Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011

Inlägg av Salas »

-daniel- skrev:Stackars liten, skall jag hämta snuttefilten?
Det lär behövas. :wink:

Jag gillar straffar, och jag tycker inte att det är ett lotteri. Skellefteå vinner typ alltid straffläggningarna för att dom har bra straffskyttar, så hur folk kan påstå att det är tur förstår jag inte. Det krävs kyla, teknik och precision för att göra mål på straffar, så jag ser inget fel med det.
Användarvisningsbild
Curvaa15

Inlägg av Curvaa15 »

Salas skrev:
-daniel- skrev:Stackars liten, skall jag hämta snuttefilten?
Det lär behövas. :wink:

Jag gillar straffar, och jag tycker inte att det är ett lotteri. Skellefteå vinner typ alltid straffläggningarna för att dom har bra straffskyttar, så hur folk kan påstå att det är tur förstår jag inte. Det krävs kyla, teknik och precision för att göra mål på straffar, så jag ser inget fel med det.
Håller verkligen med!
Kan inte vara lätt att åka fram mot en hetsande aik-klack och bara sprätta upp den i krysset.
Sen håller jag med Mäklaren, Printz skötte sig riktigt bra. Hans snurr-finter var riktigt eleganta!
It aint over till the fat lady sings!
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Salas skrev:HAHAHHAHAHAHAHA, jag har listat ut vilken ramsa som aiks tifogrupp nynnade på när dom gjorde gjorde tifot.

Allmänna, idrottsklubben horungar.
A.I.H.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
AIH = Allmänna incestklubbens horungar
Avgå DJ Yes!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Tråd upp till Hiv-matchen nu tack! Seriöst hatar dessa omgångar :? Vilka hejar man på i Frölunda-AIH och Södertälje - Luleå?
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:Tråd upp till Hiv-matchen nu tack! Seriöst hatar dessa omgångar :? Vilka hejar man på i Frölunda-AIH och Södertälje - Luleå?

Luleå måste döda ssk. Enkelt. De är under oss men det saknas bara 6 poäng ner till ssk.. Det är inte bra. Luleå måste vinna. Sen är väl bästa resultat mellan fisket och aiH ett kryss med fisk-vinst i sudden.. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Magnutz skrev:
Jockmaniac skrev:Tråd upp till Hiv-matchen nu tack! Seriöst hatar dessa omgångar :? Vilka hejar man på i Frölunda-AIH och Södertälje - Luleå?

Luleå måste döda ssk. Enkelt. De är under oss men det saknas bara 6 poäng ner till ssk.. Det är inte bra. Luleå måste vinna. Sen är väl bästa resultat mellan fisket och aiH ett kryss med fisk-vinst i sudden.. ;)
Förstår hur du tänker angående Beirutmatchen men samtidigt vill man ju klättra uppåt om det är möjligt. Detta för att undvika att få möta Hiv eller Skellefteå i en eventuell kvartsfinal. Helt enkelt för att det ser bättre ut att ligga 5:a än 7:a eller 8:a. Fiskmatchen kom jag fram till samma slutsats som dig!
100% DJURGÅRDSJ***L
addeman1

Inlägg av addeman1 »

Jockmaniac skrev:
Magnutz skrev:

Förstår hur du tänker angående Beirutmatchen men samtidigt vill man ju klättra uppåt om det är möjligt. Detta för att undvika att få möta Hiv eller Skellefteå i en eventuell kvartsfinal. Helt enkelt för att det ser bättre ut att ligga 5:a än 7:a eller 8:a. Fiskmatchen kom jag fram till samma slutsats som dig!
Nya regler iår, 1an får välja mellan plac 5-8, 2an 5-8 minus laget 1an tog osv. Så det e la skitsamma bara vi kmr ovanför strecket
Mot17
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

