Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Måste säga att jag blev sjukt besviken på att ingen hängde på "Ut med dicken och stoppa den i Loob" när bönderna på A18 övre drog igång "Ut med domarn och in med Nalle Puh"...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
.... Lars?Daniel942 skrev:Jaha, då var man uthängd på forumet.
Expert.
Det kanske finns lite hopp för den här klacken trots allt...erik_dif skrev:Måste säga att jag blev sjukt besviken på att ingen hängde på "Ut med dicken och stoppa den i Loob" när bönderna på A18 övre drog igång "Ut med domarn och in med Nalle Puh"...
Kan folk bara lägga ner det pubertala beteendet som visas upp match efter match. Det märks att
medelåldern i vår klack är sissådär 15. Jag har svårt att tänka mig att någon normalt funtad person
över 20 skulle se någon tjusning i sådana "sånger". Jag har inget emot hån och nidramsor. Men låt dem
förfan ha lite mer humor och finess.
Nalle Puh, domarens mamma är en pappa, dicken i loob, foppa ont i fittan (Ja, gamla exempel också)... Jag menar, vafan. Finns
det folk här som faktiskt tycker sånt är bra?
Lite finare, lite bättre...
erik_dif skrev:Måste säga att jag blev sjukt besviken på att ingen hängde på "Ut med dicken och stoppa den i Loob" när bönderna på A18 övre drog igång "Ut med domarn och in med Nalle Puh"...
Vi tackar för bönderna stämpeln framförallt när vi är de som brukar hålla mest låda match efter match på hovet. Håller med om det var lite tamt i dag allmänt i klacken.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Du blandar och ger du. Foppa har ont i fittan t.ex, kreatörerna där snittar sisådär 30 år på jorden och 15 i klacken.Bobhead skrev:Det kanske finns lite hopp för den här klacken trots allt...erik_dif skrev:Måste säga att jag blev sjukt besviken på att ingen hängde på "Ut med dicken och stoppa den i Loob" när bönderna på A18 övre drog igång "Ut med domarn och in med Nalle Puh"...
Kan folk bara lägga ner det pubertala beteendet som visas upp match efter match. Det märks att
medelåldern i vår klack är sissådär 15. Jag har svårt att tänka mig att någon normalt funtad person
över 20 skulle se någon tjusning i sådana "sånger". Jag har inget emot hån och nidramsor. Men låt dem
förfan ha lite mer humor och finess.
Nalle Puh, domarens mamma är en pappa, dicken i loob, foppa ont i fittan (Ja, gamla exempel också)... Jag menar, vafan. Finns
det folk här som faktiskt tycker sånt är bra?
Lite finare, lite bättre...
Smaken är väl som baken, missbruka inte epitetet lite finare, lite bättre förövrigt. Foppa hade ganska mycket grus i vaginan matchen i fråga och behövde få höra det.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tagga till nu klacken, snart derby.
Kom ihåg att det redan finns en sång om Zibanejad färdig. Körde under gnagetderbyt förra (?) året i J20..
Kom ihåg att det redan finns en sång om Zibanejad färdig. Körde under gnagetderbyt förra (?) året i J20..
Född till sportchef.
Hur går den då?android skrev:Tagga till nu klacken, snart derby.

"Addams family-melodin" med efternamnet instucket på lämpligt ställe.android skrev:Tagga till nu klacken, snart derby.
Eftersom en del verkar ha missuppfattat detta. "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" sjunger vi till spelarna efter att de spöat AIK i derbyn. Inte efter segrar mot HV71 på hovet eller i andra liknande matcher.
Kom igen nu...
Kom igen nu...
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack!AMMC skrev:Eftersom en del verkar ha missuppfattat detta. "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" sjunger vi till spelarna efter att de spöat AIK i derbyn. Inte efter segrar mot HV71 på hovet eller i andra liknande matcher.
Kom igen nu...
DIF!
Daniel942 skrev:Tack!AMMC skrev:Eftersom en del verkar ha missuppfattat detta. "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" sjunger vi till spelarna efter att de spöat AIK i derbyn. Inte efter segrar mot HV71 på hovet eller i andra liknande matcher.
Kom igen nu...
Helt klart är den prio 1 efter ett derby med seger som utgång.. tycker dock det är sen skön gest att sjunga efter HV-matchen då vi alltid påminner om att vi är bäst i stan!
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Precis så. Det är en ramsa som vattnas ur otroligt snabbt.AMMC skrev:Eftersom en del verkar ha missuppfattat detta. "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" sjunger vi till spelarna efter att de spöat AIK i derbyn. Inte efter segrar mot HV71 på hovet eller i andra liknande matcher.
Kom igen nu...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.