OK nu blir jag förbannad. Angående matchen mot Frölunda

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Hmmm vänta lite här nu. Har någon DIFare klagat på att priserna är för höga på biljetter?

Jag är av den uppfattningen att man gott kunde höja prsiet med 20 spänn per lösbiljett, men behålla prsiet på s-korten.

Det är antalet omgångar som skrämmer bort folk från Globen, inte priset på biljetterna!
Liwing_fan

Gårdagen

Inlägg av Liwing_fan »

Jag håller med j-kligt bra publiksiffra!!!
Så bra som DIF spelade igår har man ju inte sett dodm på länge!!
DIF IN MY HEART
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Hockey intresset är inte någe vidare i sthlm.

Även när vi var som bäst för säg fem år sedan låg vårt publiksnitt på ca 7500.

Visst finns det många difare MEN många av dem är sånna som slutar gå på hockey för att det inte går så bra för oss. Sen söker sig mer och mer till fotbollen.

Mitt förslag: Ta ht NHL reglerna. Publiksnittet har stigit avsevärt mkt efter de nya reglerna.
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Värt att gnälla över publiksiffran i en träningsmatch? Visst, mycket stod på spel men det är fortfarande bara en träningsturnering.
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Med tanke på att vi hade en elitseriematch förra säsongen som drog drygt 3500 på Hovet så tycker jag drygt 4000 till en försäsongsmatch/turnering är ruskigt bra!
Rätta mig om jag har fel, men det finns vissa lag i ES som i genomsnitt drar 4000 pers under grundserien!

Sen att det var Mora som stod för motståndet i ES matchen är en annan sak.

För övrigt jävligt rolig match att se, stundtals var det rena rama lekstugan i frölundas zon! Kul för grabbarna på isen att man fått en så fin start på försäsongen, hoppas man tar med sig den här positiva trenden in till ES!
Lycka är att vara djurgårdare
Skriv svar