Brynäs IF - Djurgårdens IF, 5/2 2011
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 5/2 2011
Angående Mackan så kan vi inte ha en ledande toppspelare som är sjuk halva säsongen och under tiden han spelar ''rehabiliterar'' sig från sjukdomen. Det fungerar inte.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ironi.Rufus skrev:"För övrigt så anser jag att alla som skriver något negativt om en DIF-spelare pissar på DIF Hockey!" ????Mäklaren skrev:Lilleman: ''Grabbarna behöver vila upp sig''
Haha, dessa feta jävla sopor ska inte ha nån vila överhuvudtaget. Så sjukt dåliga för 43:e gången denna säsong att det är pinsamt.
Haha, det klassiska finniga småhuligan-svaret. VEM FAN ÄR DU DÅ?Snazzi skrev:Vem fan är du då? Jävla tönt.DIF_Soldier skrev:Fan vilka muppar det är i DIF-klacken...
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med faktiskt, det här duger inte, Mackan. Vad händer egentligen?!Mäklaren skrev:Angående Mackan så kan vi inte ha en ledande toppspelare som är sjuk halva säsongen och under tiden han spelar ''rehabiliterar'' sig från sjukdomen. Det fungerar inte.
- SkönaDjurgårn
Mmm, uppehållen är tunga. På ett sätt ser det ut som att grabbarna behöver det dock. Samtidigt fattar jag inte varför. De hade ju ett miniuppehåll i veckan och har ju knappast spelat mer än andra lag.-daniel- skrev:Njae, Mackan hade helt klart börjat hitta formen men såg orkeslös ut så sent som i torsdagsmatchen mot FBK. Trodde redan där att han hade åkt på nåt skräp via sina ungar igen. Tror det precis var det som hade hänt också när man lyssnar på Micke innan matchen...
Jaha, vad skoj det skall bli att gå att ha ångest i 10 dar innan derbymatchen. Jätte. Roligt. Hatar dessa förbannade uppehåll. Förvisso jävligt bra för tröttmössor som Kronwall som ser ut att ha varit utan sömn i typ 12 veckor...
Man får underhålla sig själv med NHL, Superbowl, LG Hockey Games m.m. Blir härligt när serien sätter igång sen igen, då är det verkligen slutspurt! Om jag får säga en sak som måste tränas in absurdum under uppehållet så är det power play. Helvete vad dåliga vi är där.
- SkönaDjurgårn
Ja, han kanske var seg bara. Men då borde ju Micke bara sagt det, inte säga att han inte tar plats i laget... Nåja, fortsättning följer!Kentta skrev:Äh, det kan ju lika gärna ha varit så att Mackan föreslog själv att vila en match. Fast då skulle nog Micke sagt det.. Blir spännande att se fortsättningen på det!SkönaDjurgårn skrev:Vilken pissmatch. Det gjorde ont ända in i själen av att se våra tröttmössor idag. Helt ärligt så minns jag inte så mycket av matchen, tror jag sov mig igenom den.
1. Mark var bra som vanligt.
2. Wtf, Mackan kvar i Sthlm, petad? Har någon i vårt lag någonsin blivit så tokdissad och dessutom säger Micke det rakt ut i etern? Varför inte bara säga att han är sjuk? Dessutom nu när Mackan faktiskt börjat hitta formen och varit bättre än på hela säsongen. Någonting är fishy här. Vad säger ni?
3. Jag hatar Brynäs. De är menlösa men bjuder alltid på menlösa upplevelser dessutom. Lätt tråkigaste laget i serien tillsammans med SSK. Avgå BIF.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Mäklaren skrev:Haha, det klassiska finniga småhuligan-svaret. VEM FAN ÄR DU DÅ?Snazzi skrev:Vem fan är du då? Jävla tönt.DIF_Soldier skrev:Fan vilka muppar det är i DIF-klacken...

Blev lite mycket igår. Ber om ursäkt för den där.

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Stå du för din åsikt så står jag för min. Jag vill inte ha trötta spelare till derbyt. Jag vill ha spelare som orkar vinna, krossa, våldta solna aik för tredje gången.Mäklaren skrev:Lilleman: ''Grabbarna behöver vila upp sig''
Haha, dessa feta jävla sopor ska inte ha nån vila överhuvudtaget. Så sjukt dåliga för 43:e gången denna säsong att det är pinsamt.
Hata aik!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Daniel942
Det påstås att Marcus Nilson var petad.
http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... .html#more
DIF!
- -daniel-
Micke J sa något liknande i intervjun innan match när han fick frågan om vad det är med Mackan:Daniel942 skrev:Det påstås att Marcus Nilson var petad.
"Marcus har ju varit sjuk till & från hela hösten, i nuläget så anser vi att det är bättre för honom att vila då han inte riktigt platsar i laget" (kommer inte exakt ihåg men något liknande var det).
Nilson såg ju pigg ut ett par matcher för att i FBK-matchen se helt slutkörd ut igen. Nämnde det tidigare i den här tråden men jag tror helt enkelt #4 har åkt på någon släng av förkylningarna igen från sina ungar.
- SirDIFalot
Skönaste ramsan från bussen...
Nichlas Faaaaalk, Aha! Aha! Aha, Han kommer spela tills han döööör! (Oremo-ramsan)
Nichlas Faaaaalk, Aha! Aha! Aha, Han kommer spela tills han döööör! (Oremo-ramsan)
Expert.
Följde Mario Kempe med supportrarna i bussen igår som under säsongens första resa till Gävle?SirDIFalot skrev:Skönaste ramsan från bussen...
Säkert...Salas skrev:Följde Mario Kempe med supportrarna i bussen igår som under säsongens första resa till Gävle?SirDIFalot skrev:Skönaste ramsan från bussen...
Edit: Undrar vad som sker runt #4...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Antagligen så blir han inte av med sina baciller i kroppen, som jag ungefär. Har gått runt och hostat samt varit snuvig i månader nu, så kanske Nilson fått något liknande skit? Får samma sak när jag spelat fotboll/sprungit långt etc, faller tillbaka till en förkylning som inte vill ge sig.Magnutz skrev: Edit: Undrar vad som sker runt #4...
Vi får hoppas att Nilson blir helt frisk snart och kan återvända i formen á la fjolåret

-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8525710.ab
Så ska en slipsten dras. Tycker att det skulle hänt några matcher innan, men bättre sent än aldrig. Detta skulle även drabba Krüger, Ottosson, Josef(efter Skellefteå borta) och Kronwall(efter Brynäs borta) men faktum är ju då att vi snart saknar halva laget. Men en bäänkning av Otto åtminstone ser jag som en självklarhet.
De måste lära sig att man förtjänar istid. De här spelarna är inte beredda att betala priset och jag kan garantera att det finns andra som gör.
Skulle säga "prestrera eller dra", men då det känns väldigt ajk så jag säger istället "Kämpa eller dra".
Så ska en slipsten dras. Tycker att det skulle hänt några matcher innan, men bättre sent än aldrig. Detta skulle även drabba Krüger, Ottosson, Josef(efter Skellefteå borta) och Kronwall(efter Brynäs borta) men faktum är ju då att vi snart saknar halva laget. Men en bäänkning av Otto åtminstone ser jag som en självklarhet.
De måste lära sig att man förtjänar istid. De här spelarna är inte beredda att betala priset och jag kan garantera att det finns andra som gör.
Skulle säga "prestrera eller dra", men då det känns väldigt ajk så jag säger istället "Kämpa eller dra".
100% DJURGÅRDSJ***L