kalle99 skrev:Daniel942 skrev:Härligt med 1 poäng!
1 poäng är bättre än ingen alls och 3 poäng är bättre än 1 poäng ...så är det ju. I ärlighetens namn tycker jag "Gnaget light" borde ha avgjort matchen vid tidigare skede. De missade ju helvetiskt mycket chanser i något läge där i matchen. Vi kanske bör vara nöjda med en pinne hursomhelst. Visst ......Boumeddienes kladdande är oacceptabelt men om jag inte minns fel hade han varit inne för länge. Han är trots allt en DIF spelare och jag tycker inte vi skall ha sådan ton mot någon av våra spelare. Laget och spelarna skall stödjas i vått och torrt. Sen kan man ju ha åsikter att han skall bort eller ej nästa säsong ...det är ju en sak. Har fullt förtroende för att DIF tar sig till slutspel när det blir dags.
Bara att studsa tillbaka.
Varje match nu blir otroligt viktig. Vi går snart in i februari och upploppet till slutspelet börjar. Nu är det bara fullt hus på Hovet varje match som gäller.Totalt krig!
Det var otrolig tung förlust i går, med segern så nära
Lite off topick, men!
Som förening så är vi stora, vi med DIF i hjärtat borde vi alltid stötta vår förening. Spelare kommer göra nya misstag, ledare och coacher (stavning) sköter sina jobb efter bästa förmåga.
Någon som har koll på hur många SM guld vi har totalt?
Djurgårdens IF Damfotboll
Djurgårdens IF Handikappfotboll
Djurgårdens IF Alpinförening
Djurgårdens IF Amerikansk Fotboll
Djurgårdens IF Bandyförening
Djurgårdens IF Bouleförening
Djurgårdens IF Bordtennisförening
Djurgårdens IF Bowlingförening
Djurgårdens IF Boxningsförening
Djurgårdens IF Fäktning
Djurgårdens IF Golfförening
Djurgårdens IF Handbollsförening