Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Glory

Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011

Inlägg av Glory »

Så jävla sämst!
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

Fyfan. Om de (tränarna) ställer sig och säger att "vi kommer ut.." - "... vi gör en bra match..." eller något annat som inte innehåller "vi är sämst och har inget hjärta alls" så kräks jag.

Identifiera de som förstör spelet. Plocka ut dem. Bänka dem för resten av säsongen. Låt spelare som vill spela hockey spela. Det här är HEMSKT. H E M S K T.. jag har svårt att tänka klart. Jag är så jävla less.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Tränarna borde tamefan avgå, så jävla trött på deras skitsnack efter matcherna. Säg bara VI GÖR EN JÄVLA PISS MATCH. Vad är de för jävla snack Micke kommer med?
Spela fult
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Man blir ju bara jävligt förbannad när man hör Micke säga "En riktigt kämparmatch".
Vart fanns det kämparglöden då?
rikkard

Inlägg av rikkard »

Inget positivt att hämta här. Ett jävla skämt som vi spelar nu. Hela problemet ligger i vår usla sportchefs värdelösa värvningar. Inte en enda spelare har lyckats i år som den klåparen värvat. Sveriges sämsta försvar. Usla backar och en uttalad förstemålvakt som inte vinner en match åt oss. När sedan "stjärnorna" framåt inte levererar, och inte våra juniorer bidrar med fart, då har vi den katastrof som vi ser idag. Den här säsongen känns misslyckad rakt igenom. Vi behöver en nystart nästa säsong. Vi måste bygga från grunden igen. Inte panikvärva utifrån utan bygga på långsiktighet. Jag kan ta en tung säsong där man bygger för framtiden. Det gör vi inte i år. Värvningar som Nilson, Widing, Hannula, Boumidienne m.fl. känns helt fel. Vi måste bygga ett lag.
lefflan

Inlägg av lefflan »

Jag hatar ssk.. Dom är som ett gäng om man tänker sig som kämpat å kämpar men egentligen sen när det väl gäller mot slutet så är dom inge vidare. Finns nog ingen mer retlig tränare en ssk.. Riktig sån ja som står där med sitt flin å sitt snack "Ja" usch fy fan. Men vann rättvist gjorde dom när Djurgården spelar så jävla uruselt!!
Användarvisningsbild
norrlandsgold

Inlägg av norrlandsgold »

Öh barnhockey på hög nivå? ja de var de.. Inse , no sm guld i år.. ge upp kasta in handuken.. De är över redan.. Finns ju ingen GLÖD ingen VILJA i laget.. Ingen som kan visa sig.. Alla verkar spela på sparlågan redan :S BESVIKEN!!!
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Summerar kvällen.
http://open.spotify.com/track/6WckqJWZJbVaC8SGzh0N6F
Summerar kvällen.
Säg den glädje som varar
V-sign

Inlägg av V-sign »

Jag trippade på tå om det redan förra matchen....

Men folk blir galna när man säger det.

Vem är ANSVARIG? Jo tränarna? Skall ledningen agera innan det är för sent?
lilleman

Inlägg av lilleman »

lilleman skrev:Oj. Detta blir en viktig match för oss fans.

Laget förbreder sig förstås på bästa sätt, var och en i sann järnkaminsförmåga.

Stefan Ridderwall ska ut på Golden Hits ikväll, haffa lite ja ni förstår, sen ska han dansa skiten av sig tillsammans med Mitman vars åderpåle goes crazy till "Diggilo diggeley", samtidigt som detta försigår tar sig Honken en pizza och kallar det för rehabiliteringsträning. Honom kan ni nog hitta på Icas frysdisk ikväll.. Owuya förbereder sig förstås med en "rap from his litte banana". David Printz besöker med all sannolikhet indiananernas träning i Göteborg för inspiration. Brodin kommer stå och stångas mot sin betongvägg hemma, samtidigt som Tomas Montén fixar käkbenet för att kunna bjuda på sitt sevanliga smile imorgon. Hardy Nilsson är just nu och köper en fy i helvetes massa papper, miljövänligt förstås och allt är köpt från "sexytits93" på blocket då Hardy är sugen på lite "totilidoo". Och Widing(Trehundratusenmannen) och hans brud har förstås köpt hem kött från the one and only slaktare "Von Lidl".

