Elitserien 2010/2011

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Elitserien 2010/2011

Inlägg av Magnutz »

Lee Harvey Oswald skrev:Har kikat på Michael Holmqvist i lhc nu i flertalet matcher.
Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar honom i DIF.
Tror han har växt under Säckens ledning & spelar nu otroligt förståndigt över hela planen, är stark, täcker pucken & är lagom småful.
Skulle vara perfekt att ha (det få gånger) när DIF försöker bevaka en ledning.
Har bevakat ett gäng trafikkoner ett par månader nu. De har vuxit till sig under SVEVIAs ledning och skulle tamejfan inte göra bort sig hos DIF i nuläget. De fyller sin funktion och gör sitt jobb över hela vägbanan. Stabilitet och lojalitet. Fan så viktigt. Jag föreslår ett enköp av dylika koner till DIF per omgående.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Magnutz skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:Har kikat på Michael Holmqvist i lhc nu i flertalet matcher.
Tror han har växt under Säckens ledning & spelar nu otroligt förståndigt över hela planen, är stark, täcker pucken & är lagom småful.
Har bevakat ett gäng trafikkoner ett par månader nu. De har vuxit till sig under SVEVIAs ledning och skulle tamejfan inte göra bort sig hos DIF i nuläget.
De fyller sin funktion och gör sitt jobb över hela vägbanan. Stabilitet och lojalitet. Fan så viktigt. Jag föreslår ett enköp av dylika koner till DIF per omgående.

Haha... :lol:
"Alltid på jobbet" som man brukar säga...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Lee Harvey Oswald skrev:
Magnutz skrev:
Har bevakat ett gäng trafikkoner ett par månader nu. De har vuxit till sig under SVEVIAs ledning och skulle tamejfan inte göra bort sig hos DIF i nuläget.
De fyller sin funktion och gör sitt jobb över hela vägbanan. Stabilitet och lojalitet. Fan så viktigt. Jag föreslår ett enköp av dylika koner till DIF per omgående.

Haha... :lol:
"Alltid på jobbet" som man brukar säga...
De ställer alltid upp så att säga.
lilleman

Inlägg av lilleman »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8522293.ab

Hade det varit oss så hade det blivit skandalrubriker DIREKT. När det var lite smällare mellan Brynäs-DIF så var det en pyroteknikfestival, nu får det bara en notis när det faktiskt är en bengal som tänds.

Aftonbladet går från klarhet till klarhet...
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Hockeymode skrev:I en tråd som handlar om elitserien så ger jag er nu en möjlighet att på min helt reklamfria blogg rösta fram elitseriens snyggaste matchställ.
Räkna antalet medlemmar på det här forumet, dra bort 50 - som är HiV/annat pack, och lägg den summa du har kvar på Djurgårdens IF Hockeys ställ. Så, klart! tacka mig gärna med en donation till min cp-skadade elräkning.
Användarvisningsbild
Salas
Säsongskort: Ja

Inlägg av Salas »

Mash

Inlägg av Mash »

Jag garvade när jag såg det där, tänkte ''Träffade han stolpen'' men sen på reprisen såg jag att Lars räddade med handen. Riktigt snyggt och bra gjort. Snopet för Abbot efter den fräcka dragningen.
Gustafsson1993

Inlägg av Gustafsson1993 »

Skellefteås tröjor blev framröstad till de snyggaste i ES och Djurgården kom på femte plats, se hela resultatet + Min egen ranking med en kort genomgång av samtliga lag här:

Edit: Plockade bort länken då det endast handlade om reklam för egen sida//Mod
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Jag tror verkligen inte någon bryr sig om vare sig din YouTube-kanal eller din blogg. Plugga SEO om du vill ha fler sidträffar istället.
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Gustafsson1993 skrev:Skellefteås tröjor blev framröstad till de snyggaste i ES och Djurgården kom på femte plats, se hela resultatet + Min egen ranking med en kort genomgång av samtliga lag här:

Text
Skulle HV ha de 3:e snyggaste tröjorna i Elitserien? De är fula och stjärnorna på ärmarna är löjliga på typisk HV-manér. Suck.

Tänk om tröjorna kunde få vara reklamfria. Hur snyggt hade inte de blivit :cry:
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Gustafsson1993 skrev:Skellefteås tröjor blev framröstad till de snyggaste i ES och Djurgården kom på femte plats, se hela resultatet + Min egen ranking med en kort genomgång av samtliga lag här:

Edit: Plockade bort länken då det endast handlade om reklam för egen sida//Mod
Och nu över till reklam.. Men vi är tillbaka om några minuter!
DIF!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Gillar man ishockey så kan man gotta sig nu, för det kommer vara stenhårt ändå fram till sista omgången. Just nu är det 12 lag i serien som alla har något väldigt viktigt att spela för. Det är såhär sport ska vara!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Gustafsson1993

Inlägg av Gustafsson1993 »

Okej, nu tänker jag bara posta det här en gång så att jag inte förpestar forumet med reklam.
Men idag har jag startat serien "Min elitserie 11-12" där jag har gjort förslag på matchtröjor till samtliga lag. Ett lag varje dag, AIK är först ut.

Bild

Den som känner för att följa "serien" hittar den här:
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Jätteroligt initiativ, fortsätt med det. Kommer titta. :)
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Gustafsson1993 skrev:Okej, nu tänker jag bara posta det här en gång så att jag inte förpestar forumet med reklam.
Men idag har jag startat serien "Min elitserie 11-12" där jag har gjort förslag på matchtröjor till samtliga lag. Ett lag varje dag, AIK är först ut.

BILD

Den som känner för att följa "serien" hittar den här:
Du glömde all reklam som lusar ner aiHs tröja.
Skriv svar