Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011

Inlägg av Kentta »

Död och hat åt gnhets trumma.. Fy helvete vad sånt inte passar i en hockeyarena!

+
Printz, stabil idag
Honken, också stabil och ett fetplus till målet. Herregud vilket skönt mål!
Owuya, räddade nog två poäng till oss idag.

-
Boumedienne, blir så jävla nervös varenda gång han har pucken i egen zon. Borde egentligen endast få vara på plan när det är offensiv tekning.
Falken är också lite seg, men han har bättre defensivt tänk än vad Bombom har.

ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG! :D
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Säsongskort: Ja

Inlägg av starvin_marwin »

Ett par kvalitetskommentarer från aikforum:

"Jävla fitt, jävla djurgården. Ni suger så jävla mycket. Och publiken i Dif klacken jävla pajas, sjung hela matchen och börja inte sjunga när ni bara gör mål jävla fittor."

"JÄVLA FITTGÅRDARE ÄCKLIGA SMUTS ÅK HEM TILL SKANSEN"

VI ÄR INTE AIK!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:Jag vet inte hur ni, kamrater, känner er efter den här fajten? Personligen är jag helt slut. Färdig. Borta. Trött. Tom. Lättad. Men framförallt galet glad.

Skål!
Jag var så jävla nära att posta ett skapligt requiem över DIF och säsongen 10/11 att det är löjligt. jag hade skrivit en hel jävla A4 med orsaker till varför vi nu skulle missa slutspel och att det var helt på sin plats eftersom vi var så jävla dåliga... Sen gjorde Honke-ponken sitt och DIFs viktigaste mål so far denna säsong precis när jag skulle klicka på Skicka.. Jag raderade posten och skrev att jag skulle rista in 'Honken' på armen...

Ja, jag är helt slut... Jag är lättad, lättad över det faktum att råttorna på jobbet imorgon kommer vara jävligt passiva alternativt hävda att det blev oavgjort... - glad, trött, lättad, stolt.. you name it! ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
degen

Inlägg av degen »

-daniel- skrev:Jag vet inte hur ni, kamrater, känner er efter den här fajten? Personligen är jag helt slut. Färdig. Borta. Trött. Tom. Lättad. Men framförallt galet glad.

Skål!

Mm, allt det. Jag är dessutom svettig.
Djurgården
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

Jag glömde en!

"-hatar dem usch usch och deras jävla pajas ramsor?!?!?!? Precis vad som passor dom ap ramsor där man hoppar som någon jävla tauer."

Denna kille kommer skriva lyrik till de största en vacker dag..
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Magnutz skrev: Jag var så jävla nära att posta ett skapligt requiem över DIF och säsongen 10/11 att det är löjligt. jag hade skrivit en hel jävla A4 med orsaker till varför vi nu skulle missa slutspel och att det var helt på sin plats eftersom vi var så jävla dåliga... Sen gjorde Honke-ponken sitt och DIFs viktigaste mål so far denna säsong precis när jag skulle klicka på Skicka.. Jag raderade posten och skrev att jag skulle rista in 'Honken' på armen...
It ain't over until the fat lady sings, right? :wink:
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Daniel942 skrev:

Skål!
Jag kan säga att jag höll på att svimma under straffarna. Har aldrig mått så dåligt av ångest.
Ungefär samma här. Kändes extremt plågsamt. Men sätter man första straffen så har man verkligen ett gyllene läge... när sen nästa satt kändes det FAN så mycket bättre.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Kentta skrev:Död och hat åt gnhets trumma.. Fy helvete vad sånt inte passar i en hockeyarena!
Ja, alltså vafan.... så sjukt jävla störande så det inte är sant. Ut med fanskapet från arenorna. Punkt.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Herregud vilken pärs. Trodde vi skulle vika oss återigen, men idag var vi ganska starka mot ett förfärligt dåligt aik. Bäst: Honken, Mark och hela Fimpens lina (som vanligt). Skål Djurgårdsfamiljen!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:
Magnutz skrev: Jag var så jävla nära att posta ett skapligt requiem över DIF och säsongen 10/11 att det är löjligt. jag hade skrivit en hel jävla A4 med orsaker till varför vi nu skulle missa slutspel och att det var helt på sin plats eftersom vi var så jävla dåliga... Sen gjorde Honke-ponken sitt och DIFs viktigaste mål so far denna säsong precis när jag skulle klicka på Skicka.. Jag raderade posten och skrev att jag skulle rista in 'Honken' på armen...
It ain't over until the fat lady sings, right? :wink:
Damn right! :)
ViperDIF

Inlägg av ViperDIF »

degen skrev:

Skål!

Mm, allt det. Jag är dessutom svettig.

Pulsen börjar gå ner en aning...
Underbar match - 65 min spänning + straffar

UNDERBARA DJURGÅRDEN
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mäklaren skrev:Herregud vilken pärs. Trodde vi skulle vika oss återigen, men idag var vi ganska starka mot ett förfärligt dåligt aik. Bäst: Honken, Mark och hela Fimpens lina (som vanligt). Skål Djurgårdsfamiljen!
Asså har du slagit dig, hissar Honken två matcher i rad?! :lol:

Fast nu har du ju rätt för en gångs skull, idag var Honken riktigt bra!

Förresten, fan vad uppklädd Ölve var i studion, kul att se han i kostym! :)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Så Jimmie var i Canal+ studion? Vad sa han om sin ljumske, något prel datum (mer än till "ett eventuellt slutspel") han kan vara tillbaka?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Mäklaren skrev:Herregud vilken pärs. Trodde vi skulle vika oss återigen, men idag var vi ganska starka mot ett förfärligt dåligt aik. Bäst: Honken, Mark och hela Fimpens lina (som vanligt). Skål Djurgårdsfamiljen!
Asså har du slagit dig, hissar Honken två matcher i rad?! :lol:

Fast nu har du ju rätt för en gångs skull, idag var Honken riktigt bra!

Förresten, fan vad uppklädd Ölve var i studion, kul att se han i kostym! :)
Rockabilly-Ölvestad... lite scary faktiskt!! :) Tajt kostym, nerklippt på sidorna och en liten tuppkam rockabilly-style on top.. oooh.
Biaas

Inlägg av Biaas »

-daniel- skrev:Så Jimmie var i Canal+ studion? Vad sa han om sin ljumske, något prel datum (mer än till "ett eventuellt slutspel") han kan vara tillbaka?
Han sa att han att hoppades att vara tillbaka till slutspelet.
Skriv svar