Ja, jag kör på det då det blir alldeles för mycket annars. Kör alla derbyn också plus någon enstaka bortamatch där vi har mycket publik ( Brynäs borta t.ex).Mäklaren skrev:Jaha, är det bara hemmamatcherna? Ingenting jag har reflekterat över.lilleman skrev:Sen när har jag haft en tävling på Saik borta? Rättar dagen innan nästa omgång alltid, alltså dagen innan Färjestad hemma.Mäklaren skrev:Hur går det med rättningen? Och blir det någon tävling imorgon?
Snazzi åker ut i år.
Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Ställningen och frågorna uppdaterade!
Frågorna och ställningen uppdaterade!
Jag räknar ihop poängen från derbyt på onsdag och då så kommer den som ligger sist att åka ut och de andra två kommer att få kvala.
Efter detta kval så kommer ingen mer att åka ut innan slutspelet.
Krossa Gnaget och lycka till med tipsen!
Jag räknar ihop poängen från derbyt på onsdag och då så kommer den som ligger sist att åka ut och de andra två kommer att få kvala.
Efter detta kval så kommer ingen mer att åka ut innan slutspelet.
Krossa Gnaget och lycka till med tipsen!
Ställningen och frågorna uppdaterade.
Otroligt jämnt runt strecket just nu... Blir en spännande avslutning!
Magnutz har nu gjort sällskap med Wedd genom att åka ur tävlingen PGA sistaplats. Dessa två som är på kvalplatsk kommer inom de närmsta minuterna få ett PM av mig med kvalfrågor.
Efter det är klart kommer nu ingen mer att behöva åka ut eller kvala innan slutspelet.
-------
Till något annat:
Ni kan redan nu boka in Söndagen den 6 mars klockan 16.00! Det är då livesändningen och valen till motståndare till slutspelet kommer ske till denna tävling.
Reglerna kommer vara som följande:
1-4 kommer att få välja motståndare.
1 väljer mellan 10 och 9.
2 väljer mellan den som inte blir vald och 8 och så vidare...
Exempel:
Vi säger(HYPOTETISKT BARA, BLI INTE SUR "EDIN") att Jepe blir etta. Edin blir tvåa. Snazzi blir trea. -daniel blir fyra. Mäklaren blir femma. DIFvästertorp sexa. Inloss sjua. Bombom Bouchard åtta. DIFnacka nia och Salas tio.
Då ringer(via Skype) de fyra bästa in till "studion" (inte mycket till studio där inte) och ettan börjar ringa in.
Vi säger att Jepe ringer in och får då välja mellan DIFnacka och Salas. Han väljer Salas.
Sen får Edin ringa in och då välja mellan DIFnacka och Bombom Bouchard. Han väljer Bombom.
Sedan får Snazzi ringa och får då välja mellan DIFnacka och Inloss. Han väljer DIFnacka.
Till sist får -daniel-ringa in och då välja mellan Inloss och DIFvästertorp. Han väljer DIFvästertorp.
Femman får den som blir över och i det här fallet får då Mäklaren möta Inloss.
Hoppas ni förstår
---------
Fast det är ett tag till det och det är fortfarande många poäng att kämpa om.
Otroligt jämnt runt strecket just nu... Blir en spännande avslutning!
Magnutz har nu gjort sällskap med Wedd genom att åka ur tävlingen PGA sistaplats. Dessa två som är på kvalplatsk kommer inom de närmsta minuterna få ett PM av mig med kvalfrågor.
Efter det är klart kommer nu ingen mer att behöva åka ut eller kvala innan slutspelet.
-------
Till något annat:
Ni kan redan nu boka in Söndagen den 6 mars klockan 16.00! Det är då livesändningen och valen till motståndare till slutspelet kommer ske till denna tävling.
Reglerna kommer vara som följande:
1-4 kommer att få välja motståndare.
1 väljer mellan 10 och 9.
2 väljer mellan den som inte blir vald och 8 och så vidare...
Exempel:
Vi säger(HYPOTETISKT BARA, BLI INTE SUR "EDIN") att Jepe blir etta. Edin blir tvåa. Snazzi blir trea. -daniel blir fyra. Mäklaren blir femma. DIFvästertorp sexa. Inloss sjua. Bombom Bouchard åtta. DIFnacka nia och Salas tio.
Då ringer(via Skype) de fyra bästa in till "studion" (inte mycket till studio där inte) och ettan börjar ringa in.
Vi säger att Jepe ringer in och får då välja mellan DIFnacka och Salas. Han väljer Salas.
Sen får Edin ringa in och då välja mellan DIFnacka och Bombom Bouchard. Han väljer Bombom.
Sedan får Snazzi ringa och får då välja mellan DIFnacka och Inloss. Han väljer DIFnacka.
Till sist får -daniel-ringa in och då välja mellan Inloss och DIFvästertorp. Han väljer DIFvästertorp.
Femman får den som blir över och i det här fallet får då Mäklaren möta Inloss.
Hoppas ni förstår

---------
Fast det är ett tag till det och det är fortfarande många poäng att kämpa om.
Jävla Jepe.
Sjuuuuuukligt flyt, helt ofattbart.
Sjuuuuuukligt flyt, helt ofattbart.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ja ni, nu jävlar är jag på gång. Full pott idag igen. Tror ingen vill möta Mäklaren i slutspelet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ska bli ett nöje att få prata med dig i lurenMäklaren skrev:Ja ni, nu jävlar är jag på gång. Full pott idag igen. Tror ingen vill möta Mäklaren i slutspelet.

En sensuell bardisk-röst med Stureplansinslag.lilleman skrev:Ska bli ett nöje att få prata med dig i lurenMäklaren skrev:Ja ni, nu jävlar är jag på gång. Full pott idag igen. Tror ingen vill möta Mäklaren i slutspelet.
För framförallt min säkerhet har jag satt upp stora dukar runt omkring mig så att ingen kan storma min sittplats... funderar på vallgravar också.Mäklaren skrev:En sensuell bardisk-röst med Stureplansinslag.lilleman skrev:Ska bli ett nöje att få prata med dig i lurenMäklaren skrev:Ja ni, nu jävlar är jag på gång. Full pott idag igen. Tror ingen vill möta Mäklaren i slutspelet.
Jag är rädd, just för dig Mäklaren. Behöver jag ringa in DIF-säk?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ring Cecilia Hager istället. Gjorde jag idag.lilleman skrev: För framförallt min säkerhet har jag satt upp stora dukar runt omkring mig så att ingen kan storma min sittplats... funderar på vallgravar också.
DIF!
Tack för tipset Hubbe.Daniel942 skrev:Ring Cecilia Hager istället. Gjorde jag idag.lilleman skrev: För framförallt min säkerhet har jag satt upp stora dukar runt omkring mig så att ingen kan storma min sittplats... funderar på vallgravar också.
Cecilia Hager it is.
Finns ett antal personer här som har hört min röst... fråga dem hur den är 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Surt att missa en omgång där man ser direkt att man hade dragit in ett antal poäng... Nu måste jag kriga mig kvar, usch!Daniel942 skrev:Full pott!![]()
Nu jävlar, Snazzi.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Nu är ju inte Riddarn medlem här...Mäklaren skrev:Finns ett antal personer här som har hört min röst... fråga dem hur den är
Det där var ett misslyckat skämt så vi glömmer det nu

Mäklaren, du är verkligen på G dock. Se upp nu Edin!