Rightaren som ska styra spelet från vänster hamnar vänd mot sargen med ryggen mot slottet.
Vet inget annat lag som har så svårt att bygga upp ett PP spel eller blir så stressade i PP som DIF.
Fan vi är en mer på isen, måste fan finnas passningsvägar utan att bara slå iväg den i anfalls zon.
Det ska inte stå 0-0 nu... fan vad vi missar hela tiden.. Annars ser det härligt Hawaii ut.. svängdörrshockey - det här avgörs i en spelvändning orsakad av nån jävla såsig stackare som passar backhand rakt in i eget slott till väntande xxxx...xxxxxxx.x.x.x..x..x.x.x...x.xy..
Mark O spelar grymt. Men han ska nog träna sitt agerande när han bestämmer sig för att lämna kassen...
Namn: CGK Visa profil
Sänt: 2011-02-15 20:10:00
Riktigt balt med Tifon även i perioderna! Så jäkla stort! Vi är den överlägset största och mest passionerade klubben i historien i hockeysammanhang. Vart nån stanns i världen kan men se det här förutom i Stockholm och AIK. Minns att jag sett nått klipp på youtube när några amerikaner filmar och bara myntar uttrycken: Oh My GOD! What is this, unbeliveable!
Tragisk att tvingas inse att DIF inte är ett dugg bättre än sop-gnaget, på nån punkt.
Både inställningen & offerviljan finns där & misstagen är minimerade……..& ändå skapar man knappt några rena målchanser på 40min (förutom Cehlin på slutet)
Mark ska ge faaaaaaaaaaan i att försöka spela med klubban, snart har han sparat ihop till ett aik-mål.
KÖTTAAAAAAAAAA!!!!!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård