Och deras intro sång, segaste låten man kan ha och samtidigt skrinar spelarna in på isen i fullfart.
Patetiska gnaget!
jo kan inte dom på 120 år planera ett bättre tifo än vad fabriken gör 1 gång i veckan så undrar man juBiaas skrev:Så sjukt fult och tråkigt tifo.crike skrev:Game on råttdjävlar!
Fy fan vad ful deras intro-borg är. WOW vilket 120-års tifo HAHA, sådana tattare dom är.
Ett synnerligen omaka par. Wolmer är min mening i nuläget bästa domare i ES (japp, dags att glömma luleå för två år sen), Andersson är däremot fullständigt hopplös och har så vart under de senaste 10 åren.Frasse skrev:Kuben och Wolmer ..... kvällen börjar bra.
Kompensation kallas det, regel 7, sida 5...Biaas skrev:Oerhört pinsamt att ta ut Krüger för det där.
man hör på Krügers tonläge i intervjun att han inte är helt nöjd med den.pulverapa skrev:Helt horribel utvisning på Krüger efter deras solklara utvisning. Fan att domaren inte pallar.
Nästan gråtfärdig. Som jag då.crike skrev:man hör på Krügers tonläge i intervjun att han inte är helt nöjd med den.pulverapa skrev:Helt horribel utvisning på Krüger efter deras solklara utvisning. Fan att domaren inte pallar.
Ja i första perioden visade han verkligen sin "storhet" på isen.sensei skrev:Ett synnerligen omaka par. Wolmer är min mening i nuläget bästa domare i ES (japp, dags att glömma luleå för två år sen), Andersson är däremot fullständigt hopplös och har så vart under de senaste 10 åren.Frasse skrev:Kuben och Wolmer ..... kvällen börjar bra.