addeman1 skrev: Nya regler iår, 1an får välja mellan plac 5-8, 2an 5-8 minus laget 1an tog osv. Så det e la skitsamma bara vi kmr ovanför strecket
Jo jag vet, men det är därför jag skrev att det helt enkelt "ser bättre ut" med plats 5 än plats 7. Ökar chansen att vi inte blir valda av Hiv eller Saik på sitt egna lilla psykiska sätt! Förstår du?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jockmaniac skrev:
addeman1 skrev: Nya regler iår, 1an får välja mellan plac 5-8, 2an 5-8 minus laget 1an tog osv. Så det e la skitsamma bara vi kmr ovanför strecket
Jo jag vet, men det är därför jag skrev att det helt enkelt "ser bättre ut" med plats 5 än plats 7. Ökar chansen att vi inte blir valda av Hiv eller Saik på sitt egna lilla psykiska sätt! Förstår du?
Om Modo & frölunda INTE går till slutspel & 3 av dessa lag hamnar på platserna 5-8
(Luleå, DIF, Timrå IK, Södertälje).
Då tror jag faktiskt att HV & Saik inte kommer välja DIF utan istället någon av de övriga lagen.

Så då lutar det åt Fbk eller Lhc, pest eller kolera alltså.
Fbk är med alla spelare tillgängliga ett offensivt giftigt lag.
Lhc har Säcken transformerat om till ett cyniskt defensivt monster.

Men men, det är kära besvär om det skulle bli så....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mash

Inlägg av Mash »

Vi Är Bäst I Stan

Bäst i stan, både i fotboll och i hockey. Känns för jävla underbart detta, har njutit hela dagen :D
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Lee Harvey Oswald skrev: Om Modo & frölunda INTE går till slutspel & 3 av dessa lag hamnar på platserna 5-8
(Luleå, DIF, Timrå IK, Södertälje).
Då tror jag faktiskt att HV & Saik inte kommer välja DIF utan istället någon av de övriga lagen.

Så då lutar det åt Fbk eller Lhc, pest eller kolera alltså.
Fbk är med alla spelare tillgängliga ett offensivt giftigt lag.
Lhc har Säcken transformerat om till ett cyniskt defensivt monster.

Men men, det är kära besvär om det skulle bli så....
Ska sticka ut hakan och GARANTERA att Timrå INTE kommer gå till slutspel. Både magkänsaln och hjärnan säger att det inte håller måttet gentemot de andra lagen(undantaget AiH) Tippar bottenträsket följande:

5. Brynäs
6. Luleå
7. Modo(De kommer vakna)
8. Djurgården
---------------------------
9. Frölunda
10. Timrå
---------------------------
11. Södertälje
12. AiH

Blir det såhär så kommer serieettan garanterat välja oss!
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:
Magnutz skrev:

Tänkte också på klättringsscenariot men kom fram till att det är bättre att hålla ssk bakom. Detta om vi skulle ta några 1pinnar framöver så behöver lagen bakom förlora.. vinner vi spelar det ingen roll. Då vill jag i så fall att ssk spöar luleå. ;)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Helt aporopå grinande sorkar - aiHs stöttepelare:
Hahaha grinar och behöver snuttefilt
lefflan

Inlägg av lefflan »

Tror faktiskt hv väljer DIF vilket fall som helst.. Dom vill har ut Djurgården så fort som möjligt för tidigare finalen,bara för å jävlas. Någon sa något liknande för ett tag sedan. Men och andra sidan,varför skulle man chansa på något sånt? slutspelt skiljer sig faktiskt ifrån vanliga serien,då vissa spelare höjer sig,sen har ju Djurgården en jävla förmåga att kötta på när det verkligen gäller. Dagens ord och talesman! ;)
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

lefflan skrev:Tror faktiskt hv väljer DIF vilket fall som helst.. Dom vill har ut Djurgården så fort som möjligt för tidigare finalen,bara för å jävlas. Någon sa något liknande för ett tag sedan. Men och andra sidan,varför skulle man chansa på något sånt? slutspelt skiljer sig faktiskt ifrån vanliga serien,då vissa spelare höjer sig,sen har ju Djurgården en jävla förmåga att kötta på när det verkligen gäller. Dagens ord och talesman! ;)
Du är grym, lefflan. :)
Skriv svar