Nyköpings Hockey - Djurgårdens IF, 12/9 2006
Nyköpings Hockey - Djurgårdens IF, 12/9 2006
Någon som tänkte kolla på matchen??? Själv pluggar man i Nyköping och ska självklart dra dit... Tippar att vi vinner med ganska mycket. Typ 6-2 eller något.
Hovet är DIF!
- Blåränderna går aldrig ur
Nyköping satsar ju ganska hårt på att komma i toppen av allsvenskan... (De spelade kval till ES förrförra säsongen) De har några intressanta spelare, speciellt målvakten. I alla fall det jag har sett under försäsongen.
Aja... Självklart ska vi vinna med ganska mycket. Hoppas vi kan göra en del mål, få till ett ordentligt PP och BP-spel, och få lite bättre ordning på försvaret.
Aja... Självklart ska vi vinna med ganska mycket. Hoppas vi kan göra en del mål, få till ett ordentligt PP och BP-spel, och få lite bättre ordning på försvaret.
Hovet är DIF!
finns väl två utgångar av denna match; Antingen storseger eller en rejäl dipp och torsk.
Nu möter man ju för första gången ett på pappret "sämre" lag och då finns alltid en viss risk för underskattning inte minst med tanke på de fina resultat man presterat senaste tiden.
vinst eller förlust ikväll spelare mindre roll.Viktigast för min del är att PP funkar samt att Dicken blir klar för spel.
Nu möter man ju för första gången ett på pappret "sämre" lag och då finns alltid en viss risk för underskattning inte minst med tanke på de fina resultat man presterat senaste tiden.
vinst eller förlust ikväll spelare mindre roll.Viktigast för min del är att PP funkar samt att Dicken blir klar för spel.
- Remy Lebeau
Om det är möjligt kommer 08 Hockey köra Liveuppdatering på matchen.X3M skrev:Ingen som vet om det finns liveuppdatering från matchen nånstans?? skulle varit skoj at följa...
www.svenskafans.com/hockeyzon/dif
Vi kommer att vara på plats i hallen, men är inte säker på att vi får tillgång till uppkoppling än.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Dr Avalanche
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem