Alla spelare har haft en DIF tröja förutom Brodin och Jimmie tror jag.reservjesus skrev:Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig
DIF i Media
Re: DIF i Media
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Hade inte Jimpa den mörklblå med svagt DIFtryck på?! Ska kolla.lilleman skrev:Alla spelare har haft en DIF tröja förutom Brodin och Jimmie tror jag.reservjesus skrev:Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Oscar Eklund hade den, Jimmie kan nog också ha haft en sån. Kempe hade en snygg DIF munktröja.Magnutz skrev:Hade inte Jimpa den mörklblå med svagt DIFtryck på?! Ska kolla.lilleman skrev:Alla spelare har haft en DIF tröja förutom Brodin och Jimmie tror jag.reservjesus skrev:Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig
Jimpa har en svart vanlig tröja. Men det som han har innanför den ser DIFaktig ut. 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Glöm inte Riddarn, som blev slaktad här för sin klädsel.lilleman skrev:Alla spelare har haft en DIF tröja förutom Brodin och Jimmie tror jag.reservjesus skrev:Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig
Expert.
Ja, vilket var ytterst konstigt. Målvaktssyndromet på forumet antar jag.SirDIFalot skrev:Glöm inte Riddarn, som blev slaktad här för sin klädsel.lilleman skrev:Alla spelare har haft en DIF tröja förutom Brodin och Jimmie tror jag.reservjesus skrev:Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Björn var riktigt bra som programledare. Fomin och Wille intressanta som vanligt. Gynge lite trött men ändå okej, Widing också rätt bra.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Fethyll till 08 (som vanligt).
Widing är ju verkligen störtskön! Tror faktiskt det finns en chans att vi signar honom på ett år till.
Widing är ju verkligen störtskön! Tror faktiskt det finns en chans att vi signar honom på ett år till.
Det blir nog på Ekmans bekostnad i så fall tyvärr.-daniel- skrev:Tror faktiskt det finns en chans att vi signar honom på ett år till.
Jag hade gärna sett att vi förlängt med Widing, men det finns faktiskt andra punkter som är viktigare om vi ska kunna nå långt.
1. Tellqvist
2. Daniel Tjärnqvist
3. En center av hög klass
4. Ev. en till klassback om Staffan Kronwall drar.
5. Utnyttja sista året av Bomboms kontrakt.
Finns det sedan pengar till Widing så är han prio nr. 1, med det känns tyvärr inte så troligt om han vill ha 300k i månaden.
Och på det sista så tror och hoppas jag faktiskt att han kan tänka sig att gå ner lite i lön under en tid. Han verkar verkligen vara hemma här!Salas skrev:Det blir nog på Ekmans bekostnad i så fall tyvärr.-daniel- skrev:Tror faktiskt det finns en chans att vi signar honom på ett år till.
Jag hade gärna sett att vi förlängt med Widing, men det finns faktiskt andra punkter som är viktigare om vi ska kunna nå långt.
1. Tellqvist
2. Daniel Tjärnqvist
3. En center av hög klass
4. Ev. en till klassback om Staffan Kronwall drar.
5. Utnyttja sista året av Bomboms kontrakt.
Finns det sedan pengar till Widing så är han prio nr. 1, med det känns tyvärr inte så troligt om han vill ha 300k i månaden.
- -daniel-
Kom ihåg att Widings 300 loppor är på 9 månader, så utslaget på 12 blir det mer humant.
- SirDIFalot
Tar Widing före Hannula alla dagar i veckan. Med tanke på att Hannula är mer av en legoknekt, Widing jobbar hårdare, är yngre, och Hannula har ju haft extrema skadebekymmer.-daniel- skrev:Kom ihåg att Widings 300 loppor är på 9 månader, så utslaget på 12 blir det mer humant.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fomin bäst igen. Widing var bra.
Wille blir jag inte klok på. Verkar ta hockeyn med en klackspark och väntar nog på att tuvorna ska bli leriga igen så att Allsvenskan kan börja. Dessutom tycker han inte vi skulle behöva en backförstärkning!?
Men visst får man småskratta lite åt honom emellanåt.
Wille blir jag inte klok på. Verkar ta hockeyn med en klackspark och väntar nog på att tuvorna ska bli leriga igen så att Allsvenskan kan börja. Dessutom tycker han inte vi skulle behöva en backförstärkning!?
Men visst får man småskratta lite åt honom emellanåt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Är det någon som hör vad Widde säger till Fomin angående fredags matcher och publik siffror?
"Whatever you want"
Typ att de kommer få det nästa säsong (om aik skulle spela i AS igen då alltså)inloss skrev:Är det någon som hör vad Widde säger till Fomin angående fredags matcher och publik siffror?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0