Vetgirig - Tävling i frågesport
Re: Vetgirig - Tävling i frågesport
Stabil 0-3 seger. Nu har jag påbörjat vandringen mot toppen 

Nollad av Mash.. Ska aldrig hända igen!Mash skrev:Stabil 0-3 seger. Nu har jag påbörjat vandringen mot toppen

Jag vill möta dig igen Kentta, jag var överlägsen mot dig.Kentta skrev:Nollad av Mash.. Ska aldrig hända igen!Mash skrev:Stabil 0-3 seger. Nu har jag påbörjat vandringen mot toppen

Fan, bilfrågan var ju simpel men misslyckades. Hmm, kanske borde gå tillbaka till mutningen?

Senast redigerad av Mash den 2011-02-11 11:06:24, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Klart du får smisk av mig med 1-0.Mash skrev:Jag vill möta dig igen Kentta, jag var överlägsen mot dig. Mot resten får jag smisk....Kentta skrev:Nollad av Mash.. Ska aldrig hända igen!Mash skrev:Stabil 0-3 seger. Nu har jag påbörjat vandringen mot toppen
Fan, bilfrågan var ju simpel men misslyckades. Hmm, kanske borde gå tillbaka till mutningen?

DIF!
Det går riktigt dåligt nu, med denna farten så kommer jag åka ner
Vilka är det som flyttas ner? Är det alla fyra under strecket eller hur är det?

Vilka är det som flyttas ner? Är det alla fyra under strecket eller hur är det?
- Daniel942
Om Edin ens får ett rätt på dessa frågor så vet jag att han googlar..
DIF!
det går att få in ett par på ren jävla bonn-tur...Daniel942 skrev:Om Edin ens får ett rätt på dessa frågor så vet jag att han googlar..

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Det var visst Crike jag mötte. Googlarn.Magnutz skrev:det går att få in ett par på ren jävla bonn-tur...Daniel942 skrev:Om Edin ens får ett rätt på dessa frågor så vet jag att han googlar..
DIF!
hehe.. tja är man två så kan man ju hinna.
googla alltså 

Celebrate! Nu hoppas jag det vänder så att jag hamnar ovanför strecket 

...kunde du inte Brax Daniel? Fått en riktigt fin en uppe i Siljan en sommarDaniel942 skrev:Det var visst Crike jag mötte. Googlarn.Magnutz skrev:det går att få in ett par på ren jävla bonn-tur...Daniel942 skrev:Om Edin ens får ett rätt på dessa frågor så vet jag att han googlar..

Det andra tror jag var en gissning, kommer inte ihåg frågorna riktigt.
Den som ärligt hinner googla på 58sek, hitta svaret på sin fråga, läsa svaret och skriva in det lovar jag att godkänna som vinnare i en tävling mot mig. Speciellt när det är 5 frågor som ska besvaras.
Bottenmöte mot Edin, han blir slaktad 

Tja, han har väl WOat de senaste.. Så det mötet vinner du!Mash skrev:Bottenmöte mot Edin, han blir slaktad

Haha, yes! Då har jag chans att klättra i tabellen.Magnutz skrev:Tja, han har väl WOat de senaste.. Så det mötet vinner du!Mash skrev:Bottenmöte mot Edin, han blir slaktad
Watch out, Mash is on his way