Samtidigt som våra spelare betér sig som en järnkamin ska göra så sitter lefflan hemma och försöker skapa sig en "bild" av DIF-Färjestad 2/12 2006 för att se om hans spådomar är korrekta. Efter det shell han over cum med Riddarn.

Denna match blir det stortorsk.

2-14, alla mål inklusive våras görs av Lassie som efter matchen lägger sig på rygg samtidigt som Hardy är skitnöjd med hans insats och kliar honom på magen.
I wont say I told you so!

----------

Det går inte med ord att beskriva vikten av matchen mot gnaget light borta på Lördag. Vinna eller försvinna helt enkelt, nu eller aldrig. Den matchen betyder så sjukt jävla mycket.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Fy fan, fy fan vad horribelt.

Aldrig i mitt liv har jag känt mig såhär uppgiven, jag ser verkligen inte hur vi ska ta oss ur den här jävla skiten...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Var är alla som hela tiden sagt att det kommer vända och att vi var så här dåliga ifjol också? Ni bör be om ursäkt till mig och de andra som ni har hoppat på med personangrepp för att vi har sagt sanningen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

lefflan skrev:Jag hatar ssk.. Dom är som ett gäng om man tänker sig som kämpat å kämpar men egentligen sen när det väl gäller mot slutet så är dom inge vidare. Finns nog ingen mer retlig tränare en ssk.. Riktig sån ja som står där med sitt flin å sitt snack "Ja" usch fy fan. Men vann rättvist gjorde dom när Djurgården spelar så jävla uruselt!!
Ja precis, eller nått.
Användarvisningsbild
NorpaN

Inlägg av NorpaN »

fy fan .....

först och främst gör SSK en helt okej match, de fick nog matchen dit de ville.
Kul för dom.
Det blir ingen kvalserie för SSK i år.
Den platsen tar nog vi. Det är jävligt synd men det är faktiskt sanningen. Vi går från ett lag som spelat final, och lika gärna skulle kunna vinna den som förlora den, till ett kvalserie lag.
Efter första derbyt kände man " äh, vi kommer i alla fall spela slutspel och gnaget kvalserie".
helvete heller.
Det kommer bli tvärtom. Tyvärr.
Varför kommer vi inte till slutspel då?
Jo, vi spelar väldigt mycket lika och vi kan ej ta extra poängen. Vi håller en väldigt ojämn nivå. Ena matchen är det bra och den andra är det jävligt dåligt. Vissa matcher saknas kämpaglöden. Vann vi en enda jävla närkamp idag? Ibland ger vi ju verkligen bort poängen. Vi är inte intresserade helt enkelt.

Det känns faan inte bra just nu...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Edin skrev:Fy fan, fy fan vad horribelt.

Aldrig i mitt liv har jag känt mig såhär uppgiven, jag ser verkligen inte hur vi ska ta oss ur den här jävla skiten...
Via kvalserien. Och det är inte mer än rätt om vi fortsätter prestera på detta fundamental fittdåliga sätt som visades upp ikväll.

SEN HAR VI INGET HJÄRTA ALLS!!! Fyfan. Jag vill ha bort alal spelare som inte gör sitt yttersta. Jag kan fatta att man lökar lite under de första 10-15 omgångarnamen, nu?! Nu gäller det ju slutspel eller inte. Det gäller tamejfan slutspelsplats det gäller att undvika kvalserien.. kan inte spelarna inse det och köra skiten ur sig varje jävla sekund ska de BORT. B O R T. Jag sagt det förr och säger det igen: Plocka bort de lata "spelarna" och ta in junisar. Det KAN inte gå sämre och de överbetalda "spelarna" ska inte få speltid när de pissar på den. USCH vad jag skäms.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar