Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
lefflan

Re: Frågetråden

Inlägg av lefflan »

Ähh det har väll med min bakrund att göra. Folk sen tidigare som har gjort en till den man är idag,får kämpa med det varje dag. skolan/jobb vart man än kommer så är det alltid någon jävel som ska va på just mig. Bara för man kanske e lite udda,vem vet.. Men dom som lär känna mig tycker det är kul sen istället,och har kul med mig (på rätt sätt) så i dagsläget spelar det ingen roll vad man ska göra.. blir lika nervös gämt. Så så ligger det till.
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

lefflan skrev:Bra,men jag kan inga ramsor eller liknande och jag är en yngling på arenor (ny) kommer va spänd som fan men de lossnar nog. Bara jag får en bra vibbar från folket omkring mig ibörjan så. Så det inte blir som på forumet att man får en massa saker emot sig på en gång (även om lite grövre saker är med glimten i ögat) Tjejen vill ju inte gå efter dom 2 första matcherna.. Och det kan jag förstå för hon e gnagare :oops: :roll: Kollar till imorrn. Skriv oavsett så man vet.
http://www.jarnkaminerna.se/sanger bara börja plugga och framförallt njuta! :wink:
2014-04-07, vad hände?
lefflan

Inlägg av lefflan »

Jepe skrev:
lefflan skrev:Bra,men jag kan inga ramsor eller liknande och jag är en yngling på arenor (ny) kommer va spänd som fan men de lossnar nog. Bara jag får en bra vibbar från folket omkring mig ibörjan så. Så det inte blir som på forumet att man får en massa saker emot sig på en gång (även om lite grövre saker är med glimten i ögat) Tjejen vill ju inte gå efter dom 2 första matcherna.. Och det kan jag förstå för hon e gnagare :oops: :roll: Kollar till imorrn. Skriv oavsett så man vet.
http://www.jarnkaminerna.se/sanger bara börja plugga och framförallt njuta! :wink:
Tackar. lägger den i favoriter med en gång! :wink:
Norrortsgrabben

Inlägg av Norrortsgrabben »

Sidney Crosby skrev:
Mäklaren skrev:Men lugn nu, det är ingen fara. Ingen är van i början. Varför är du så orolig?
Säg den som inte hade varit orolig inför en dejt med Mäklaren... :D
hahaha :lol: :lol: :lol:
Djurgår'n tills jag dör!
Mash

Inlägg av Mash »

När släpps våra biljetter till derbyt den 15 Februari? Någon som har koll på det?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Appen som finns på Itunes med Hardy Nilsson sången (Intro låten som aldrig blir av) om man köper den går pengarna till DIF Hockey då?
Steeper

Inlägg av Steeper »

Någon som har koll på vilket lag pengarna tillfaller när det gäller sittplatsbiljetterna ovanför DIF-klacken på derbyt?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Steeper skrev:Någon som har koll på vilket lag pengarna tillfaller när det gäller sittplatsbiljetterna ovanför DIF-klacken på derbyt?
Jag har iallafall hört att hela kortsidan är Djurgårdens...
100% DJURGÅRDSJ***L
kryddan

Mattias Andersson - vart?

Inlägg av kryddan »

Tjena.

En fråga angående DIF gamla målvakt Mattias Andersson, vart tog han vägen? Står på Eliteprospects att han är "retired" men han är ju trots allt bara 31. :P
Alltid oavsett.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Re: Mattias Andersson - vart?

Inlägg av seppuko »

Haha, trodde du menade mig först :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
kryddan

Inlägg av kryddan »

Haha, är det bara jag som fullkomligt älskar DIFS intro anno 2009/2010? Vet inte vad det är, men det är så otroligt.. känsloväckande?

Nej, det är egentligen sjukt dåligt, men ändå roligt och scenen när Wesslau övningkör och körläraren säger "Inge jävla mesande, full fart framåt!" så tycker jag det symboliserat just den säsongen. Och då undrar jag, är det bara jag? Det vi har i år är ganska smaklöst.

Dock så är det från 2007/2008 helt underbart!

Cheers. :)

NOTE: Noterade inlägget jag skrev om Mattias Andersson tidigare. Skrev den under Säsongen 10/11 och hade ingen aning om att den flyttades hit :P så ursäkta mig om det orsakat någe problemartat.
Alltid oavsett.
kryddan

Re: Mattias Andersson - vart?

Inlägg av kryddan »

seppuko skrev:Haha, trodde du menade mig först :)
haha ;)
Alltid oavsett.
Rufus

Inlägg av Rufus »

Jockmaniac skrev:
Steeper skrev:Någon som har koll på vilket lag pengarna tillfaller när det gäller sittplatsbiljetterna ovanför DIF-klacken på derbyt?
Helt korrekt. Alla biljettintäkter från Södra kortsidan tillfaller DIF! :D
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Rufus skrev:
Jockmaniac skrev:
Helt korrekt. Alla biljettintäkter från Södra kortsidan tillfaller DIF! :D
Källa på det?

Jag har hört att gnagarna ska ha strulat lite.
DIF!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Daniel942 skrev:Jag har hört att gnagarna ska ha strulat lite.
Det där är ju bestämt sedan tidigare, det finns garanterat skriftliga avtal rörande det där. Dom har fått biljettintäkterna från våra derbyn, så givetvis ska vi ha pengar från deras derbyn. Visst har dom ett hemmaderby mer än oss, men det borde ju jämna ut sig tills nästa säsong. Dom lär ju tyvärr inte åka ur med Fasth i målet.
Skriv svar