Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011
Vaaaar é Mäklaren, Vaar é Mäklaren, Vaaaaar é Mäklaren, Mäklaren från öfre...?
DIF!
- Lee Harvey Oswald
Jepp, han stod & såg söt ut i båset...Magnutz skrev:har jag rätt när jag tror att Kempe spelade 0 minuter ikväll?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det här chockade mig, hur fan tänkte karln egentligen?Lee Harvey Oswald skrev: Hur tänkte Roger egentligen?
Man har 2st Slovaker med hyfsad känsla i handlederna & så slänger han in in Liwing på sista straffen!??
Kanske var det Liwing själv som bara stegade fram och sa "jag tar den".
Om så var fallet tackar jag honom!
Senast redigerad av Edin den 2011-02-15 22:38:18, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Tja Melin gjorde nog trots allt rätt, slovakerna var ju blekare än mitt vitabergsparken-solade arsle. De hade inte ens fått med sig pucken från mittzon. Zednik måste ju vara den sämsta värvningen i historien....helt ärligt alltså.Lee Harvey Oswald skrev: Hur tänkte Roger egentligen?
Man har 2st Slovaker med hyfsad känsla i handlederna & så slänger han in in Liwing på sista straffen!??
Annars tycker jag verkligen DIF visar hjärta idag. Saknas dock riktig fart stundtals och mer fysiskt spel. Vill se mer tacklingar av Fimpen & Brodin i Jimmies frånvaro. Widing var totalt genomusel idag, såg ut att återigen tänka alldeles alldeles för mycket. Grabben har lite problem med psyket ibland tror jag.
Det var som fan. Jag tyckte det var något som saknades. Är han inte värd lite istid? Framför allt i 3e? Som lite speedkula? Inte för att jag är något fanatiskt skrikande Kempe-fan men ett par pigga ben i period 3 hade väl inte skadat. Har han gjort bort sig för mycket eller varför spelas han inte?Lee Harvey Oswald skrev:Jepp, han stod & såg söt ut i båset...Magnutz skrev:har jag rätt när jag tror att Kempe spelade 0 minuter ikväll?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Daniel942 skrev:Vaaaar é Mäklaren, Vaar é Mäklaren, Vaaaaar é Mäklaren, Mäklaren från öfre...?
Jag är här iallafall.. Räcker inte det?
- Daniel942
Gillar att jag fick ett mail av ticnet idag runt lunch med topic:
"Världsstjärnor på väg till Ericsson Globe!"
DIF!
lefflan skrev:Daniel942 skrev:Vaaaar é Mäklaren, Vaar é Mäklaren, Vaaaaar é Mäklaren, Mäklaren från öfre...?
Nej, vi vill ha en nulägesanalys av Mäklaren. Det saknas. Jag är van att läsa Mäklarens goda insiktsfulla inlägg.
- -daniel-
Måste va Zednik som de syftar på (...).Daniel942 skrev:Gillar att jag fick ett mail av ticnet idag runt lunch med topic:
- -daniel-
Kan inte du berätta för oss hur du siar att det sista derbyt slutade?lefflan skrev:Daniel942 skrev:Vaaaar é Mäklaren, Vaar é Mäklaren, Vaaaaar é Mäklaren, Mäklaren från öfre...?
Otroligt skön vinst ikväll. Man är ju inte speciellt välsignad med att först ha legat under strax innan full tid för att sen vinna på straffar.
Owuya gjorde en riktigt bra match idag då han räddade 2 poäng för oss, även om hans "ut och passa pucken" lägen gjorde att naglarna blev kortare för varje gång. Krüger tände till så man nästan trodde isen skulle smälta, kan tänka mig att han fortfarande hade Tre Kronor kvar i huvudet. Vi fick även bevittna att Mackan inte bara är en grym hockeyspelare, han kanske även skulle kunna haft en fotbollskarriär om inte hockeyn kommit i vägen.
Denna vinst är för Nisse, jag hoppas det blir bättre och bättre, vi tänker på dig.
Owuya gjorde en riktigt bra match idag då han räddade 2 poäng för oss, även om hans "ut och passa pucken" lägen gjorde att naglarna blev kortare för varje gång. Krüger tände till så man nästan trodde isen skulle smälta, kan tänka mig att han fortfarande hade Tre Kronor kvar i huvudet. Vi fick även bevittna att Mackan inte bara är en grym hockeyspelare, han kanske även skulle kunna haft en fotbollskarriär om inte hockeyn kommit i vägen.
Denna vinst är för Nisse, jag hoppas det blir bättre och bättre, vi tänker på dig.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- -daniel-
Jag vet inte hur ni, kamrater, känner er efter den här fajten? Personligen är jag helt slut. Färdig. Borta. Trött. Tom. Lättad. Men framförallt galet glad.
Skål!
Skål!
Synd att det inte funkade för Widing men jag tror inte att en sån spelare gör många mål i en match som är av den här sorten, det var alldeles för tajt på isen... Varje gång det spelvändes kom passen lite off, och när tempot var för högt blev också besluten off.. 2-1-lägen slösades bort för att passen inte hann slås innan de var över förlängd mållinje.. 
Widing slet i det tysta.. jag tycker han gjorde rätt mycket bra, förutom att hans bössa klickade.

Widing slet i det tysta.. jag tycker han gjorde rätt mycket bra, förutom att hans bössa klickade.
SKÖN VINST!
Har hört rykten om att tifot skulle ha handlat om Magnus Hedman och Dulee Johnson. Väldigt oklara rykten dock :p

Har hört rykten om att tifot skulle ha handlat om Magnus Hedman och Dulee Johnson. Väldigt oklara rykten dock :p
Djurgården
- Daniel942
Jag kan säga att jag höll på att svimma under straffarna. Har aldrig mått så dåligt av ångest.-daniel- skrev:Jag vet inte hur ni, kamrater, känner er efter den här fajten? Personligen är jag helt slut. Färdig. Borta. Trött. Tom. Lättad. Men framförallt galet glad.
Skål!
DIF!