Som förra året.Magnutz skrev:Ja, Brunäs spelar så otroligt tråkig hockey att de borde skämmas. De ställer upp i mittzon och låser sönder spelet där... Vore skönt att möta dem i slutspelet och mosa dem. Rejält.

Som förra året.Magnutz skrev:Ja, Brunäs spelar så otroligt tråkig hockey att de borde skämmas. De ställer upp i mittzon och låser sönder spelet där... Vore skönt att möta dem i slutspelet och mosa dem. Rejält.
4-0 i matcher med en förkrossande överlägsenhet i målprotokollet. 16-2 vore trevligt.SkönaDjurgårn skrev:Som förra året.Magnutz skrev:Ja, Brunäs spelar så otroligt tråkig hockey att de borde skämmas. De ställer upp i mittzon och låser sönder spelet där... Vore skönt att möta dem i slutspelet och mosa dem. Rejält.
Jag blev fan arg när aik mötte Brunäs idag. Det var nästan så att jag hejade på aik bara för att få se Brunäs förlora. Det finns fan inget värre än lag som enbart riktar in sig på att göra hockeymatcherna till ett helvette genom att dra ner på tempot hela tiden. Brunäs går mig rejält på nerverna, och jag hoppas innerligt att dom får tokstryk i slutspelet. Jävla hockeymördare!SkönaDjurgårn skrev:Tråkigare lag får man leta efter!
ja vilka vi ska välja av plastcuben och Linköping? Det är en tuff nöt att knäckamb81 skrev:Ja fan vad jag avskyr Brynäs! Skittråkigt spel, Svedberg som är elitseriens största tönt, att de behandlar oss fans sämre än nötkreatur i belgien och att de alltid har domaren på sin sida är en härlig blandning! Fast kommer gärna 4 och får trycka dit Brynäs rikitgt ordentligt! Det håller inte att spela så över en 7 matcher lång serie!
Bättre komma fyra och fåbrynäs och en hemmamatch extra än komma 5-6 och få plastcluben eller linköping.
Men är det inte rätt stor risk/chans att få linköping även om vi kommer fyra? Känns väl inte som jättemånga kommer välja de?
Menade färjestad såklart!crike skrev:ja vilka vi ska välja av plastcuben och Linköping? Det är en tuff nöt att knäckamb81 skrev:Ja fan vad jag avskyr Brynäs! Skittråkigt spel, Svedberg som är elitseriens största tönt, att de behandlar oss fans sämre än nötkreatur i belgien och att de alltid har domaren på sin sida är en härlig blandning! Fast kommer gärna 4 och får trycka dit Brynäs rikitgt ordentligt! Det håller inte att spela så över en 7 matcher lång serie!
Bättre komma fyra och fåbrynäs och en hemmamatch extra än komma 5-6 och få plastcluben eller linköping.
Men är det inte rätt stor risk/chans att få linköping även om vi kommer fyra? Känns väl inte som jättemånga kommer välja de?![]()
Om tabellen ser ut som den gör just nu även när serien är slut så tror jag inte att det är så lättvalt som alla verkar tro. Skellefteå bör ta Timrå och efter det blir det tuffare.
HV har bara + statistik på oss, mot Brynäs och Luleå är den rent av dålig. Att vi är på G gillar dom inte men jag tror ändå att dom kan välja oss för dom vet att över 7 matcher har dom riktigt goda chanser att gå vidare.
Kvar skulle då FBK ha Luleå eller Brynäs och där har dom bra mycket bättre statistik på Luleå som också spelar en hockey som jag tror passar FBK bättre då slutar det med LHC-BIF.
Förutom SAIK-TIK så blir det 3 riktiga getingbon.
edit. Men va fan vet jag.
Jag satt och dagdrömde häromdagen, här är drömscenariot:pulverapa skrev:Ser nästan givet ut att vi får LHC i kvartsfinal. Någon som ser ett annat scenario?????
Oavsett om vi kommer att sluta topp 4 eller plats 5-8 i grundserien så är jag till 99,9 % övertygad om att vi får möta antingen Linköping eller Färjestad. Det är de enda två möjliga alternativen, kan nämligen inte se det på något annat sätt.pulverapa skrev:Ser nästan givet ut att vi får LHC i kvartsfinal. Någon som ser ett annat scenario?????