Södertälje SK - Djurgårdens IF, 24/2 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF, 24/2 2011
Brodin kan inte ens göra mål med hela buren öppen.
Åk hem och skäms DIF, sanlöst dåligt.
- Lee Harvey Oswald
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Nollade i Beirut, bra gjort!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Cehlin, Kempe och Brodin inne i detta avgörande läge. Serien tre ofarligaste spelare framför mål. Bra coachat!
Patrick C är så fenomenalt dålig att man skäms.
Patrick C är så fenomenalt dålig att man skäms.
Hur fan tänker de.. ok de kör lite active coaching.. MEN MEN MEN.... tänk nu för fan efter. HAR vårt PP funkat? har det gjort det? NEJ det har det inte. Det är större risk att vi släpper in ett mål när vi spelar 6-5 än chansen är att vi gör ett framåt. Förbannade jävla skit. Jag tål inte strykmatcher mot SKRÄP som ssk. Här slår VILJA klass så det ryker om det. Fyfan vad jag är bitter.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hehe, nä men det var en läggmatch... vi vill ju att AIK ska få lira kvalserien eller hur?Lee Harvey Oswald skrev:Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

- DIF_Soldier
Godkänt: Kempe, Printz, Hannula och till viss del Nilson.
Resten ska skämmas. Extremt.
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
Nu ännu mer humor,
Pontus Sjögrens första nolla, den fixar DIF enkelt...
Pontus Sjögrens första nolla, den fixar DIF enkelt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Har inte sett matchen, bara lyssnat på radio, men det låter ju inget vidare.
Nån som vet om O. Eklund och Widing blev skadade eller bara bänkade?
De spelade bara 8:56 respektive 7:32.
Tight i botten nu.
Nån som vet om O. Eklund och Widing blev skadade eller bara bänkade?
De spelade bara 8:56 respektive 7:32.
Tight i botten nu.
- SirDIFalot
Äh, fyra raka segrar innan detta. Plattmatcher kommer då och då. Inget att hetsa upp sig över. SSK hade mer att spela för helt enkelt. Det är ju inte så vi åkte dit med 5-0 direkt.
Expert.
-
NILSON? Han var toksämst skulle jag vilja säga.DIF_Soldier skrev:Godkänt: Kempe, Printz, Hannula och till viss del Nilson.
Pinsamt Djurgården, pinsamt...
Dock så blev det fyra raka innan men att göra en sån här plattmatch är pinsamt dåligt, åk hem och skäms.
Dock så blev det fyra raka innan men att göra en sån här plattmatch är pinsamt dåligt, åk hem och skäms.
Trist men väntat, det måste ju tyvärr komma en reaktion på alla grymma matcher förr eller senare.. och ska man vara jävligt krass så är detta den ENDA matchen det är ok att fucka upp, helt enkelt pga att det hjälper AJK ner i träsket och är mot ett lag som inte kan hota vår placering (dvs ingen 6p match för en gångs skull).
Ja,.. jag är bitter att vi torska.. vi SKA vinna en sån här match... men det är ändå bättre att vi dör här än hemma mot Luleå! Då jävlar kommer vi tillbaka med revansch-suget!
Ja,.. jag är bitter att vi torska.. vi SKA vinna en sån här match... men det är ändå bättre att vi dör här än hemma mot Luleå! Då jävlar kommer vi tillbaka med revansch-suget!
- DIF_Soldier
Toksämst var Josef Boumedienne. Han har inte gjort en enda bra insats mot sitt gamla lag.RosaVillan skrev:NILSON? Han var toksämst skulle jag vilja säga.DIF_Soldier skrev:Godkänt: Kempe, Printz, Hannula och till viss del Nilson.
Nilson håller i pucken och spelar ur svåra lägen, därav "till viss del".
Säg den glädje som varar
Och jag tycker synd om våra ditresta supporterkamrater som tvingas uppleva det här.. i och för sig borde vi vara vana men sånt här gör ALLTID ont.
jag måste ställa frågan: När en match går snett från början, har Hardy någon reservplan? När han märker att de 4 kedjor han ställer upp inte funkar och vi spelar skyttegravskrigshockey mot ett av seriens största sopgäng - vad gör han då?! Går han ner på tre specialkomponerade kedjor? Tar han av Tim och ett gäng andra som inte stämplat in på sina skift ikväll?! Eller kör han bara på med det som finns i Plan A? Jag tycker det känns som att han kör på enligt en i förväg bestämd plan och sedan inte viker mycket från den. Kanske är det fel men fan så rätt det känns.
Marcus Nilson?! Kan han åka långsammare på grillorna?... fan alltså.. är det läggmatch eller vad handlar det om.. laget spelar ju inte. Jag menar, ssk var ju inte BRA. De sög ju och kom fan inte ut ur sin egen zon i ordnad formation en enda gång i period 3... Nej, jag tycker att berörda spelare ska förlora lön när de bjuder oss fans på sån här skit. Ytterligare 139:- pissat i snön.
Skämmes.
jag måste ställa frågan: När en match går snett från början, har Hardy någon reservplan? När han märker att de 4 kedjor han ställer upp inte funkar och vi spelar skyttegravskrigshockey mot ett av seriens största sopgäng - vad gör han då?! Går han ner på tre specialkomponerade kedjor? Tar han av Tim och ett gäng andra som inte stämplat in på sina skift ikväll?! Eller kör han bara på med det som finns i Plan A? Jag tycker det känns som att han kör på enligt en i förväg bestämd plan och sedan inte viker mycket från den. Kanske är det fel men fan så rätt det känns.
Marcus Nilson?! Kan han åka långsammare på grillorna?... fan alltså.. är det läggmatch eller vad handlar det om.. laget spelar ju inte. Jag menar, ssk var ju inte BRA. De sög ju och kom fan inte ut ur sin egen zon i ordnad formation en enda gång i period 3... Nej, jag tycker att berörda spelare ska förlora lön när de bjuder oss fans på sån här skit. Ytterligare 139:- pissat i snön.
Skämmes.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.