Fan att jag inte kopplade texten, klart jag sett den men hjärnan är på halvfart. Lyckades med en hemmåtpass i öppet mål!
Jag tar mitt ansvar och avgår med omedelbar verkan!

Helt sjukt. Inget negativt om hemsidan eller DIF för då ryker det direkt! Vad är det för jävla skit?-daniel- skrev:Fy fan vilket pajasforum det här är för stunden. Ni som sköter det här och envisas med att ta bort trådar / låsa trådar / flytta trådar konstant borde gå en kurs och lära er vad ett forum är till för. Anledningen till att man inte postar i "hemsidan och forumet" sektionen är att ingen läser där.
Man kanske skulle höra efter om de var intresserade av att byta, efter ett par tre veckor med ~60 timmars pluggande i veckan och att leva på studiebidrag kanske de skulle inse att de har det rätt soft trots allt. Dessutom är det ingen som kommer och sjunger för mig när jag sitter på föreläsning eller fixar tifo när jag ska skriva tenta (dock vore det jävligt grymt med tentatifoMäklaren skrev:Jaha, här mår vi supportrar asdåligt hela dagarna för att laget spelar skit... vi analyserar, kommer med konstruktiva förslag och får ut våra känslor, och så kommer det upp en intervju där de snackar om vem som är bäst på tv-spel i laget. Det säger ganska mycket om attityden i laget. Spelarna ska fan stanna kvar två-tre timmar och nöta i gymmet/träna skott/träna passningar istället för att åka hem och spela tv-spel.
Dessa överbetalda, som de själva tycker, stjärnor, tränar TVÅ timmar om dagen, sedan är de helt lediga, alternativt spelar match och underpresterar som djur på kvällen. Och så tjänar de hundratusentals kronor... i MÅNADEN. Det är deras förbannade skyldighet att träna hårdare och komma ur denna svacka. Istället för att spela tv-spel ska dessa överbetalda NHL-drömmande divor träna upp sina svagheter: Krüger måste träna bålstyrka, han är så fruktansvärt svag på isen att han ramlar så fort han får en knuff. Dessutom bör han träna skott - tre riktiga mål på en hel säsong när man startar varje powerplay -fruktansvärt underkänt. Norman bör träna passningsspel, Brodin bör träna passningsspel, Cehlin bör nöta timmar i gymmet - alldeles för svag, Kempe bör titta på intstruktionsvideos i hur man spelar anfallsspel - d v s passar, täcker pucken och ger fan i att skjuta i helt fel lägen.
Nästan alla övriga spelare har familj och barn att komma hem till och har således inte samma möjligheter, men de ska fanimig träna mer de också.
Om spelarna hade gjort som jag säger och insett hur bra det har det, istället för att glassa som primadonnor, hade vi aldrig varit i denna sits.
Active Coaching har inte fått in sin fot hos Hardy än. Han räknar med att det löser sig för "spelarna vet vad de ska göra.." JoråsåatteMäklaren skrev:Lite sånt här är nog vad DIF skulle behöva i vissa matcher:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8485159.ab
NÄ just det, Hardy tar aldrig time-out och vill aldrig förändra någonting i någon match, oavsett matchbild.
Du kastar inte sten i glashus nu?Mäklaren skrev:SSK går mot ännu en vinst. Stort engagemang och hjärta bland spelarna och ledarna ligger bakom deras uppvaknande. Och dem har många här inne kallat för pisslag...
Bara några enstaka poäng bakom oss nu.