SkönaDjurgårn skrev:Haha Printzen, man ser hur han bara tokladdar för att dra pucken över sargen och det gör han såklart också. Så jävla usel spelare med puck har jag aldrig skådat förr.
Vilket jävla skitsnack !!!!
Du kan ju nämna några som har varit bra med pucken ??
2-0 är riktigt smickrande siffror. Borde stått 4-0 eller liknande! Vi är ju totalt handlingsförlamade framåt och som en hönsgård i egen zon! Bara hoppas att vi kan hålla nere siffrorna.
Fan vad tragiskt detta är. Vi skulle behöva skicka hela laget på semester. Har aldrig sett ett lag se så slutkört ut, innan grundserien ens är färdigspelat.
Upp med tempot och rör om i anfallszon, sen måste vi börja smälla på. Vi är ju rena rama kärringar på isen.
Tibbe skrev:2-0 är riktigt smickrande siffror. Borde stått 4-0 eller liknande! Vi är ju totalt handlingsförlamade framåt och som en hönsgård i egen zon! Bara hoppas att vi kan hålla nere siffrorna.
Ursäkta men vafan spelar det för roll, hålla nere siffrorna?! Jag tycker isåfall att en riktig jävla utskåpning med 2-siffrigt är på sin plats. Vi är sjukt dåliga nu. Sjukt dåliga.
Sen ska vi tacka Mark för att det inte står mer än 2-0. INte skriva att han är sämst för skriver man det är man fan mongoloid.
SkönaDjurgårn skrev:Haha Printzen, man ser hur han bara tokladdar för att dra pucken över sargen och det gör han såklart också. Så jävla usel spelare med puck har jag aldrig skådat förr.
Vilket jävla skitsnack !!!!
Du kan ju nämna några som har varit bra med pucken ??
Haha jadu, ALLA spelare i DIF och resten av serien är bättre än Printz med pucken. Jag menar inte bara denna match utan alltid. Bedrövligt dålig.
Sen så gillar jag ofta hans fysiska spel men nu var det inte det jag gnällde på. Men jag såg direkt när han liksom kröp ihop och tog i med hela kroppen för att på backhand, gud bevare, rensa pucken ur egen zon att den skulle flyga upp på läktaren. Som tur var stannade den i båset och han slapp två min på botbänken.
Tibbe skrev:2-0 är riktigt smickrande siffror. Borde stått 4-0 eller liknande! Vi är ju totalt handlingsförlamade framåt och som en hönsgård i egen zon! Bara hoppas att vi kan hålla nere siffrorna.
Ursäkta men vafan spelar det för roll, hålla nere siffrorna?! Jag tycker isåfall att en riktig jävla utskåpning med 2-siffrigt är på sin plats. Vi är sjukt dåliga nu. Sjukt dåliga.
Sen ska vi tacka Mark för att det inte står mer än 2-0. INte skriva att han är sämst för skriver man det är man fan mongoloid.
Owuya tabbar sig på första målet och det blir förmodligen helt avgörande. De räddningar han har gjort är ju bara ren flyt, han har fan inte en aning om var han har puckarna.
Owuya tabbar sig på första målet och det blir förmodligen helt avgörande. De räddningar han har gjort är ju bara ren flyt, han har fan inte en aning om var han har puckarna.
Det han gör är: Han står i vägen på det mesta. Det som avgör våra matcher är att vi inte gör mål. Vi ska ha råd att släppa in 2 mål per match och ändå kunna skrapa ihop till en vinst. Men, om Mark nu släpper in ett skott, ETT skott, så är det inte det som avgör. Det är t ex situationen som leder fram till 2-0 där saik gör mål i nummerärt UNDERLÄGE.
Ge Mark de backar han förtjänar så ska du se att han vinner matcher åt oss. Som det ser ut nu är alla backar förutom Kronwall (som börjar blir sämre) icke godkända. Sen saknar vi bra centrar, tvåvägsspelare och effektiva forwards. Det räcker inte att Widing är het. Inte när alla andra är kalla som jävla rymdis från planetenViSugerHockeyBalleSomfFan-X19 där isen är jääävligt kall. FAN
DIFwishes skrev:Signifikant:
1. På Djurgården trillar allt in
2. Djurgården får nästan aldrig in den
Du tycker vi bör ha mer poäng i år än vi har? Jag säger tvärtom, vi har för många.
Honken är positiv...HEHE
Tycker ingenting i det här fallet. Konstaterar bara fakta. Evidence based.[/quote]
Ursäkta. Jag trodde du menade att alla lag har medflyt och vi motflyt, det är inte fallet. Det är oskickligheh det är frågan om. Spela T.Eriksson mer, den enda kreativa spelaren som kan göra något oväntat med fart.