ju inte.... Men visst svag defensivt.RosaVillan skrev:Även du måste ha förstått att han överdrev för att få fram sin poäng.Crashmash skrev:4 mål.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
11 första-assists.
11 andra-assists.
Expert.
Varför ens överdriva om nu han nu är så värdelös som personen försöker få fram?
skulle ha skrivit något sniket och ilsket om #78 men inser att jag inte orkar... Allt är skrivet redan och det #78 gör ikväll är bara tröttsam upprepning. Visserligen är han inte ensam men.. #78 och #4 verkar inte spela i DIF. Jag hoppas Josef väljer att själv bryta kontraktet. Det är min förhoppning. Ersätt med Timmy.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag tror inte alls att det är garanterat. Bara för att man inte vill spela de andra (billigare) backarna mer betyder det inte att man garanterat anser att man får valuta för pengarna. Jag tror att man bryter kontraktet och försöker hitta en ny "förstaback".SirDIFalot skrev:Att han får mest istid match efter match tyder väl på att man är nöjda. Tror garanterat att det förlängs.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
Har dessutom hört lite småsnack om en etablerad back som ska vara tilltänkt till nästa säsong vilket troligtvis styrker min tes ovan.
Något du kan utveckla lite mer?AMMC skrev:Jag tror inte alls att det är garanterat. Bara för att man inte vill spela de andra (billigare) backarna mer betyder det inte att man garanterat anser att man får valuta för pengarna. Jag tror att man bryter kontraktet och försöker hitta en ny "förstaback".SirDIFalot skrev:Att han får mest istid match efter match tyder väl på att man är nöjda. Tror garanterat att det förlängs.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
Har dessutom hört lite småsnack om en etablerad back som ska vara tilltänkt till nästa säsong vilket troligtvis styrker min tes ovan.
- -daniel-
Hoppas verkligen det blir sanning att man gör sig av med Boumedienne. Han är verkligen ingen toppback. Jag skulle föredra att inte se han alls på isen i nuläget. Men just nu så håller inte Kronwall ES-klass heller i mitt tycke... 
Jag har sjukt svårt att förstå när folk gnällde på Oscar Eklund som fan (i den här tråden?) för några dagar sen. Tycker han, Claesson, Falk, Printz har varit klockrena genom stora delar av säsongen. Holmqvist har varit riktigt bra sen han kom tillbaka från sin skada. Kronwalls formkurva pekar neråt Australien nånstans och Boumedienne är så ojämn (oftast dålig) att jag får skrämselhicka så fort han är i närheten av pucken.

Jag har sjukt svårt att förstå när folk gnällde på Oscar Eklund som fan (i den här tråden?) för några dagar sen. Tycker han, Claesson, Falk, Printz har varit klockrena genom stora delar av säsongen. Holmqvist har varit riktigt bra sen han kom tillbaka från sin skada. Kronwalls formkurva pekar neråt Australien nånstans och Boumedienne är så ojämn (oftast dålig) att jag får skrämselhicka så fort han är i närheten av pucken.
- SirDIFalot
Förmodligen Daniel Tjärnqvist då. Skulle gärna sett att man förbisåg honom...AMMC skrev:Jag tror inte alls att det är garanterat. Bara för att man inte vill spela de andra (billigare) backarna mer betyder det inte att man garanterat anser att man får valuta för pengarna. Jag tror att man bryter kontraktet och försöker hitta en ny "förstaback".SirDIFalot skrev:Att han får mest istid match efter match tyder väl på att man är nöjda. Tror garanterat att det förlängs.Billx skrev:Det finns en del härinne som befarar att Bomboms kontrakt förlängs med 1 år.. är helt ofattbart egentligen. Har ledningen missat att han varit usel i defensiven och gjort alla poäng på 2:a assists?
Expert.
Bort med Bom-Bom han är en av de sämsta backarna jag nånsin sätt i Djurgårds dressen ärligt talat fast han gjort många poäng. Men då kan han ju spela forward ist för defensivt är han ju bedrövlig. Nilson vetifan vad ha gör. Ingen fart ingen teknik han har ju faan tappat allt men vi får ju hoppas han vaknar i slutspelet då!
- -daniel-
Hans skadebenägenhet är inte rolig, antar det är det du syftar på, men en skadad Tjärnqvist som inte spelar känns nästan bättre än Boumedienne. Ska maila DIF och tipsa #78 om att prova ta av sig skridskoskyddet till nästa match.SirDIFalot skrev:Förmodligen Daniel Tjärnqvist då. Skulle gärna sett att man förbisåg honom...
Tror du ska tipsa om att inte låta Samhall sköta slipningen av skridskorna samt faran med att äta 3kg potatismos + Mamma Scans som uppladdningsmat...-daniel- skrev:Hans skadebenägenhet är inte rolig, antar det är det du syftar på, men en skadad Tjärnqvist som inte spelar känns nästan bättre än Boumedienne. Ska maila DIF och tipsa #78 om att prova ta av sig skridskoskyddet till nästa match.SirDIFalot skrev:Förmodligen Daniel Tjärnqvist då. Skulle gärna sett att man förbisåg honom...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
haha ja man kan ju säga att jag överdrev lite med andra assists där men är bara lite halv besviken på Bombom som jag vet har potential att spela som en toppback. Sen så kan man ju alltid leta upp överdrifter ist för att reflektera på poängen 

– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- SirDIFalot
Bland annat, ålderstigen, vet inte vilken kvalité han håller längre, förmodligen väldigt dyr.-daniel- skrev:Hans skadebenägenhet är inte rolig, antar det är det du syftar på, men en skadad Tjärnqvist som inte spelar känns nästan bättre än Boumedienne. Ska maila DIF och tipsa #78 om att prova ta av sig skridskoskyddet till nästa match.SirDIFalot skrev:Förmodligen Daniel Tjärnqvist då. Skulle gärna sett att man förbisåg honom...
Expert.