Brynäs IF - Djurgårdens IF, 5/2 2011
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 5/2 2011
Nu har Norman och Hannula 1-1 i missade chanser.. Man kan fan träffa mål i alla fall tycker jag!
Edit: Honken, du har en bra bössa.
Använd den då för helvete!
Edit: Honken, du har en bra bössa.
Använd den då för helvete!
Så! Nu blir det kvalserien!
- Lee Harvey Oswald
Gonatt
Tack Bjudgården!
Derby nästa...
Tack Bjudgården!
Derby nästa...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
jävla korplag... ursäkta men vafan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Norman blir bara sämre o sämre för varje match, tyvärr.
Den där ska Owuya ta alla dar i veckan.
Och Falken, liiite tidigare kunde du väl ha börjat jobba hem? Eller jae, du är ju ändå 40 bast, då kanske man inte behöver göra det.
Och Falken, liiite tidigare kunde du väl ha börjat jobba hem? Eller jae, du är ju ändå 40 bast, då kanske man inte behöver göra det.
Tycker det gäller alla i vårt lag....Henkos skrev:Norman blir bara sämre o sämre för varje match, tyvärr.
Är bara att inse att Djurgårdens spelare inte inser vad det är som händer och därför inte är beredda att lägga ner jobbet!
Dom kanske langade en fet fest till Falken? Kanske blev blött.. Tunga huvuden.
Min fråga är om Hardy och de andra 1000 tränarna i DIF vet vad fan de slysslar med?
Vi har inte utvecklats ett jävla skit på hela säsongen. Snarare blir vi sämre och sämre. Hur är det möjligt?
Vi har inte utvecklats ett jävla skit på hela säsongen. Snarare blir vi sämre och sämre. Hur är det möjligt?
Bort med Krüger nu för faan, vägrar jobba, vägrar skjuta och har glömt passningsgeniet hemma!
Och återigen är vårt PP bland det sämsta jag någonsin har sett.
Och återigen är vårt PP bland det sämsta jag någonsin har sett.
Gode gud....Vi måste ha det sämsta PP i världshistorien!
Det är skitdåligt.V-sign skrev:Gode gud....Vi måste ha det sämsta PP i världshistorien!
Sen är det här en SEXPOÄNGSMATCH för satans helvete. Hurfan kan de underprestera så kapitalt. Ska man behöva gå till jobbet och SKÄMMAS igen. Helvete.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
För att Djurgårdens ledning tillåter det!Magnutz skrev:Det är skitdåligt.V-sign skrev:Gode gud....Vi måste ha det sämsta PP i världshistorien!
Sen är det här en SEXPOÄNGSMATCH för satans helvete. Hurfan kan de underprestera så kapitalt. Ska man behöva gå till jobbet och SKÄMMAS igen. Helvete.
Det känns så helt förjävligt när våra ledande personer i laget (eller de som ska vara ledande) går bort sig fullständigt och viker ner sig. Kronwall, Boumedienne, Falk, Otto...
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilken enormt härlig ARBETSMORAL Djurgården visar upp för tillfället!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård