Elitserien 2010/2011
Re: Elitserien 2010/2011
Kul att de var Solna aik som var det första laget som skulle vara med! Då det ska ner i allsvenskan!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Luleå-Saik är en ytterst konstig match.
0-2 efter 08.00.
4-2 efter 13.00.
0-2 efter 08.00.
4-2 efter 13.00.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
För att inte tala om LHC-ModoMash skrev:Luleå-Saik är en ytterst konstig match.
0-2 efter 08.00.
4-2 efter 13.00.
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snacka om karusell.
Hoppas innerligt att vi aldrig får en sån spelare i DIF som inte har respekten mot fans och medspelare att vänta till slutet av säsongen. Riktigt horigt agerande om det stämmer.
Hoppas innerligt att vi aldrig får en sån spelare i DIF som inte har respekten mot fans och medspelare att vänta till slutet av säsongen. Riktigt horigt agerande om det stämmer.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Jag tror många övergångar är klara redan nu. Dock verkar det vara någon riktig golare i Linköping... Fan, Calle Söderberg, Robin Figren och nu Per Arlbrandt.DIF_Soldier skrev:Snacka om karusell.
Men som sagt, Micke Holmqvist var väl klar för LHC i stort sett när vi mötte dom under semifinalserien ifjol?
Expert.
- DIF_Soldier
En mammagris, en medelmåtta och en korrumperad bonde. Börjar likna ett större fuskbygge än vårt.SirDIFalot skrev:Jag tror många övergångar är klara redan nu. Dock verkar det vara någon riktig golare i Linköping... Fan, Calle Söderberg, Robin Figren och nu Per Arlbrandt.DIF_Soldier skrev:Snacka om karusell.
Men som sagt, Micke Holmqvist var väl klar för LHC i stort sett när vi mötte dom under semifinalserien ifjol?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Vad jag hört ska förmodligen Söderberg ersätta Zackrisson, samt Arlbrandt Musse Håkansson. Figren lär väl ta en plats från Tolsa eller Petterström. Verkar som de ska rensa lite i leden bland spelare som egentligen inte tillför något, som Petterström och Tolsa. Sen få in killar med utvecklingspotential, plus en erfaren målskytt i Arlbrandt.DIF_Soldier skrev:En mammagris, en medelmåtta och en korrumperad bonde. Börjar likna ett större fuskbygge än vårt.SirDIFalot skrev:Jag tror många övergångar är klara redan nu. Dock verkar det vara någon riktig golare i Linköping... Fan, Calle Söderberg, Robin Figren och nu Per Arlbrandt.DIF_Soldier skrev:Snacka om karusell.
Expert.
- SirDIFalot
Och nu fick Luleå Fälth skadad resten av säsongen.
Luleå i kvartsfinal, snälla!!
Luleå i kvartsfinal, snälla!!
Expert.
- SkönaDjurgårn
Spelar ingen roll vilka LHC värvar, det är iaf alltid samma spelare på isen. 

-
Ovanligt att Wolmer e inblandad i en kaos match. Hur fan kan han få döma fortfarande?
Djurgårdens IF
Är övertygad om att vi kommer mosa vilket lag som helst i en kvartsfinal. Hardy är en slutspelscoach ut i fingerspetsarna, kom ihåg det.
Jag börjar tro på detta nu efter gårdagens urladdning av i stort sett samtliga. Hardy har haft en räv bakom örat under säsongen.Enbom skrev:Är övertygad om att vi kommer mosa vilket lag som helst i en kvartsfinal. Hardy är en slutspelscoach ut i fingerspetsarna, kom ihåg det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jävligt konstigt att den kryper fram just nu och inte för en månad sen? Eller varför inte före första&andra derbyt? Hardy, du är en jävligt mystisk man!Magnutz skrev:Jag börjar tro på detta nu efter gårdagens urladdning av i stort sett samtliga. Hardy har haft en räv bakom örat under säsongen.Enbom skrev:Är övertygad om att vi kommer mosa vilket lag som helst i en kvartsfinal. Hardy är en slutspelscoach ut i fingerspetsarna, kom ihåg det.
Kanske kände han på sig att det skulle kosta för mycket att dra igång slutspelsrävarna under lunken och valde därför att låta dem löka runt i 55 omgångar för att sen köra järnet i slutspelet...Mash skrev:Jävligt konstigt att den kryper fram just nu och inte för en månad sen? Eller varför inte före första&andra derbyt? Hardy, du är en jävligt mystisk man!Magnutz skrev:Jag börjar tro på detta nu efter gårdagens urladdning av i stort sett samtliga. Hardy har haft en räv bakom örat under säsongen.Enbom skrev:Är övertygad om att vi kommer mosa vilket lag som helst i en kvartsfinal. Hardy är en slutspelscoach ut i fingerspetsarna, kom ihåg det.
Avd. wishful thinking perhaps..

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag hoppas faktiskt verkligen att Frölunda hänger kvar, för Elitseriens skull. Fiskrensarna får jättegärna våndas i kvalserien, men det skulle vara katastrof om man byter ut ett lag som år efter år snittar 10.000 mot typ Växjö eller Örebro.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.