Hata aik
Re: Hata aih
Helvete! Aih vann på straffar....
Och dom tyckte att det var OK eller?Kentta skrev:Helvete! Aih vann på straffar....

Ja... undra om Salomonsson fortfarande tycker det är ett lotteri...?Biaas skrev:Och dom tyckte att det var OK eller?Kentta skrev:Helvete! Aih vann på straffar....
Hata aih!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Nu sitter gnihet och tjoar och tjimmar och tror dom är så jävla bra...

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
HahahahaEnbom skrev:Nu sitter gnihet och tjoar och tjimmar och tror dom är så jävla bra...
DIF!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lite gnagarforum
Namn: råttkött
Sänt: 2011-02-17 19:38:00
slutspel är för mesar.
Det är i kvalserien de riktiga männen finns.
Hoppas vi är bättre där bara.
DIF!
Roligaste jag har läst.Daniel942 skrev:Lite gnagarforumNamn: råttkött
Sänt: 2011-02-17 19:38:00
slutspel är för mesar.
Det är i kvalserien de riktiga männen finns.
Hoppas vi är bättre där bara.
En kompis till mig förklarade att bajen åkte ur allsvenskan 2009 för att det blev "lite för lätt motstånd" där....

Re: Hata aik
Vad har jag missat? Varför kallar alla dem för det nu?Magnutz skrev:Byt namn på tråden. Det ska stå hata aiH.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Re: Hata aik
aiHs "tifo" under senaste derbyt var felstavat.. eller k:et på deras.. vad det nu var så ut som ett H... så vi tar det till oss och från och med nu heter de aiH. Klockrent.Skywalker skrev:Vad har jag missat? Varför kallar alla dem för det nu?Magnutz skrev:Byt namn på tråden. Det ska stå hata aiH.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hata aih
http://upl.gizgiz.nu/files/h.pngSkywalker skrev:Vad har jag missat? Varför kallar alla dem för det nu?Magnutz skrev:Byt namn på tråden. Det ska stå hata aiH.
Från deras tifo.
Enbom skrev:http://upl.gizgiz.nu/files/h.pngSkywalker skrev:Vad har jag missat? Varför kallar alla dem för det nu?Magnutz skrev:Byt namn på tråden. Det ska stå hata aiH.
Från deras tifo.
Skulle det där vara ett K? Skickar dem till grundskolan där det får lära sig lite former...
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ser bra ut på många håll nu. Trådnamnet ändrat, råttorna får spö land och rike runt. Vi vinner... Det ser bra ut. It is starting to come together!
The life starting to make sense you mean?Magnutz skrev:Ser bra ut på många håll nu. Trådnamnet ändrat, råttorna får spö land och rike runt. Vi vinner... Det ser bra ut. It is starting to come together!
Alltid börjar gå tillbaka till det normala, förlust på förlust för packet. Vinst på vinst för oss. Så jäkla underbart!
Senast redigerad av Mash den 2011-02-20 03:46:47, redigerad totalt 1 gånger.
Precis så!Mash skrev:The life start to make sense you mean?Magnutz skrev:Ser bra ut på många håll nu. Trådnamnet ändrat, råttorna får spö land och rike runt. Vi vinner... Det ser bra ut. It is starting to come together!
Alltid börjar gå tillbaka till det normala, förlust på förlust för packet. Vinst på vinst för oss. Så jäkla underbart!