Hata aik
Re: Hata aik
Han är helt enkelt fast(h)...Daniel942 skrev:Fasth klar för packet i ytterligare 2 år.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF!
SÅLNATATTARE!
HA EN FORTSATT TREVLIG FÖDELSEDAG HORUNGAR
Biaas skrev:HA EN FORTSATT TREVLIG FÖDELSEDAG HORUNGAR
Fan, du hann före...
+1
Sådärja, då var vi klara med er. Nu kan ni krypa ner i allsvenskan igen.
- DIF_Soldier
Mmmmh, jag är ändå inte riktigt nöjd. Jag hade krävt 4-1 i matcher för att det skulle bli godkänt - nu raserades det på grund av två usla insatser. Men som sagt - Honken räddade hedern, så känns det.Biaas skrev:Sådärja, då var vi klara med er. Nu kan ni krypa ner i allsvenskan igen.
Säg den glädje som varar
Visst, så är det.DIF_Soldier skrev:Mmmmh, jag är ändå inte riktigt nöjd. Jag hade krävt 4-1 i matcher för att det skulle bli godkänt - nu raserades det på grund av två usla insatser. Men som sagt - Honken räddade hedern, så känns det.Biaas skrev:Sådärja, då var vi klara med er. Nu kan ni krypa ner i allsvenskan igen.
Men jag vill inte att de ska få en chans till, alltså en till säsong.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Dagens citat från aikforum.
Hahahaha.aikforum skrev:Torsk idag på straffar, men vi har något som dif aldrig kommer att ha: Passion, stolthet och styrka. De e bara ett par jävla pajasar som upptäcker sporten när det går bra. Usch fy fan döda varenda djurgårdare! -hatar dem usch usch och deras jävla pajas ramsor?!?!?!? Precis vad som passor dom ap ramsor där man hoppar som någon jävla tauer. Hatar dem tills mitt sista andetag. Imorn kommer jag stötta på gårdare i min jävla klass som kommer komma med ett jävla hån flin. Men det där flinet kommer sänkas fort ner! AVGÅÅÅ!!!!!!!!!!!
DIF!
En förbipasserande frilandsfotograf tog detta kort på en modfälld råtta:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Rätt kul att AIH försöker värva (eller är det bara Georges själv som vill?) Laraque till nästa säsong. En fighter i elitserien (läs: allsvenskan) är verkligen värdefull...